bikers for haïti tocht oostvlaanderen

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
MC Staf
Mountainbiker

Post by MC Staf »

MaC'Red wrote:
rock_n_roll_train wrote:
MaC'Red wrote:dus wat zou de startplaats worden voor oost Vlaanderen ??
kan ik eens in mijne mapsource duiken voor een parcours

MaC'Red 8)
Kweet ni eum de gavers, aaigem, daar hebben we mss douches, zal ook eens bij ons in Denderwindeke rondvragen bij de voetbalclub evt?

grtz
ps vanwaar benjy eig Mac'Red?
ik ben van Erembodegem, dicht tegen Affligem en Aalst natuurlijk

MaC'Red 8)
Ohja dan moetje eens met Timdelma spreken, dies ook van aalst :d. Maar ik draag Aalst een zeeer warm hart toe, kheb mn radio al afgestemd op Ajoin Music, en youtube dient bijna voor nx anders dan carvalmuziek :d

grtz Staf
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

ik en carnaval gaan ni samen, nooit geweest eigenlijk.

MaC'Red 8)
MC Staf
Mountainbiker

Post by MC Staf »

MaC'Red wrote:ik en carnaval gaan ni samen, nooit geweest eigenlijk.

MaC'Red 8)
Amaj wij hemmen da in ninof k en amaaaj :d nice eja =d

grtz Staf
MC Staf
Mountainbiker

Post by MC Staf »

Em ziet iemand da zitten om zaterdag samen me mij een ritje te maken, en evt al is over tparkours te praten enzo, iemand van de gasten van Ninove, geraardsbergen,..?

grtz Staf
MC Staf
Mountainbiker

Post by MC Staf »

Mannen, goe nieuws, WE HEBBEN EEN DATUM!!

zondag 7 FEBRUARI

Nu moeten we alleen nog precies weten wat :d

grtz Staf
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

als iemand tijdens mijn afwezigheid de sporthal van Erembodegem kan regelen dan heb ik reeds een parcours klaar van +- 38 km en 350 hm's.
Deze route start namelijk aan de sporthal in Erembodegem

MaC'Red
La-Pierre
Mountainbiker

Post by La-Pierre »

Jammer dat Erembodegem iets te ver is voor mij! :wink:
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

Jawadde, zonet de sportdienst van Aalst aan de lijn gehad. Heel vriendelijke mensen...
MAAR het is idd niet zo eenvoudig zenne...

Momenteel is er in Aalst een verbod op massatochten (ook gespreid op een hele dag) op de Bloso-routes omdat één of andere pippo klacht heeft ingediend omdat er MTB'ers passeerden...
Ik vroeg dat we dat stuk niet mochten omzeilen, maar daar mochten ze niet over beslissen.

Nu, ik moet nu zo snel mogelijk contact opnemen met het college van burgemeester en schepenen of alles aan te vragen... we zullen wel zien wat zij zeggen. Ik mocht zelfs de dienst promotie aanspreken om eventueel Aalst er zelf bij te betrekken qua publiciteit en promotie. Soms ben ik toch nog trots op mijn stad =D> Ik ken zelf ook nog een schepen in Aalst dus ik breng hem ook op de hoogte.

Dus aan alle anderen die in hun buurt iets willen organiseren : ga of bel zo snel mogelijk naar jullie sportdienst om alles aan te vragen. Vermeld er zeker bij dat het voor Haïti is om alles te bespoedigen. Elke gemeente zal wel springen voor zulke initiatieven !!!

Ik heb al een kleine reactie teruggekregen van de wielerbond. Ze gingen intern bespreken wat ze konden doen. Ik moest dus nog effe wachten.

Nu nog duidelijkheid omtrent de verzekering. Als iemand hierover meer kan weten... schiet dan aub uit je sloffen en doe navraag.

PS we gaan dan wel de route binnen Groot-Aalst moeten houden want anders gaan we in verschillende gemeenten vergunningen moeten aanvragen en dat zal niet echt meer lukken op korte termijn vrees ik...
Robby VG
Mountainbiker

Post by Robby VG »

Iemand een idee wat zo'n verzekering kost? Anders misschien eens langsgaan bij een grote verzekeraar, bv KBC, misschien dat ze zelfs bereid zijn om de verzekering te sponseren. Je weet maar nooit,he.
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

Robby VG wrote:Iemand een idee wat zo'n verzekering kost? Anders misschien eens langsgaan bij een grote verzekeraar, bv KBC, misschien dat ze zelfs bereid zijn om de verzekering te sponseren. Je weet maar nooit,he.
Das nog een idee !
Post Reply