Look 986
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Aha, goed om weten...TS biker wrote:IddHerder Steven wrote:Ben jij van de winkel in Liedekerke zelf?
Heb je spullen van AX in voorraad?
- TS biker
- Mountainbiker
- Location: BMC TE01 29 - Sram x.0 2x10 - BOR/Tune hubs + XMD333 29" - DT XRR 470
niet zo heel veel momenteel, maar moet wel gaan bestellen dus eventueel kan het er wel bij indien je iets nodig hebt.Herder Steven wrote:Aha, goed om weten...TS biker wrote:IddHerder Steven wrote:Ben jij van de winkel in Liedekerke zelf?![]()
Heb je spullen van AX in voorraad?
Laat desnoods maar weten via PB.
- Fret Raket
- Mountainbiker
-
janpietjoris
- Mountainbiker
Post by janpietjoris »
oei, das jammer. Mijn sid team weegt minder, kostte minder én het showgehalte ligt nog een stukje hoger ...SD2E wrote:Diene Reba is een World Cup, supervork en gewicht deftig met 1545gram.janpietjoris wrote:schoon dinges, overal topmateriaal, alleen jammer van diene Reba (en zijn gewicht)
Nieuwprijs destijds 950EUR...
Vind het een wijs machien, wel "show"
ma bon, de reba WC is zeker een goei vork (ik ga die zeker niet afbreken), mijn punt is gewoon dat onder zo'n fietske toch wel een betere vork hoort te zitten (al is het maar om van die lelijke reba-stickers af te zijn