Ga je uw leven beteren misschienHerder Steven wrote:Mor de rest...amaai...onverantwoord twee dagen voor zo een marathon.
Ik herinner mij vorig jaar een paar momenten hoor, zelfs daags voor een marathon
Post by Steven vd Eynde »
Inderdaad...RigolleM wrote:Ga je uw leven beteren misschienHerder Steven wrote:Mor de rest...amaai...onverantwoord twee dagen voor zo een marathon.![]()
Ik herinner mij vorig jaar een paar momenten hoor, zelfs daags voor een marathon
vorig jaar was uitzonderlijk snel , zelfs op de 100km , 1 u vroeger binnen dan het jaar ervoor op de 75 ...Zotte Marre wrote:Was het de eerste keer? De editie van 2008 was anders wel andere koek, een droog parcours zoals vorig jaar is zeer uitzonderlijk, ik ga misschien wel voor de full monty, denk ik ...uncle sam wrote:Vorig jaar de 100km gereden, en kvond het parcours eerder zwakjes. Maar toch een fantastisch weekend beleeft mede dankzij de sfeer en het weer.
Dit jaar wrs terug inschrijven, al is het maar om de goede start positie van vorig jaar te benutten
Jip was de eerste keer Houffa.Zotte Marre wrote:Was het de eerste keer? De editie van 2008 was anders wel andere koek, een droog parcours zoals vorig jaar is zeer uitzonderlijk, ik ga misschien wel voor de full monty, denk ik ...uncle sam wrote:Vorig jaar de 100km gereden, en kvond het parcours eerder zwakjes. Maar toch een fantastisch weekend beleeft mede dankzij de sfeer en het weer.
Dit jaar wrs terug inschrijven, al is het maar om de goede start positie van vorig jaar te benutten
Post by Zotte Marre »
Of ge zijt profuncle sam wrote: Jip was de eerste keer Houffa.
Maar geef toe, als je 21avs haalt op 100km in Ardennen, dan moet er iets schelen aan dat parcours
toch niet. Prijzen zijn dezelfde, dit jaar is de prijs inclusief verzekering/"dagvergunning".uncle sam wrote:Inschrijvingen zijn reeds open,
http://www.chronorace.be/web2/inscripti ... 95&master=
edit: prijzen zijn precies (weeral) 5eur duurder dan vorig jaar...
die S en XC toertocht op zaterdag, moet ge daarvoor op voorhand inschrijven of kan dit de dag zelve ook nog ?? ik kan voorinschrijven eventueel maar mijne compagnon niet.aj kwak wrote:toch niet. Prijzen zijn dezelfde, dit jaar is de prijs inclusief verzekering/"dagvergunning".uncle sam wrote:Inschrijvingen zijn reeds open,
Daarnaast wordt er wel terug 5euro waarborg gevraagd voor de chip, wat vorig jaar niet was.
die S en XC toertocht op zaterdag, moet ge daarvoor op voorhand inschrijven of kan dit de dag zelve ook nog ?? ik kan voorinschrijven eventueel maar mijne compagnon niet.aj kwak wrote:toch niet. Prijzen zijn dezelfde, dit jaar is de prijs inclusief verzekering/"dagvergunning".uncle sam wrote:Inschrijvingen zijn reeds open,
Daarnaast wordt er wel terug 5euro waarborg gevraagd voor de chip, wat vorig jaar niet was.