Zo 11/07/2010 Booischot

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
PhilippeBiker
Mountainbiker

Post by PhilippeBiker »

Vandaag daar de 50km gedaan,het was veel te plat je kan er idd snelheid halen en onder de bomen was het goe te doen,enkel na 35km da stukje met die afdalingen en hellingen was veel te weinig met lint afgespannen zodat je niet zag hoe je juist moest rijden,blijkbaar hadden er meerdere problemen mee,de eerste bevoorrading was wa simpel de 2 was dan weer een pak beter. Volgend jaar iets frisser al had de regen de paden er iets beter bijgelegd. =D>
Last edited by PhilippeBiker on Sun 11 Jul 2010 14:31, edited 1 time in total.
Kevin_V
Mountainbiker

Post by Kevin_V »

Ben ook net thuis van de 60. Met verplaatsing van Mechelen en terug had ik samen 108km "bikeplezier". Op het einde van de 60 ergens de mist in gegaan op km 53 ongeveer. Dan maar beslist naar huis te rijden via Begijnendijk. Het was al warm genoeg om terug de juiste weg te zoeken.:) Heb genoten van de tocht, minder van het weer.:) Ik wil alvast de Haachtse bikers bedanken om me te overtuigen hier naartoe af te zakken en om een nieuwe derailleurkabel te steken aan de eerste bevoorrading! Spijtig dat ik hun niet kon bijhouden maar ben al meer dan tevreden met mijn resultaat.:)

Op naar Duchenne Heroes 2010! Nog 2 maand.:d

Bij deze men sponsors nog eens bedanken die vermeld staan op http://www.k4d.be/sponsors.html

Wil je zelf ook nog sponsoren voor men deelname aan Duchenne Heroes ten voordele van het onderzoek naar de spierziekte van Duchenne? Aarzel dan niet, ik kan nog veel sponsoring gebruiken.:)
Titser
Mountainbiker

Post by Titser »

Ook de 60 gaan rijden vandaag. Tocht was zoals verwacht en zoals ik mij hem nog kon inbeelden. Beginnen mee goe wa stukken naast de Nete om kilometers te halen. Dan wa Bloso gaan afhaspelen.

Bevoorradingen matig, pijlen ronduit slecht. Een paar keer pijltjes voorbij gereden, en nie alleen ikke. Meestal mee nen hele hoop. Als op 10 man niemand hem ziet hangen ...

Ik vind het moedig da ze hem nog organiseren, maar mee de "Groen" hier in de regio kunt ge het beter laten voor wa het is. De mooie stukken moogt ge der toch nie tussen pakken.
Wicked_Uncle_Ernie
Mountainbiker

Post by Wicked_Uncle_Ernie »

Vanochtend ook de 60Km gaan bollen.
Het te verwachten parcours richting Herselt en Westerlo.
Bevoorrading in orde.
Enkel de afpijling kon wel beter...
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Ik vond het een ideaal tochtje van 60 km om na mijn 3 maanden in de lappenmand terug op te bouwen.
Hoogtemeters zijn niet altijd en overal nodig, een mooie streek maakt veel goed. Regelmatig in den bos gereden en langs het water van de omgeving genoten. Toeristisch tempo gereden en zodoende geen probleem gehad met de pijltjes. Bevoorradingen waren meer dan voldoende en de sportdrank op de eerste heeft gesmaakt.
Prima weertje om te fietsen, zo hebben we het graag, meer moet dat niet zijn.
Laat de inrichters maar voortdoen, ook al moeten ze mooie stukken laten vallen. Voor iemand die niet in de buurt woont is die bloso ook eens plezant om te rijden.
Ik heb genoten van de rit, was niet moe maar wel voldaan en volgend jaar zijn we er dus weer weer.
Bumba
Mountainbiker

Post by Bumba »

60.5km, 140 hoogtemeters en veel zon.
Het onbekende drankje aan de 1ste bevoorrading was goed maar het drankje aan de 2de :-?
Leuke voormiddag gehad .. en sorry Kevin V. ,sommige van die stroken nodigen uit tot vlamme he
:oops:
Rucher
Mountainbiker

Post by Rucher »

Gisteren de 60 km gebold en het nodige zweet achter gelaten..het parkoer was zoals verwacht vlak en dat is al eens goed om de nodige snelheid terug in de benen te krijgen..na de 2de stop ben ik tot een groepje van 3 geraakt waar ik even in het wiel heb gehangen om op het einde mee over tenemen..1 persoon loste maar met de andere 2 samen tot het einde geraakt..merci aan de mannen om mij wat extra te hebben laten zweten :-) maybe komen we elkaar onderweg nogmaals tegen
matizze
Mountainbiker

Post by matizze »

en tocht dat op nix trok veel te weinig bos veel te weinig bergen voor mij een 3.5/10 voor mij geen proficiat
jakke-pompier
Mountainbiker

Post by jakke-pompier »

matizze wrote:en tocht dat op nix trok veel te weinig bos veel te weinig bergen voor mij een 3.5/10 voor mij geen proficiat
Je hebt gelijk, maar ik vrees dat er door de groen in deze streek nie veel meer uit te halen valt. Ze moeten in deze streek volledig bloso volgen en die haalt nie veel uit. Bergen zijn er hier niet #-o da had je kunnen weten en dan had je hier moeten wegblijven
klane shortwood
Mountainbiker

Post by klane shortwood »

@ Rucher:

waarde gij die met de centerparcs outfit, want dan denk ik da ge me ons hebt meegereden.

ik was anders blij dak de sjotplein zag zulle...
Post Reply