Zo 31/01/2010 Gistel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
lucky
Mountainbiker

Post by lucky »

TAF RAPIDO wrote:Tof toerke die 53km,bepijling goed =D> ,bevoorrading goed =D> dus meer moet dat niet zijn.
ALLEEN hoe zit dat nu met die bonden- KWB (West-Vlaanderen) ,WBV?
Gelden die lidkaarten op beide of niet?
Vind het nogal zinloos van bij te betalen voor een verzekering als je er één hebt bij een andere bond.
Een oplossing is inderdaad de rit links laten liggen en een rit rijden bij u aangesloten bond maar beetje kleinzielig niet?
GREETZ TAF
Wat die prijsverschillen betreft: KWB is géén fietsorganisatie, is wel een socio-culturele vereniging die ook af en toe van die mountainbiketochten organiseert. Er is in het verleden al eens onderhandeld met andere (fiets)bonden maar daar is tot nu toe géén resultaat uit gekomen. Het is ook zo dat mensen met enkel een KWB-lidkaart ook géén korting krijgen op andere MTB-tochten.
Ik persoonlijk kom ook op vele toertochten en daar zitten ook tochten tussen die méér geld vragen en géén kortingen toestaan. Ik betaal dit ook en daarmee wil ik de organisatoren niet afbreken. Meestal krijg je dan ook wel waar voor je geld. Ik denk niet dat iemand van de deelnemers vandaag iets tekort gekomen is.
Ik wil eerlijk zijn daarin: moest iedereen maar 2 euro betaald hebben, zat ik nà vandaag met een negatieve rekening. En dan moeten we niets méér organiseren en waar zijn we dan???
Op grote organisaties op de weg (Ronde van Vlaanderen, ...) wordt er volgens mij ook veel geld gevraagd voor wat we er op het eerste zicht voor krijgen en toch komen daar duizenden mensen op af.
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

lucky wrote:
TAF RAPIDO wrote:Tof toerke die 53km,bepijling goed =D> ,bevoorrading goed =D> dus meer moet dat niet zijn.
ALLEEN hoe zit dat nu met die bonden- KWB (West-Vlaanderen) ,WBV?
Gelden die lidkaarten op beide of niet?
Vind het nogal zinloos van bij te betalen voor een verzekering als je er één hebt bij een andere bond.
Een oplossing is inderdaad de rit links laten liggen en een rit rijden bij u aangesloten bond maar beetje kleinzielig niet?
GREETZ TAF
Wat die prijsverschillen betreft: KWB is géén fietsorganisatie, is wel een socio-culturele vereniging die ook af en toe van die mountainbiketochten organiseert. Er is in het verleden al eens onderhandeld met andere (fiets)bonden maar daar is tot nu toe géén resultaat uit gekomen. Het is ook zo dat mensen met enkel een KWB-lidkaart ook géén korting krijgen op andere MTB-tochten.
Ik persoonlijk kom ook op vele toertochten en daar zitten ook tochten tussen die méér geld vragen en géén kortingen toestaan. Ik betaal dit ook en daarmee wil ik de organisatoren niet afbreken. Meestal krijg je dan ook wel waar voor je geld. Ik denk niet dat iemand van de deelnemers vandaag iets tekort gekomen is.
Ik wil eerlijk zijn daarin: moest iedereen maar 2 euro betaald hebben, zat ik nà vandaag met een negatieve rekening. En dan moeten we niets méér organiseren en waar zijn we dan???
Op grote organisaties op de weg (Ronde van Vlaanderen, ...) wordt er volgens mij ook veel geld gevraagd voor wat we er op het eerste zicht voor krijgen en toch komen daar duizenden mensen op af.
groot gelijk lucky als alles in orde is betaal ik ook graag :wink:
en mij hoor je niet zeveren en inderdaad grote organisaties (buiten marathons) zijn ook niet aan mij besteed
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

ps er stond iemand foto's te trekken op het einde van de eerste strook waar er zwaar stond dit was voor de baan Gistel Torhout? was dit iemand voor het forum of waren dit prive foto's ?[/quote]

Als dit iemand was die je op de choufefoto staat, was dit waarschijnlijk ik :oops: , k :oops: eb enkel mijn clubgenoten van de choufkes op de gevoelige plaat gezet .

Verder genoten van mijn eerste :oops: van 2010. Als Gistelse biker weinig onbekende stroken gereden, maar t kan ook niet anders hier in de streek. Ik vond de tocht heel goed in elkaar gestoken , en er werd zowat het maximale uit de streek gehaald. Gelukkig toonde het weer zich van haar beste kant, de ondergrond was vervroren( op sommige stukken was dit maar best ook) en t zonneke scheen op ons bolleke. Jammer, dat ik geen tijd had voor de apres ( dit was voor mij t enige minpuntje ) . Wat de prijs betreft : deze organisatie was perfect, als ik ergens op café een verse soep en een frisdrank bestel , ben ik meer kwijt, hier kregen we er nog een perfect uitgewerkte mtb tocht bij.
Aan alle medewerkers van deze tocht : bedankt voor de toffe voormaiddag die wij door jullie inzet beleefden. =D> =D> =D>
lucky
Mountainbiker

Post by lucky »

http://picasaweb.google.be/kwbgistel/Pu ... directlink daar staan al een heel klein beetje foto's op. de andere fotografen moeten deze nog aanvullen. Ik hou je op de hoogte.
TAF RAPIDO
Mountainbiker

Post by TAF RAPIDO »

Bedankt Lucky voor je correct en eerlijk antwoord maar mij gaat het vooral dat er bij jullie zoals overal trouwens een meerkost is en dit voor de verzekering die ik en vele anderen trouwens hebben en waarom betalen voor 2 verzekeringen als iedereen weet dat er indien je ze nodig hebt je toch maar beroep kan doen op één verzekering.Maar vanuit u stantpunt gezien heb je natuurlijk ook gelijk.
Nog even aan Leffingenoartje het volgende: als je mijn tekst zever noemt lees hem dan 2 of 3 maal tot je hem begrijpt,misschien ga je dan doorhebben dat ik niet de organisatie aanval maar gewoon een vraag stel. :^o :^o :^o :^o =P~
CIAO TAF
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

Aan TAF : Als ik de repliek van Leffingenoartje GOED LEES , dan staat daar toch nergens in dat hij Uw opmerking ZEVER noemt . Hij zegt dat hij niet wil zeveren over de prijs als de TT in orde is, net als ik trouwens.

Op het forum hier komt dit thema tot vervelends , bijna iedere keer terug aan bod als er een tt is die niet onder de BOND valt . De Bond bepaald aan de organisaties hoeveel ze moeten vragen, zonder er rekening mee te houden wat de oragnisatie wil aanbieden.

Door iets meer te vragen hebben de vrije organisaties dan iets meer ruimte om iets extra s te bieden aan de bikers.
Ik dacht dat deze organisatie toch wel iets extra s bood, dus hoor je ons niet zeveren.
lucky
Mountainbiker

Post by lucky »

frawiwi, bedankt voor de steun.

Ook interessant om te lezen en te bekijken: het geschreven verslag geïllustreerd met foto's van de Choufkes: http://www.choufkes.be/mbc/ritverslagen ... 202010.htm
TAF RAPIDO
Mountainbiker

Post by TAF RAPIDO »

Frawiwi ook jij hebt misschien gelijk al naar gelang je het leest maar nogmaals ik val de organisatie niet aan ik stel gewoon een vraag.Een voorbeeld, betaald er iemand 2maal autoverzekering voor hetzelfde voertuig?
Zoals gezegd tot vervelens toe voor mij einde topic daar er toch geen degelijk antwoord op komt.Toch bedankt voor de reactie.
CIAO TAF
jelleken
Mountainbiker

Post by jelleken »

defender wrote:zal zekers aanwezig zijn :lol:
dag sam. =D>
lucky
Mountainbiker

Post by lucky »

Je kunt de eerste foto's al bekijken op http://picasaweb.google.nl/kwbgistel/Pu ... directlink
er volgen er later nog!
Post Reply