Houffalize 2010 - fietsen van de pro's
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Der zit daar voor veel geld in...
Als je tel ongeveer 5.000 € per bike (gemiddeld).
Of ben ik te bescheiden met het bedrag
Die van Sauser, een bijou ....
Als je tel ongeveer 5.000 € per bike (gemiddeld).
Of ben ik te bescheiden met het bedrag
Die van Sauser, een bijou ....
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Fully's zijn weeral passé...Goofman wrote:En nog steeds veel hardtails. Ik had het idee dat een jaar of 3-4 geleden de fully definitief ging doorbreken bij de pro's, maar zouden de nieuwere generatie ultralichet carbon frames de pro's toch weer verleid hebben tot het hardtail rijden?
Mooie collectie foto's en data. Bedankt!
29'ers zijn de toekomst!
Mijn volgende fietske zou wel eens een combinatie van de twee kunnen gaan worden.
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Dat betwijfel ik sterk, dat dat een 'custom' frame op maat is. Wat ze wel doen is het aantal carbonlagen aanpassen en geen vernis / lak aanbrengen om zo het gewicht te reduceren.merida92 wrote:Indien je sauzer zijn epic bekijkt, daar is een custom frame gemaakt door zijn monteur. (voorste driehoek) De prijs voor zo een mal, laat staan de werkuren komt al op 10.000€.
Zal u het artikel eens zoeken en scannen wnr het slecht weer is en ik mij steendood verveelmadskatingcow wrote:Dat betwijfel ik sterk, dat dat een 'custom' frame op maat is. Wat ze wel doen is het aantal carbonlagen aanpassen en geen vernis / lak aanbrengen om zo het gewicht te reduceren.merida92 wrote:Indien je sauzer zijn epic bekijkt, daar is een custom frame gemaakt door zijn monteur. (voorste driehoek) De prijs voor zo een mal, laat staan de werkuren komt al op 10.000€.
Het custom frame tov het "standaard" frame heeft een gewichtswinst van 100gram en een kletske.
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
- El Perro Diablo
- Mountainbiker