Heb de zomertocht gereden van WTC Jabbeke en vond deze werkelijk schitterend, dus grote verwachtingen voor zaterdag. Zal mijn eerste deelname zijn. Hopelijk blijft het wat droog.
Za 30/01/2010 Jabbeke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Normaal ook aanwezig na een inactiviteit van ruim één maand.
Heb de zomertocht gereden van WTC Jabbeke en vond deze werkelijk schitterend, dus grote verwachtingen voor zaterdag. Zal mijn eerste deelname zijn. Hopelijk blijft het wat droog.
Last edited by MTBley on Wed 27 Jan 2010 09:00, edited 1 time in total.
- dark dingo
- Mountainbiker
Post by dark dingo »
ik kom ook af...weet alleen nog nie wanneer ik start voormiddag of namiddag??
we'll see..
dingo
dingo
Naar jaarlijkse gewoonte kom ik af naar Jabbeke.
1 grote verrassing?? M'n zoon 13 jaar wil hier z'n maidentocht rijden en ziet het echt zitten. We starten rond 8h30 voor de 31km.
Als je ons hoort afkomen ga dan zeker uit de kant zodat we jullie veilig kunnen voorbij gaan
Willen jullie ons voorbij gaan hou dan wat rekening met de situatie.
We maken er een gezellige voormiddag van in Jabbeke
Zouden het de pizza's zijn die hem aantrekken
Groeten
geertje en ibentje

1 grote verrassing?? M'n zoon 13 jaar wil hier z'n maidentocht rijden en ziet het echt zitten. We starten rond 8h30 voor de 31km.
Als je ons hoort afkomen ga dan zeker uit de kant zodat we jullie veilig kunnen voorbij gaan
We maken er een gezellige voormiddag van in Jabbeke
Zouden het de pizza's zijn die hem aantrekken
Groeten
geertje en ibentje
-
aartrijkenoare
- Mountainbiker
Post by aartrijkenoare »
Al gezien? ritje van 31 km heeft 20 km off-road (hoog percentage) waarvan 12,5 km door privé domeinen;geertje wrote:Naar jaarlijkse gewoonte kom ik af naar Jabbeke.
Groeten
geertje en ibentje![]()
Hij zal onmiddellijk de smaak te pakken hebben; veel succes voor Iben. En smullen maar van onze pizza.
Foto's
Aan diegenen die de foto's al wensten te zien (Borasi & marcievus):
Mijn excuses, ik had ze beloofd om maandag online te zetten, maar het is er toen niet meer van kunnen komen. Vanavond moet het wel lukken om er enkele op te plaatsen.
EDIT:
Voila, http://album.wtcjabbeke.be/#9 en hou deze pagina maar in de gaten, want daar komen alle foto's die de dag zelf getrokken zijn ook op.
Mijn excuses, ik had ze beloofd om maandag online te zetten, maar het is er toen niet meer van kunnen komen. Vanavond moet het wel lukken om er enkele op te plaatsen.
EDIT:
Voila, http://album.wtcjabbeke.be/#9 en hou deze pagina maar in de gaten, want daar komen alle foto's die de dag zelf getrokken zijn ook op.