Zo 04/07/2010 Lommel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
tronn
Mountainbiker
Location: Cannondale Scalpel World Cup 2019 -Stevens Team Carbon Cyclocross-Look 595-LTK23 29er

Post by tronn »

Bruce Wayne wrote:wij zijn ook met ons 2en geweest. Altijd wel een leuke goed georganiseerde tocht. Met een paar kleine veranderingen die het parcours ten goede kwamen.Verder idd mul en zwaar. wilde eerst de 60 km doen maar heel blij dat we dat niet gedaan hebben. Dju wat heb ik slecht gereden. Kwam niet voorruit. Heb alleen na de pauze even lekker gereden verder helemaal vierkante wielen gehad. De prijs voor de mooiste val is deze keer wel gewonnen door mr. C: in de laatste paar km moesten we nog over een boom die dwars over de weg lag. Zijn achterwiel bleef hangen en hij werd gelanceerd. Niks ergs aan de hand gelukkig en dan na 50 meter al een tak in zijn gezicht. Haalde gelukkig de aandacht van mijn zeer slechte optreden weg.
Die boom.... Ik weet maar al te best dat pokkeding liggen.... 2 jaar geleden
heb ik er bijna mijn nek gebroken.... krijg telkens de creeps wanneer ik m zie liggen... van keer wijslijk afgestapt....
Verder super TT... Lekker baggeren...In tegenstelling tot wat sommigen mss denken...... fun fun fun !! ;)
big-Mac
Mountainbiker

Post by big-Mac »

Da's straf, dieje boom ligt daar pas. De mensen van het groen hadden liever dat hij een tijdje bleef liggen omdat daar veel gemotoriseerd verkeer is.

Die gij bedoelt is weg als ik mij niet vergis
Jonathan84
Mountainbiker

Post by Jonathan84 »

Staan er ook ergens foto's van de minder dapperen die de 65 km gereden hebben? Ik dacht ook een fotograaf gezien te hebben.
Guy S.
Mountainbiker

Post by Guy S. »

Jonathan84 wrote:Staan er ook ergens foto's van de minder dapperen die de 65 km gereden hebben? Ik dacht ook een fotograaf gezien te hebben.
Hedde de maain op de vurrige pagina al gezien?
Jonathan84
Mountainbiker

Post by Jonathan84 »

Guy S. wrote:
Jonathan84 wrote:Staan er ook ergens foto's van de minder dapperen die de 65 km gereden hebben? Ik dacht ook een fotograaf gezien te hebben.
Ja, en da zijn precies alleen degenen die de 100 km gedaan hebben. Ik kan ma 4 pagina's foto's zien.
Guy S.
Mountainbiker

Post by Guy S. »

Jonathan84 wrote:
Guy S. wrote:
Ja, en da zijn precies alleen degenen die de 100 km gedaan hebben. Ik kan ma 4 pagina's foto's zien.
bij de foto's staat 'marathon 100 km' omdat de mannen van BCT Saeco daar waren voor de 100 km.
Van de ander deelnemers heb ik willekeurig wat foto's gemaakt. Er staan er al zeker 2 op die daar waren voor de 65 km.
Ge hebt gewoon pech dat ge er niet tussen staat :wink:
Post Reply