Wat die prijsverschillen betreft: KWB is géén fietsorganisatie, is wel een socio-culturele vereniging die ook af en toe van die mountainbiketochten organiseert. Er is in het verleden al eens onderhandeld met andere (fiets)bonden maar daar is tot nu toe géén resultaat uit gekomen. Het is ook zo dat mensen met enkel een KWB-lidkaart ook géén korting krijgen op andere MTB-tochten.TAF RAPIDO wrote:Tof toerke die 53km,bepijling goed,bevoorrading goed
dus meer moet dat niet zijn.
ALLEEN hoe zit dat nu met die bonden- KWB (West-Vlaanderen) ,WBV?
Gelden die lidkaarten op beide of niet?
Vind het nogal zinloos van bij te betalen voor een verzekering als je er één hebt bij een andere bond.
Een oplossing is inderdaad de rit links laten liggen en een rit rijden bij u aangesloten bond maar beetje kleinzielig niet?
GREETZ TAF
Ik persoonlijk kom ook op vele toertochten en daar zitten ook tochten tussen die méér geld vragen en géén kortingen toestaan. Ik betaal dit ook en daarmee wil ik de organisatoren niet afbreken. Meestal krijg je dan ook wel waar voor je geld. Ik denk niet dat iemand van de deelnemers vandaag iets tekort gekomen is.
Ik wil eerlijk zijn daarin: moest iedereen maar 2 euro betaald hebben, zat ik nà vandaag met een negatieve rekening. En dan moeten we niets méér organiseren en waar zijn we dan???
Op grote organisaties op de weg (Ronde van Vlaanderen, ...) wordt er volgens mij ook veel geld gevraagd voor wat we er op het eerste zicht voor krijgen en toch komen daar duizenden mensen op af.