Het wielervoorjaar

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.

Wie wordt de man van het voorjaar?

Tom Boonen
36
38%
Stijn Devolder
3
3%
Sylvain Chavanel
0
No votes
Thor Hushovdt
2
2%
Heinrich Haussler
5
5%
Edvald Boasson Hagen
8
8%
Philip Gilbert
9
9%
Filippo Pozzato
0
No votes
Fabian Cancellara
18
19%
Iemand anders ...
14
15%

Total votes: 95

cyclon
Mountainbiker

Post by cyclon »

Well, that is one hard f-ing race lemme tell ya. Felt better than expected and managed to stay up front. Very happy w/ the way it went.
een keer raden van wiens twitter account dat komt :P

je zag het na de molenberg al, boonen zat naar adem te happen in het wiel van cancellara, meer nog: je zag het al op het podium van de E3 prijs aan de 'onderdanige' lichaamstaal van boonen, iets wat je nooit ziet bij hem, daaruit bleek, dacht ik toen, duidelijk dat hij in cancellara zijn meerdere erkende (ook al zal hij dat natuurlijk nooit zeggen)

die cancellara bleef de hele tijd zo fris als een hoentje, en kwam ook fris als een hoentje aan de finish aan, alsof ie naar de bakker gereden had, da's niet meer normaal, doet denken aan basso in de giro, paar jaar geleden, 't zal wel mijn slecht karakter zijn:)

maar die cancellara is dus al superieur sinds de jeugd, je moet eerder zoeken naar redenen voor de perioden dat hij minder was, dan omgekeerd, bovendien kan hij enorm focussen op één doel, hij zegt dat hij niet zo hard traint, maar de hotelier waar hij verblijft zei precies 't omgekeerde: dat hij trainde als een beest
cyclon
Mountainbiker

Post by cyclon »

http://www.cyclingnews.com/races/ronde- ... pt/results

interessant om de hele lijst te bekijken, vooral de lange lijst DNF'ers: hulsmans, nuyens, cavendish, lang, mc ewen, o' grady, ...

boom uiteindelijk 77ste geworden, flecha 34st, hincapie schitterend 6de
Dacuba
Mountainbiker

Post by Dacuba »

Knappe koers, 1 van de weinigen die ik zolang heb kunnen blijven volgen.
Boonen was goed vond ik, maar cancellara is gewoon superieur :drunk:
En armstrong: die deed het goed vond ik...
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

DNF lijst is niet echt accuraat, Cavendish heeft bv heel de rit uitgereden.

En profs zijn profs, als het niet om de knikkers gaat rijden die mannen niet hé.

Altijd wel boeiend om de top 20 ns uit te vlooien....

Was ultiem genot de zondag, pure inspiratie, er zullen altijd vraagtekens bij deze sport geplaatst worden maar dat deert nu even niet..

Je zag duidelijk dat Boonen moest happen en eigenlijk niet wou doorrijden na de Molenberg, maar t was aanklampen of koffie gaan drinken.

Onderweg zag je ook duidelijk al een verschil in het kopwerk, waar Boonen het misschien sluw speelde. Maar de macht, terreinkennis en supergrinta waren er teveel aan..

Ben geen Boonenfan, maar hij heeft me toch ook kunnen bekoren, moet enorm hard zijn om dat stuk naar Meerbeke alleen, kapot af te moeten rijden, wetende dat je tweede wordt...

Super Boss ook, efkes op het dooie gemak mee met de groep, zonder veel meters gereden te hebben sinds lang in Vlaanderen, dat is en blijft talent hebben...
Dacuba
Mountainbiker

Post by Dacuba »

GILBERT BOVEN ! :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Post Reply