Filip Meirhaeghe stopt met Mtb

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
May
Mountainbiker

Post by May »

Of hij heeft iets, aan het hart of eet ik wa.
Hoop van niet voor hem.
Berggeit
Mountainbiker

Post by Berggeit »

Filip Rulez !!! pff jammer dat zoiet gebeurt :(
erikstoff
Mountainbiker

Post by erikstoff »

klote, wakker geworden met filip's nieuw's
geloof mij, dan ben je rap genoeg wakker :(

kweet ook ni goe wat ik er van moet denke,maar alleja, filip heeft heel het sezoen uitgekeken naar de olypische spelen, en nu zoiets,hij zal er in ieder geval ook ni goe van zijn !!

weet er iemad wnr en waar filip juist de perconferentie gaat doen?

Grtzz
Pietje
Mountainbiker

Post by Pietje »

nog gene paniek!
Museeuw ging toch ook stoppen en 2 weken later werd hij wereldkampioen... misschien truc van de filip :roll:
erikstoff
Mountainbiker

Post by erikstoff »

Pietje wrote:nog gene paniek!
Museeuw ging toch ook stoppen en 2 weken later werd hij wereldkampioen... misschien truc van de filip :roll:
late we hope!!!!
Thorgal
Mountainbiker
Location: Radon ZR4, XT, Magura Marta, Manitou R7, 240S/XR4.1d

Post by Thorgal »

ff de persconferentie afwachten hé, maar, is hij niet ooit de start geweigerd van een WK voor een te hoog hematocriet gehalte??? Dacht het wel. En da krijgt ge nie van te veel bananen te eten hé.
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

hehe, ik was ook direct wakker toen ik het nieuws hoorde.

uiteraard geen conclusies trekken vooraleer Filip zelf aan het woord is geweest.
Ik ben benieuwd, heel benieuwd zelfs...

Persconferentie om 10u in Nazareth.
Blink360
Mountainbiker

Post by Blink360 »

Het kan vanalles zijn... niet meer goed in het koppeke ?
Zijn de WB-manches toch niet voor het grootste deel achter de rug ?
Als je zo uitpakt is de druk er wel om een medaille te halen idd. groot... in vele interviews die ik de laatste maanden uit bladen als Ché/Maxime/de P en consoorten heb gelezen wenstte Filip zeker het nog één jaar uit te zingen terwijl Roel zelfs nog nooit aan stoppen gedacht heeft. Ook al zou het iets immoreel als doping kunnen zijn, Filip blijft de hero die Mountainbike in België gemaakt heeft tot wat het nu is.

Alvast bedankt voor de mooie momenten Popeye =D>
MadMan
Mountainbiker
Location: thompson x-line / marzo mx comp 04 / hayes hfx9xc / sram9.0 / x3.1Disc ust / dt swiss onyx disc /

Post by MadMan »

Schijfrem wrote:Afwachten wat op de persconferentie zal bekend gemaakt worden. Zolang moeten we Filip zijn waardigheid laten behouden en hem niet veroordelen voor zaken waar we het fijne niet van afweten.

Maar om het over het dopingsprobleem in de topsport te hebben:

Moest ik tovenaar zijn met een kristallen bol en ik zou hierin kunnen zien in welke sporttakken doping gebruikt wordt, daarop volgend àl deze "dopingsporten" wegtoveren van de Olympische agenda: wel ...... de spelen zouden op 2 dagen afgelopen zijn !!!
Moest gij tovenaar zijn zouden er geen olymipsche spelen zijn, in ALLE sporttakken komt doping voor.

BTW volgens gva zou het niet over doping gaan
mcoen
Mountainbiker

Post by mcoen »

Net alle internationale fiets nieuwssites doorzocht en niks gevonden. zal dan maar moeten wachten tot de persconf zeker.
Post Reply