Za 05/06/2010 Haacht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Nazgul
Mountainbiker
Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""

Post by Nazgul »

Ik heb me samen met mijn dochter goed geamuseerd =D>

Samen de 25 gedaan die er uiteindelijk 28.5 waren maar door het goede weer was dat enkel een + punt. 8)

De twee bosjes met heuveltjes vond ze het leukst natuurlijk en als er dan nog een fotograaf een foto neemt van haar dan voelt ze zich een echte prof :lol: :lol:

pijltjes waren voldoende aanwezig en door het trager rijden nergens een probleem gehad. Al was er onderweg toch wel ne kleine die aan zo'n pijltje zat te prutsen [-X . Ik riep " hela laten hangen hé" en hij verschoot zich en droop af. :lol:

bij aankomst nog iets gedronken en de dochter een 3 tal gekke fietsen getest, was goed gezien om die klein manne nog een beetje bezig te houden terwijl de papa dorst heeft 8) 8)
Big
Mountainbiker

Post by Big »

Vandaag ook in Haacht geweest.
Wat een zalig tochtje was dit. Stralend weer, super snel parcours, goede organisatie, ......
Het parcours was echt vlammen van het begin tot het einde, met 2 wat technischere stroken in het bos.
Bewegwijzering vond ik perfect. Nergens echt moeite moeten doen.

enig idee waar en wanneer ik de foto's kan vinden?

een klein verslagje staat op mijn website:

http://www.mtb-freak.be
Big
Mountainbiker

Post by Big »

Heb de foto's gevonden:

http://www.duchenne.mtbha8.be/
frederikc
Mountainbiker

Post by frederikc »

had er graag bij geweest,
maar kon niet :(

iemand een gps-file van de tocht?
(bij voorkeur van de 40km, uiteraard zullen privéstukken via een alternatieve weg gepasseerd worden[voordeel van met een gps te rijden :lol: ])
Kevin_V
Mountainbiker

Post by Kevin_V »

maltje wrote:Het was leuk.
Serieus door gevlamd.Jammer van het asfalt kussen van men maatje,ik hoop dat alles "nog" goed is.
Gaat wel mateke. Bedankt voor de bezorgheid. Maak me enkel wat zorgen om men arm die toch wel redelijk gezwollen is nu. Het was wel aangenaam met jullie en al de oude en nieuwe Duchenne Heroes! Het leek al een beetje of we de eerste etappe reden vandaag.:) Ondanks de val hebben we toch een stevig tempo'ke kunnen rijden! Het parcours was ook zeker de moeite! Ik hoop dat men collega's toch een beetje opbrengst hebben kunnen realiseren met deze toertocht! Bij deze verwelkom ik hun ook graag op men spaghettislag 19 juni in Walem net als de andere bikers hier die dit lezen! Zie http://www.k4d.be voor verdere informatie! Thnx peeps, ik kijk al uit naar de volgende rit samen!
K10
Mountainbiker

Post by K10 »

frederikc wrote:

iemand een gps-file van de tocht?
(bij voorkeur van de 40km, uiteraard zullen privéstukken via een alternatieve weg gepasseerd worden[voordeel van met een gps te rijden :lol: ])
wil je die aan mij ook doorspelen? binnenkort probeer ik er weer deftig in te vliegen :wink:
pertotal
Mountainbiker

Post by pertotal »

normaal gezien was ik er ook bij maar een zonneslag heeft er anders over beslist :cry:
Griffon
Mountainbiker

Post by Griffon »

GPS track van de 40 zet ik straks op mijn wikiloc pagina, gaat pas deze avond zijn.

http://nl.wikiloc.com/wikiloc/user.do?name=Griffon
Bumba
Mountainbiker

Post by Bumba »

=D> =D> Dank aan alle deelnemers. Jullie waren geweldig.
Dankzij jullie deelname kunnen wij het inschrijvingsgeld integraal naar goede doelen doorstorten: 1200 eur naar Duchenne en 130 eur naar Bonjour Afrique.
Foto's zijn inderdaad terug te vinden via http://fotoalbum.seniorennet.be/Goswa/m ... _juni_2010
of via www.duchenne.mtbha8.be
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

Tof ttke had wel de indruk dat er niet veel bikers waren heb bijna altijd aleen gereden onderweg ook maar en man of 10 gezien dus ik reed in niemand zijne weg. Genoeg bevoraading goede afspuitstand en stortbaden Enige ninpuntjes in het bosje even voor de bevoorading hadden ook enkele linten mogen hangen dat iedereen het extra technisch lusje deet en een dag op voorand op somige plaatsen het hoge gras even maaien dat er toch een padje zichtbaar is daar ik bij de eerste vertokken was, was het er toch nog niet altijd bv na 6 tal km aan de anti tankgracht.
Post Reply