Zo 13/06/2010 Herentals
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
We waren met 2 van Waasmunster afgezakt naar Herentals,geen spijt van!! Goede organisatie,goed bepijlt,bevoorrading 2x ok!! 1ste gedeelte vond ik heel leuk veel bossen...2de en 3de stuk wat minder,veel dreven maar we hebben ons geamuseerd en dat is het voornaamste!!Was wel spijtig van die kilometers minder,we hadden ons nog wat gespaard om die laatste kilometers volle gas te geven!! we komen zekers terug!!
- Rucher
- Mountainbiker
Vandaag mijn 1ste tochtje na enkele maanden out geweest te zijn wegens een gebroken rug.
Ideale test om te kijken hoe de benen en de reactie van de rug zou zijn op mijne mtb.Gekozen voor de 60 km( en zoals reeds vermeld maar 53km volgens gps) en ook maar 1 stop tegengekomen,wellicht door het vertrek rond 10u,wel jammer alhoewel deze niet echt gemist.
Organisatie top
,bepijling ook in orde enkel bevoorrading was maar sober.Op de afspuitstand was er gelukkig geen volk want ondanks de 2 hogedrukspuiten konden deze niet gebruikt worden want je had jetons nodig?!Gelukkig lag er een oversize tuinslang met voldoende druk.
In ieder geval weet ik ondanks het hobelig parkoer dat ik er terug tegenaan kan gaan met rug,winterbanden nog veranderen en de benen terug wakker krijgen en dan kan ik de av van 21.7 wat verhogen.
In ieder geval dik van genoten om terug op de bike te zitten
Ideale test om te kijken hoe de benen en de reactie van de rug zou zijn op mijne mtb.Gekozen voor de 60 km( en zoals reeds vermeld maar 53km volgens gps) en ook maar 1 stop tegengekomen,wellicht door het vertrek rond 10u,wel jammer alhoewel deze niet echt gemist.
Organisatie top
In ieder geval weet ik ondanks het hobelig parkoer dat ik er terug tegenaan kan gaan met rug,winterbanden nog veranderen en de benen terug wakker krijgen en dan kan ik de av van 21.7 wat verhogen.
In ieder geval dik van genoten om terug op de bike te zitten
-
Lieselot1982
- Mountainbiker
Post by Lieselot1982 »
Dit weekend waren we van plan om zoals elk jaar het bloso parcours te doen van Herentals maar 1 x dat we daar aankwamen zagen we deze vtt.
Bij deze wil ik de organisatie bedanken dat we ons nog konden inschrijven, ook al waren de inschrijvingen afgesloten.
Over deze organisatie heb ik niets dan lof!
bedankt gasten!
Bij deze wil ik de organisatie bedanken dat we ons nog konden inschrijven, ook al waren de inschrijvingen afgesloten.
Over deze organisatie heb ik niets dan lof!
bedankt gasten!
- Steenrijen
- Mountainbiker
Post by Steenrijen »
idd geweldige tocht, vooral herentalse bossen en poederlee/Lille zijn geweldig, ook het stuk in Wechelderzande is altijd ok. Avg van 26.3.. lang geleden dat ik nog zulke snelle toer gedaan heb.
Ik vond dat er weinig volk op de been was?? Hoeveel deelnemers?
Ik vond dat er weinig volk op de been was?? Hoeveel deelnemers?
-
jakke ignite
- Mountainbiker
toertocht herentals
Post by jakke ignite »
hey buffel
ik ben één van die bikers van zondag
mijn zoontje was super content zondag 11j en 45 km
avs van 22.5
rijdt zaterdag zijn éérste wedstrijd in averbode
merciekes voor de toffe rit
grts