Duathlon @ gavers

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Vasseur
Mountainbiker

Post by Vasseur »

s-biker gert wrote:tot wanneer kan er ingeschreven worden, ik ga mij nog ne goeie loper zoeken :bounce:
De inschrijvingen sluiten om 1 maart.
Maar let op want we zitten al bijna aan onze limiet van deelnemers.
s-biker gert
Mountainbiker
Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT

Post by s-biker gert »

gisteren nog vlug ingeschreven, hopelijk is er nog plaats :bounce:
funky
Mountainbiker

Post by funky »

moete we nog iets weten voor zaterdag want ik krijg altijd viruswaarschuwing op jullie site
welke ondergrond is het daar, vettigen troep of harde ondergrond, kwestie dak men banden kan kiezen
Vasseur
Mountainbiker

Post by Vasseur »

funky wrote:moete we nog iets weten voor zaterdag want ik krijg altijd viruswaarschuwing op jullie site
welke ondergrond is het daar, vettigen troep of harde ondergrond, kwestie dak men banden kan kiezen
voor degenen die als eerste het veld indraaien zal het de eerste ronde nog wel goed liggen maar nadien vrezen we er een beetje voor. bereid je maar voor op een vettig boeltje

Iedereen die ingeschreven is krijgt nog een mailtje met de details van over de opening van de aanmeldingen, wisselzone, start uur, ...

En vergeet ook je zwembroek niet, want na het douchen mogen de deelnemers gratis gebruik maken van het zwembad (de ere plaatsen krijgen ook een bon voor da sauna)

De site is idd een probleem, we zitten met een hacker die keer op keer alles in t honderd doet lopen :( Maar als je een antivierus hebt laat die niets door hoor ik bekijk hem zelf ook geregeld ter controle
funky
Mountainbiker

Post by funky »

zitten er ook hoogtemeters in
Vasseur
Mountainbiker

Post by Vasseur »

funky wrote:zitten er ook hoogtemeters in
Niet echt wel enkele korte klimmetjes.
Het is wel een vrij technisch parcours
s-biker gert
Mountainbiker

Post by s-biker gert »

Betaling is gebeurd, kan het parcour deze week al verkend worden?
Vasseur
Mountainbiker

Post by Vasseur »

s-biker gert wrote:Betaling is gebeurd, kan het parcour deze week al verkend worden?
Moeilijk, we mogen pas vrijdag beginnen afpeilen en linten trekken
Wollie
Mountainbiker

Post by Wollie »

iemand die de streek kent en weet hoe het parcours er bij ligt of zal liggen ? Racing Ralfkes of Nobby Nic ?

Greetz
s-biker gert
Mountainbiker

Post by s-biker gert »

Wollie wrote:iemand die de streek kent en weet hoe het parcours er bij ligt of zal liggen ? Racing Ralfkes of Nobby Nic ?

Greetz
Zal een beetje afhankelijk zijn nangswaar het parcour loopt, ben er gisteren nog geweest en er is daar een wegske bij waar ze met zware traktoren hebben door gereden; daar valt niet te rijden. Hopelijk pakken ze daar het grindpad langs de vijver.
Heb gezien dat het vrijdag en zaterdag kan sneeuwen dus ivm bandenkeuze zal het gokken worden, kettingen mss :lol:
Post Reply