Met enkele raketmannen een mooie voormiddag gereden .
Zeer afwisselend en verzorgd ,zeker tot volgend jaar.
@ slijkcrosserke vanwaar komt uw naam als je met dit weer al niet start? Ploeteren was er niet bij
Deze voormiddag ook gestart voor deze tocht. De 55 gedaan samen met Jemp. Mij geamuseerd. De bepijling was inderdaad soms laat, maar geen enkele keer misreden, behalve toen we in Tiegem aan het kijken waren naar enen die zijnen bike uit den otto aan het halen was. Hij was wel zo vriendelijk om ons terug te fluiten.
Mooi parcours met hier en daar een smerige strook waar het soms toch wel eens baggeren was. De 55 in combinatie met heen en terug naar huis zorgden toch voor een goede 70 km op den teller, wat genoeg was na de kortere ritten deze zomer.
De bevoorrading was inderdaad niet overdreven, maar voldoende. We zijn toch wel heel veel gewoon in Vlaanderen als we water, cola, peperkoek, wafel en banaan niet meer kunnen appreciëren.
Aan den arrivée hoorde ik dat ze er een stukje Otegem op de laatste knip nog hebben uitgehaald omdat het té was.
Naar het einde toe nogal wat stervende zwanen opgeraapt. Zoals ieder jaar zijn er wel mensen die zich hier fameus mispakken aan dit tochtje, al zit er veel verhard in...
Volgend jaar weer van de partij! Merci aan de organisatie voor het bike-plezier van deze voormiddag.
Ook terug van de 70 km. Gestart met het zonnetje, maar parcours was toch niet te onderschatten. Idd. sommigen mispakken zich aan deze tocht.
Der zit nu eenmaal wa bane in deze toer, maar de off-road was toch niet van de poes, en de 71 km met z'n 1085 hm wogen toch door op het einde. Problemen met de trapas (kwam los) maar dankzij 'Dimitri' (fietshandelaar langs het parcours in Berchem met als leuze : snel -was direct- vakkundig -toch 30 km geen probleem- en goedkoop -nen merci-) en een vriendelijke biker aan de 3de bv. met de passende sleutels (al waren die al 'oud') toch de tocht kunnen uitrijden.
Vond ook de bevoorradingen niet zo super (water en cola ) vooral omdat ik m'n drinkbus thuis vergeten was
Douches oké en met nog een paar boterhammekes (wa smaakt da toch na zo'n tochtje) en enkele bernardus (goe spul) konden we perfect 'recupereren'.
Dus tot volgend jaar
Mooie, maar zeer zware tocht (toch voor mij), een paar keer gestorven
toch, de grote form is er blijkbaar nog nie.
Jammer voor de pech van bikemaatje Mervin , zadelpen gebroken na 20km en einde rit (snel geholpen door de pechdienst ). Ik ben dan nog eens lek gereden , kmaak er een gewoonte van tegewoordig. mervin heeft een paar uur moete wachte op mij aan de
aankomst .
De volledige 72km gedaan in 4uur half, nie echt een supertijd zou ik zeggen zo, keb me toch geamuseerd, tot volgend jaar met hopelijk een iets betere conditie.
Prachtige tocht maar dood, 71 km voor 54 lentes na deze zware winter (nog bezig), m'n wintervet speelt me parten. M'n turbozoontje heeft me doodgedaan, te snel gestart en dan de weerbots, 'k heb hem goed gevoeld die komende patat. Wat een parcourke, me dunkt zwaarder dan verleden jaar, jawadde de meet deed deugd. 1080 m denivélée in de modder oa met een sputterende shifter, 4°C, nog liever dit dan bevroren ondergrond.
Dankjewel en weerom tot volgend jaar, hopelijk conditioneel beter!
Kheb vandaag de grote toer gedaan, na wat nog weg en weer gereden te hebben voor en na aankomst had ik 76 km op de teller met een gemiddelde van 19,5 km, vond het een stevige en zware tocht met alles erop en eraan, maar had het toch al heel moeilijk op de achterkant van de kluis om er nog een redelijk tempo op na te houden. kheb dan nog via de knooppunten naar Roeselare gereden en had in totaal 126km met een gem snelheid van 21.1 km, maar kan nu wel geen velo meer zien(toch niet voor een paar dagen) maar waar je nie dood van gaat heb je deugd van gehad, allee tot een volgende. Organisatie en uitpeiling vond ik wel goed, heb niet misreden. Tot een volgende
Ik vond het een zwaar maar knap parcours.... De tweede bevoorrading kwam voor mij net iets te laat ( maar ja, die moet je verdienen
Het was de moeite! Mooie streek, veel bergen, ... Zeker tot volgend jaar!
héél leuk maar hou aub de honden bij jullie 3 maal moetn wijken voor honden bepijling was niet overal even duidelijk maar de motivatie papieren vond ik super !!!!
Mooie tocht. Bevorading minnimaal, maar alles was er aanwezig.
Zuinig, maar correct bepijld. Veelasfalt, maar bij een vtt van meer dan 70km kan dat geen kwaad. Wel maar een triestige kleedkamer.
Ik heb er van genoten. Ook door het voorjaarszonnetje natuurlijk.
Tot volgend jaar.