Za 07/08/2010 Knesselare

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

den wakkere bakker gits wrote:
KUBA wrote:Morgen ook van de partij , 1e toertocht sinds m'n dubbele salto enkele weken terug #-o
Eens kijken hoe vierkant alles zal draaien :roll:

Dus als ge ene ziet sukkelen , have mercy [-o< [-o< :lol: :lol:
Volgende week hebde u filmpje met de Trapkes denk ik.
Als alles mee zit
Zal waarschijnlijk woensdagnamiddag eens wa show verkopen. :lol: :off:
Thanks , zorg wel dat i.p.v filmpke geen rontgenfoto va op spoed is he da ge me moet bezorgen... :lol:

Wanneer juist woensdag?

En nu on topic.

De groten afstand gereden en t'bolde beter dan verwacht , na 2e bevoorrading was het licht wel uit....maar da komt wel terug. [-o<
De rit zelf had geen uitdagingen (zonder die modderpoel op t'laatste , k'zal in t'vervolg wachten met te verkondigen da we geen kuiswerk zullen hebben #-o ) en niettegenstaande ik iets meer draai en keerwerk verkies zoals dat ene bosje heb ik er toch van genoten.
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

KUBA wrote:
den wakkere bakker gits wrote:
KUBA wrote:Morgen ook van de partij , 1e toertocht sinds m'n dubbele salto enkele weken terug #-o
Eens kijken hoe vierkant alles zal draaien :roll:

Dus als ge ene ziet sukkelen , have mercy [-o< [-o< :lol: :lol:
Volgende week hebde u filmpje met de Trapkes denk ik.
Als alles mee zit
Zal waarschijnlijk woensdagnamiddag eens wa show verkopen. :lol: :off:
Thanks , zorg wel dat i.p.v filmpke geen rontgenfoto va op spoed is he da ge me moet bezorgen... :lol:

Wanneer juist woensdag?

En nu on topic.

De groten afstand gereden en t'bolde beter dan verwacht , na 2e bevoorrading was het licht wel uit....maar da komt wel terug. [-o<
De rit zelf had geen uitdagingen (zonder die modderpoel op t'laatste , k'zal in t'vervolg wachten met te verkondigen da we geen kuiswerk zullen hebben #-o ) en niettegenstaande ik iets meer draai en keerwerk verkies zoals dat ene bosje heb ik er toch van genoten.
Normaal afgesprookn om 14u op de markt van ingelmunster.
Nu hopen dat droog is
Post Reply