Hagelandse crono 05/06/2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Kraura
Mountainbiker

Post by Kraura »

Hoeveel HM heeft de Chrono eigenlijk? Ik vind het precies nergens terug?!
sisse
Mountainbiker

Hagelandse crono

Post by sisse »

"poollover schreef:
Hallo ,

Klein vraagje zou de eerste keer zijn dat ik een chrono zou doen kan je hier starten met een vaste vork ?

Greetz Poollover

der zijn zelfs van die pippo's die in Houffalize met vaste vork gaan koersen, dus waarom ni in Langdorp "

Hebbe vorig jaar gebold met een vaste vork en een Ultegra c7.Mijn ervaring is de volgende;de eerste 2 uurs ok maar dan wordt het toch wel zwaar.Dit jaar zal het met de Fox Terralogic vork en c7 11-32 zijn!
Mischien hebben andere met sterkere armen en benen daar een andere mening over.T'is zekers geen toerke om te onderschatten!
jerre13
Mountainbiker

Post by jerre13 »

Kraura wrote:Hoeveel HM heeft de Chrono eigenlijk? Ik vind het precies nergens terug?!
da zal rond de 1000 liggen !!
jerre13
Mountainbiker

Post by jerre13 »

cowboy peter wrote:da interesseert ons allemaal niet, dus gelieve ergens anders al diene off-topic sever te verkopen.

on topic: zijn de beginkm's opnieuw zoals vorig jaar, maw. eerst een "vlak stuk" van 10km door de bossen, of zit dit stuk ergens anders verweven in de toertocht.
de eerste km's gaan over de bosberg, dus ni erg vlak te noemen !! :lol:
skin
Mountainbiker
Location: scott scale 30 orbea hydro 50 cube ltd sl 29 en kuota kebel

Post by skin »

heb me ook ingeschreven samen met grippeke hopelijk droog :bounce:
Sandcrawler
Mountainbiker
Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Re: Hagelandse crono

Post by Sandcrawler »

sisse wrote:"poollover schreef:
Hallo ,

Klein vraagje zou de eerste keer zijn dat ik een chrono zou doen kan je hier starten met een vaste vork ?

Greetz Poollover

der zijn zelfs van die pippo's die in Houffalize met vaste vork gaan koersen, dus waarom ni in Langdorp "

Hebbe vorig jaar gebold met een vaste vork en een Ultegra c7.Mijn ervaring is de volgende;de eerste 2 uurs ok maar dan wordt het toch wel zwaar.Dit jaar zal het met de Fox Terralogic vork en c7 11-32 zijn!
Mischien hebben andere met sterkere armen en benen daar een andere mening over.T'is zekers geen toerke om te onderschatten!
Dit weekend tijdens Woew verschillende gezien met een vaste vork (waaronder mezelf) op de 110km geen enkel probleem ondervonden.
parcival
Mountainbiker

Post by parcival »

Met die vaste vork geen problemen nee.... maar die kuiten van u [-X [-X
Sandcrawler
Mountainbiker
Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Post by Sandcrawler »

:lol: Das de ziekte die er nog uit moest jonge.
duff
Mountainbiker

Post by duff »

ook ingeschreven zie! benieuwd naar deze :lol:
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

Hoe is het parcour te vergelijken met de tt van woew ( de 114).
Post Reply