10&11 sept. 2010 vulkanbike daun

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
martin b.
Mountainbiker

Post by martin b. »

Heeft er iemand een idee hoeveel bevoorraadingen er zijn op de 85 km?
bip bip
Mountainbiker
Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Post by bip bip »

El Baelos wrote:Die tracks in het filmpje zien er veelbelovend uit.
Maar die northshores zullen niks voor mij zijn, vrees ik.
de northshores zullen er wellicht ook niet inzitten,ze zullen de lavasteengroeve enkel gebruiken om wat van de singletracks aan het parcours toe te voegen.
radicalbiker
Mountainbiker
Location: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets

Post by radicalbiker »

martin b. wrote:Heeft er iemand een idee hoeveel bevoorraadingen er zijn op de 85 km?
3 :wink:
martin b.
Mountainbiker

Post by martin b. »

radical.biker wrote:
martin b. wrote:Heeft er iemand een idee hoeveel bevoorraadingen er zijn op de 85 km?
dank u wie weet komen we elkaar tegen
radicalbiker
Mountainbiker
Location: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets

Post by radicalbiker »

martin b. wrote:
radical.biker wrote:
dank u wie weet komen we elkaar tegen

Hou er wel rekening mee dat de afgelopen editie's dat ik meegedaan heb, was er op de bevoorradingen enkel drank met prik verkrijgbaar #-o Niet ideaal om te drinken en of in de drinkbus te doen. Dus zelf genoeg water meenemen (camelbak) is aan te raden. :wink:
tyro13
Mountainbiker
Location: BMC te01 xtr 2015. Bmc slr01 campa superrecord Ax lightness lightweight 5.85kg

Post by tyro13 »

Ik zou voor de 2e x willen deelnemen. Maar ik wil deze week nog even de weergoden afwachten.....Heeft er iemand een idee tot wanneer je kan voorinschrijven? Of is het nu al te laat daarvoor? :oops:
Zou het mogelijk zijn om u daar vrijdag terplaatse nog in te schrijven?
marb
Mountainbiker

Post by marb »

tyro13 wrote:Ik zou voor de 2e x willen deelnemen. Maar ik wil deze week nog even de weergoden afwachten.....Heeft er iemand een idee tot wanneer je kan voorinschrijven? Of is het nu al te laat daarvoor? :oops:
Zou het mogelijk zijn om u daar vrijdag terplaatse nog in te schrijven?
Even opgesnord

[2] Ron Walther · 30.08.2010
Hallo,
Bis wann kan ich online anmelden und die startgebuhr uberweisen. Ich wohne in Die Niederlande. Wird die zahlung nog rechtzeitig bei euch sein?

VulkanBike
Das ist bei den Auslandsüberweisungen schwierig zu sagen, da sie zwischen 3-5 Tagen brauchen. Sollte aber jetzt kein Problem sein.
Ansonsten den Überweisungsträger als Zahlungsbeleg mitbringen.
tyro13
Mountainbiker
Location: BMC te01 xtr 2015. Bmc slr01 campa superrecord Ax lightness lightweight 5.85kg

Post by tyro13 »

okay thanks. :wink:
darrigade
Mountainbiker

Post by darrigade »

bip bip wrote:
El Baelos wrote:Die tracks in het filmpje zien er veelbelovend uit.
Maar die northshores zullen niks voor mij zijn, vrees ik.
de northshores zullen er wellicht ook niet inzitten,ze zullen de lavasteengroeve enkel gebruiken om wat van de singletracks aan het parcours toe te voegen.
Inderdaad

De route door de 'Kôulshore' is aangepast voor de wedstrijd, dat wil zeggen, de moeilijke Northshore-elementen zijn uit het parcours gehaald! Na de 'Kôulshore' dalen we verder af naar de rivier de Lieser' die door middel van een speciaal voor de race gebouwde brug wordt overgestoken.

Wil hem al een paar jaar rijden; misschien komt het er dit jaar wel van.
Frankie
Mountainbiker

Post by Frankie »

Kzou ook nog eens durven, heb er zin in, maar moet wat deftig weer zijn. 2 jaar geleden al eens gedaan (toen 80 km). Was wel tof, met ne man of 4 samen gebleven. Dag ervoor was het echt pisweer, de nadars waaiden om van de wind. Stormweer met hevige regen. In een tentje een klein beetje geslapen en dan de fiets op. Leuk parcours, niet enorm technisch, wel wat klimwerk. Moet je eens gedaan hebben. Bij één van de bevoorradingen hadden we een schitterend zicht op één van de grotere kraters in de buurt.
Post Reply