Za 26/06/2010 Deerlijk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
zefii
Mountainbiker

Post by zefii »

haha, ik kom nie morgenavond schuimparty in die zaal :d
MTBSDVD83
Mountainbiker

Post by MTBSDVD83 »

Met 2 tochten in de regio (Deerlijk, Leupegem) kies ik toch voor deze. Kom af voor de 55Km. :bounce: :bounce: :bounce:
Ebbor
Mountainbiker

Post by Ebbor »

Juist terug van de 80 Km , samen met jodelaitie , uncle sam en cowboy . Mooi tochtje maar als tip voor volgend jaar zou ik jullie de raad geven om beter zichtbare pijltjes gebruiken want de huidige zijn slecht zichtbaar . Voor de rest geen opmerkingen ivm de tocht . Volgend jaar terug present !
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

Deze morgen vroeg vertrokken voor de 55 km.
Zoals voorgaande jaren een mooie tocht met een gevarieerd parcours doorheen de streek. Idd de bepijling was op bepaalde plaatsen nogal onduidelijk zeker in de omgeving van Bellegem zijn we met enkelen verkeerd gereden omdat de pijltjes niet goed genoeg waren aangebracht. Maar dit is dan ook het énige minpuntje!!! Voor de rest goede organisatie, goede en verzorgde bevoorradingen en op het einde een "goed" geinproviseerde douche, meer kan een mtb toch niet verlangen. =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Wollie
Mountainbiker

Post by Wollie »

Deze morgen thuis vertrokken met ons grysmerrie (Sanny) naar Sellewie beneden(met de fiets want slechts 7km) om ginder de rest van de grysperre's te ontmoeten (Bushrider, Wes, Roeselarenaere) en dan nog ons broere (Fred)en diens fietsgenoot Hans.
Met veel courage vertrokken voor 80km (grysmerrie wist nog niet hoeveel ze zou doen) aan een gewoon doch niet traag tempo. Na de eerste bevoorrading bleek ons Sanny nog steeds mee te zijn (iedereen verbaast en zijzelf ook ..). Maarrrr... na de eerste bevoorrading verlaten te hebben kwam daar AMG, Uncle Sam, Cowboy Peter en nog een paar zotten ons voorbij. Wetende dat Fred (Raket) en Hans deze kans niet zouden laten liggen hebben we er ons maar aangekoppeld (of toch een poging tot...).
Met de slag ging het tempo omhoog en was het voor mij bijbenen waar ik kon. Ondertussen waren Sanny, Wes en Roeselarenaere gelost.
Na een tweede bevoorrading moest Hans ons al verlaten, hij moest om 11h in Ingelmunster terug zijn. Dan maar verder met de bende en weer aan een (voor mij toch) snel tempo richting 3de bevoorrading. Amg miste een aantal weken training en liet ons ook begaan.
Na de 3de bevoorrading ging het voor mij net iets trager en heb ik de koerskonijnen laten gaan. Uiteindelijk toch vrij vlot aangekomen en wie was daar al aan de aankomst : Sanny, een beetje boos/teleurgesteld omdat ze een aantal pijlen niet gezien had en met "slechts" 59km terug aan de start stond. Dju, ze was zo goed in vorm !
Na de nodige boterhammen en blonde gerstenat terug huiswaarts met een totaal van 94km.
Oja, de tocht zelf : altijd een leuke rit, doch de pijltjes zijn ieder jaar een beetje een zoektocht. But who cares, ik (en Sanny ook) heb me geamuseerd met de grysperres, een paar forumbikers en een (gekend) droog parcours.

tot volgend jaar !

Wollie & Sanny
Tim FCB
Mountainbiker

Post by Tim FCB »

mooie tocht alles in orde

allee één groot minpunt de bepijling was op veel plekken
niet goed!

voor de rest zeer content[/i][/b]
blackie
Mountainbiker

Post by blackie »

Wollie wrote:.... en dan nog ons broere (Fred)en diens fietsgenoot Hans.
......
Wollie & Sanny
Andere broere is met zijn vrouwtje en zoon vertrokken (na eens goed uitgeslapen te hebben) voor de 55 km.
Doordat Isabelle een stukje met die krommesturen wilde meerijden #-o en Sam en ik bezig waren met zijn ketting te reparen zijn we ze uit het oog verloren. 6 km na de 2e bevoorrading kregen we telefoon, ze was terug op parcour en was daar net aangekomen. Sam is verder gereden en ik ben teruggereden om samen met haar over de finisch te komen. Haar eerste marathon is dus een feit want de teller gaf 60, ietske aan =D> =D>

Snelheid speelde voor die ene keer geen rol zolang ze maar op haar tanden bleef bijten en dat deed ze.

Sebiet naar de nachtelijke BBQ/fuif van motoclub.

Greetz

PS: ik dacht al zoiets van AMG gisteren, zijn "parlé" was volgens de andere grysperre's niet meer normaal te noemen. :lol: :lol:
Wollie
Mountainbiker

Post by Wollie »

wat is "normaal" bij AMG ... :-D :-D :-D

PS : héél straf van onze schoonzus =D> =D> =D> ze is méér dan goed op weg... maar ze heeft dan ook nen supervélo :lol: :lol:

PS 2 : binnekort nen familie-MTB-marathon zeker ? 3 MTB'ende broers en dan nog de vrouwkes die er ook nen ferme lap op geven :-D
de wes
Mountainbiker

Post by de wes »

Hoi hoi,

deze morgen vanuit zwevezele met de auto vertrokken richting deerlijk. Aldaar afgesproken met enkele medegrysperres (Bushrider, Roeselarenoare, wollie, sannie en AMG) Na een vlotte inschrijving hopla op pad. En zoals wollie reeds zei, waren we vergezeld met 1 van zijn broers en zn maat. Ik had na de eerste kilometers al door dat er vandaag weeral niet op reserve ging worden gereden. En met de vlotte 80 km van de avond er voor in de benen, maakte dat ik toch startte met zware benen. Tot aan de eerste bevoorrading kon ik eigenlijk redelijk vlot volgen. Wel hier en daar een netelke meegenomen. Er waren er nochtans niet veel. #-o
Na de eerste bevoorrading ging t opnieuw vlot, Roeselarnoare en sannie waren er dan plotseling af. Ik volgde nog steeds vlot. Maarrrrrr dan, dan kwam de TGV er aan met AMG, Uncle Sam, Cowboy Peter en .....
Ik volgde nog dapper enkele kilometers, maar dan toch wijselijk afgehaakt en de 43 volgende kilometers dan maar alleen verder gereden.
Ook al reed ik alleen, ik heb toch genoten.

Na de derde bevoorrading nog effe Turfke en Katrien 20 gevolgd, maar die heb ik dan toch ook maar laten rijden. :( Te veel vocht verloren onderweg en ik ben ook niet de gevederde adelaar die alle bultjes vlotjes verteerd.
Maar desalnietemin, genoten van het weer en de tocht.
Enkel de bepijling was minder. Vooral rond de streek van Bellegem. Daar toch een paar keer misreden.

De bevoorradingen waren voor mij voldoende, alhoewel ik op de tweede wel wat sportdrank heb gemist. Voor de rest was dit een prima organisatie.

Na 79.8 km dan aan de tent aangekomen, alwaar Wollie, sannie, roeselarenoare en AMG nog aan het genieten waren van het frisse gerstenat.
Na mezelf en de rest nog getrakteerd te hebben op wat frisse drankjes, terug aangezet naar huis met een tevreden gevoel.

Parcours 7.5 /10
Bepijling 5 /10
Apres 10/10
Afspuitstand was aanwezig maar niet gebruikt.

@Blackie, uw madam heeft dat weer ferm gedaan.

Saint lewie, tot de volgende.

Deze Grysperre heeft zich geamuseerd.

grtz
wes :bounce: :bounce: :bounce:
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

Ook dit jaar hier weer present, nu voor de 80.
Heb ook een drietal keer een pijltje gemist, doch zonder veel erg.
Paar rare kronkels met nogal veel baan om aan Bellegembos te komen.
Goeie poging in het bos, jammer dat er veel boomstammen in de weg lagen.
Twee verschillende bevoorradingen die goed waren (mss. idd. wa sportdrank op de 2 de), da was beter dan vorig jaar.
Mooie passage in Banhoutbos :bounce:
Was vandaag alleen, heb er dan maar een snelle rit van gemaakt, parcours liet dit toe.
Tot volgend jaar. =D>
Post Reply