Zo 07/02/2010 Erembodegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
vivkemobiel
- Mountainbiker
- Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)
Post by vivkemobiel »
En diegenen die geen mountainbike hebben of schrik hebben van de modder, kunnen ons altijd komen steunen en een toerke op de baan gaan rijden.

- matti-1
- Mountainbiker
Wij komen allesinds met ne man of 4.
Tof om MTB-er's te leren kennen van de buurt. IS intressant om later ook eens mee te rijden.
Hopen dat alles goed verloopt.
Als je in extremis nog een helpende hand nodig hebt, dan kan je altijd een seintje geven op 0473/82 19 37. Als ik kan kom ik graag een handje toesteken.
Tof om MTB-er's te leren kennen van de buurt. IS intressant om later ook eens mee te rijden.
Als je in extremis nog een helpende hand nodig hebt, dan kan je altijd een seintje geven op 0473/82 19 37. Als ik kan kom ik graag een handje toesteken.
-
MC Anthony
- Mountainbiker
Post by MC Anthony »
Limburg, da ligt vlak bij de deur, kom maar af !!Brockie wrote:Woon een beetje ver van jullie (limburg) om af te komen, maar vindt het wel een leuk initiatief, ik wens jullie goed weer, veel deelnemers en nog meer centen toe. en hierbij een gratis upje
-
vivkemobiel
- Mountainbiker
- Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)
Post by vivkemobiel »
en een pintje komen drinken en een tombolalotje komen kopen en een mooie prijs winnen !!!vivkemobiel wrote:En diegenen die geen mountainbike hebben of schrik hebben van de modder, kunnen ons altijd komen steunen en een toerke op de baan gaan rijden.![]()
-
vivkemobiel
- Mountainbiker
Post by vivkemobiel »
Das tofmatti-1 wrote:Wij komen allesinds met ne man of 4.
-
MC Anthony
- Mountainbiker
Post by MC Anthony »
+ de supergezellige sfeer opsnuiven enz enz (goe bezig Vivke!!)vivkemobiel wrote:en een pintje komen drinken en een tombolalotje komen kopen en een mooie prijs winnen !!!vivkemobiel wrote:En diegenen die geen mountainbike hebben of schrik hebben van de modder, kunnen ons altijd komen steunen en een toerke op de baan gaan rijden.![]()