Zo 23/05/2010 Asse

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
duc'y
Mountainbiker

Post by duc'y »

ben net terug van de 45KM (had liever meer gedaan maar moet de 'late' op)... volgens GPS 3KM kado gekregen,dus 48KM maar daar geef ik nie om
:-)

was een prachtige rit!! alles was in orde toppie =D>
kubus'ke
Mountainbiker

Post by kubus'ke »

Vond het een prachtige rit, zeer mooi parkoer
enkel de bewijzering vond ik niet uitstekend, heb al beter gehad.

Voor de rest Toppie :-)
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

Leuke tocht,jammer van de 2 laatste km's,ik zat er volledig door.
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

was hier ook weer van de partij, prachtig,afwisselend parcours maar de aangegeven 45 km waren er wel 5O, maar niet getreurd met dit prachtweer en inderdaad de bepijling kon op sommige plaatsen duidelijker
(ze hingen soms wat "verstopt) en de splitsingsborden mochten ook wat groter maar voor de rest was deze mtb-tocht dik in orde :P :P goei bevoorrading,douces en een leuke mtb-omgeving

Ken de streek daar al wat en toch nog over nieuwe wegeltjes gebold =D>

zondag 4 juli: derde brugbergrace te humbeek om 14u voor teams of solorijders: meer info www.sasbikers.be
Kevin_V
Mountainbiker

Post by Kevin_V »

maltje wrote:Leuke tocht,jammer van de 2 laatste km's,ik zat er volledig door.
Maar mateke toch.;) Heb er ook van genoten, zat er niet door, maar heb wel veel zand gegeten onderweg na een tuimeling in het losse zand.:( Ook beetje last van maar voor de rest zalig tochtje! Is nu de 4de keer dat ik daar rijd en elk jaar zit er precies wel iets nieuws in.:)

Chapeau! =D>

En volgend jaar wachten hé Malt.:p

Steun mij en de Duchenne Heroes! http://www.k4d.be
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

Prachtige tocht. Ik ken de streek van Asse redelijk goed en toch wat nieuwe stukjes ontdekt. Vooral bekende wegen in andere richting.
Zeker niet te onderschatten. Wat constant op en af en toch wat technische stukjes bij.

Bewegwijzering was niet echt super, maar bevoorrading was top en companie was ook goed. En het weer maakte het af 8)

Alleen nog spijtig dat ik onderweg geen fotograaf ben tegengekomen. Op sommige technische stukjes kon je mooie kiekjes maken :cry:

@geitenboer & meerijder: bedankt voor de companie de laatste km's. Is leuk om een forumbezoeker tegen te komen op een TT.

Tot volgend jaar...
Hang Ten
Mountainbiker
Location: Merida HFS-3000 V '09 & Bianchi Infinito C2C 105 2010

TT Asse

Post by Hang Ten »

Fantastische tocht van +/- 48 km met super parcours en smakelijke bevoorradingen =P~
Ook ik zat er de laatste drie km helemaal door (voornamelijk de voordijspieren lieten het afweten, het koppeke wou wél nog) en maakte in deze slotkilometers een mooie tuimeling waar ik enkel schaafwonden en een licht gekneusde knie aan overhield.
De finish heb ik gelukkig net gehaald!
Mijn oprechte dank aan de sympathieke heren die even checkten of alles wel ok was na die val! =D>
duc'y
Mountainbiker

Post by duc'y »

wat ik ook wel spijtig vond was dat vooral bij eerste gedeelte die wandelaars (met alle respect voor die hun vrijetijdsbesteding) maar waarom dan juist dit weekend... spijtig,maar al bij al me niet te druk in gemaakt :wink:

ik zelf had nie veel last van slechte bewijzering,'t was gewoon wat uitkijken en anticiperen :wink:
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

duc'y wrote:wat ik ook wel spijtig vond was dat vooral bij eerste gedeelte die wandelaars (met alle respect voor die hun vrijetijdsbesteding) maar waarom dan juist dit weekend... spijtig,maar al bij al me niet te druk in gemaakt :wink:
Het is zoals elke organisatie : ze moeten soms een jaar op voorhand een datum voor hun evenement vastleggen en ik denk niet dat een TT-organisatie gaat kijken naar de wandelkalender en omgekeerd. Een wandelevent kan trouwens sneller georganiseerd worden dan een fietsevent. Gemeentes zijn iets 'toegeeflijker' voor wandelaars dan fietsers. Zelf ondervonden :-?

Ik heb enkele jaren geleden zelf frequent aan wandel-TT's ( :-) ) meegedaan en het is idd niet plezant als een fietser tegen 25 km/u op een halve meter voorbij je scheurt.
Ik zat zelf deze morgen in een klein groepje en den eersten zat constant met een soort 'koeienbel' te rinkelen als hij maar iemand in de buurt zag stappen. Tot grote ergenis van sommige wandelaars. Ik schaamde me voor alle MTB'ers. Een beetje respect tegenover andermans hobby kan echt geen kwaad........ Spijtig genoeg beseft niet iedereen dit en zo wordt ons imago weer 'veralgemeend' :cry:
julcesaar
Mountainbiker

Post by julcesaar »

Ook 200 % van genoten van begin tot einde. Die afdaling volle petrol met een man of 15 door die' manege' in het schemerduister, met modderplassen door de dichte en lage begoeiing, en gravelstukken hier en daar was super de super !Gevarieerde rit met alles erop en eraan, 't was perfect. Ik heb wel geen eclair durven eten, anders zat ik daar nog steeds te ravitailleren!

Maar wat mij nog het meest van al is opgevallen,de échte kers op de taart : zeker een half dozijn bloedmooie MTB-godinnen tegengekomen. Bestaat er al iets als Miss MTB ? 8) =D> Outfits en bikes kwamen ook al niet van de Carrefour.. Dus zoals ik reeds zei : een stralende dag ! =D>
Post Reply