Morgen rond 19 u ben 'k daar te vinden op die grote parking achter dat restaurant (weet de naam niet). De BLOSO route nog wat afbollen.
Wie er zin in heeft , tot dan.
Waasmunster - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Mijn wagen staat voor herstelling in de garage. Hierdoor ga ik zondag 12/09 in Waasmunster biken. Als er zijn die meewillen. Ik vertrek om 9u op de carpoolparking aan de E17. Als je op de E17 rijdt richting Gent moet je de afrit waasmunster nemen. Hier ga je naar rechts en na 30m vindt je op de linker kant de oprit voor de parking. Als er zijn die 9u te vroeg vinden dan wil ik ook wel om 10u afspreken. Voorloopig hou ik het op 9u. Als het droog blijft dan kunnen we met wat geluk op de motocross parkoer rijden. Ik zal eens kijken of het techniche parkoer aan de mirra brug in Hamme al terug berijdbaar is. Iedereen is welkom. We zullen een paar keer in de buurt van de parking passeren zodat diegene met weinig conditie kunnen stoppen indien nodig. Voor de snelle zorg ik wel dat ze zich af en toe op een helling kunnen uitleven.
- P°
- Mountainbiker
- Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic
Hmm,klinkt interessant.Kwas nog aant twijfelen welke TT ik dit weekend zou doen,maar met wat volk in Waasmunster nen toer doen is mij even goed.John wrote:Mijn wagen staat voor herstelling in de garage. Hierdoor ga ik zondag 12/09 in Waasmunster biken. Als er zijn die meewillen. Ik vertrek om 9u op de carpoolparking aan de E17. Als je op de E17 rijdt richting Gent moet je de afrit waasmunster nemen. Hier ga je naar rechts en na 30m vindt je op de linker kant de oprit voor de parking. Als er zijn die 9u te vroeg vinden dan wil ik ook wel om 10u afspreken. Voorloopig hou ik het op 9u. Als het droog blijft dan kunnen we met wat geluk op de motocross parkoer rijden. Ik zal eens kijken of het techniche parkoer aan de mirra brug in Hamme al terug berijdbaar is. Iedereen is welkom. We zullen een paar keer in de buurt van de parking passeren zodat diegene met weinig conditie kunnen stoppen indien nodig. Voor de snelle zorg ik wel dat ze zich af en toe op een helling kunnen uitleven.
Ik heb al een toffe route in gedachte, via singeltracks naast de e17 rijden we naar hamme om daar het technishe parkoer te verkennen. We kunnen dan eventueel weeral via singeltracks naar Drie Goote rijden om daar in een tof bosje een snelheidswedstrijdje te doen. Daarna rijden we via de oude durme naar waasmunster. Waar we via onbekende wegels naar de parking rijden. Als er dan nog zijn die energie over hebben kunnen we de hellingen van het crossparkoer gaan bedwingen en desnoods verkennen we nog wat andere wegen. Ik heb het mooie weer alvast besteld.
Maar het mag niet te mooi zijn want dan komen die vervelende wandelaars vroeg uit hun bed. 
Count me in!John wrote: Hierdoor ga ik zondag 12/09 in Waasmunster biken. Als er zijn die meewillen. Ik vertrek om 9u op de carpoolparking aan de E17.
Op voorwaarde dat het niet regent!
Ben net terug zo goed als genezen en heb geen zin weer twee weken ziek te zijn. :)
Nog steeds afspraak om 9u?
De respons is wel enorm hé.
- P°
- Mountainbiker
- Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic
Heb net bericht gehad van mcoen,is verhinderd,die wil volgende keer wel meerijden,twas ook nogal een last-minute aanbieding hé..InSiDeOuT wrote:Count me in!John wrote: Hierdoor ga ik zondag 12/09 in Waasmunster biken. Als er zijn die meewillen. Ik vertrek om 9u op de carpoolparking aan de E17.
Op voorwaarde dat het niet regent!
Ben net terug zo goed als genezen en heb geen zin weer twee weken ziek te zijn. :)
Nog steeds afspraak om 9u?
De respons is wel enorm hé.![]()