Zo 03/01/2010 Sint-Jozef / Londerzeel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Docteur Dérailleur
Mountainbiker

Post by Docteur Dérailleur »

als ik mij niet moet haasten (moet ca. 1 uur rijden), dan ga ik idd. zeker afkomen. Merci hé.
marathonfreak
Mountainbiker

Post by marathonfreak »

Ale, van Steenhuffel naar Londerzeel, ik zal ook maar mijn best doen om af te komen zeker.
absalonke
Mountainbiker

Post by absalonke »

Momenteel laatste stand van zaken :

In Londerzeel ligt 5 cm sneeuw.

De Tourtocht gaat gewoon door.

Wij vragen alleen aan de deelnemers om voorzichtig te zijn, en hun snelheid aan te passen

Zoals eerder gezegd blijft vertrekken mogelijk tot 12 uur deze middag , en zelfs dan zullen wij niet op een kwartiertje zien, indien er mensen de verplaatsing naar Londerzeel hebben gemaakt.

Met bijzondere dank aan alle dappere bikers die deze winterse omstandigheden trotseren.
kona62
Mountainbiker
Location: scott expert racing van 2000 en een KONA four supreme 2008

Post by kona62 »

ik sla nogmaals eens over
ik ben zelfstandige en kan me niet permiteren onder uit te gaan
ik werk zonder werknemers en als ik niet werk blijft alles liggen en komt er geen geld in het laatje , en leg maar aan de klanten uit dat je gevallen bent met de fiets dat begrijpen ze niet

zo wacht ik tot het minder gevaarlijk wordt , ja je kan altijd vallen maar als je zo denkt mag men niet meer buiten komen
opeensbe
Mountainbiker

Post by opeensbe »

Was al snel terug thuis...: body bevrozen. Ik ben zelfs de parking niet afgereden. Jammer want 't zag er prachtig uit met die sneeuw en dat zonnetje. Dochter en schoonzoon zijn wel kunnen doorrijden... ben eens curieus naar hun verhaal. Leek me ook een sympathieke organisatie !
Klein
Mountainbiker

Post by Klein »

juist terug van een prachtige tocht van 40km in onzen achtertuin. Enkel jammer dat we ergens de splitsing 40-55 km gemist hebben en hierdoor maar 40km kunnen doen hebben.
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

Vanmorgen (7u30) ook vertrokken met een bang hartje....rond 8u15 toch gewaagd om te vertrekken en eerlijk gezegd geen moment spijt gehad.
Gekozen voor de 40 en het parcours(qua staat) heeft het er de laatste 6 jaar nog nooit zo deftig bijgelegen, ook al waren er zo goed als geen aanpassingen =D>

Prafo Palmvelden, 't was een leuke besneeuwde tocht , met een heelijk winterzonneke=D> =D>
en voor de rest was ook alles dik in orde

mij zien ze zeker eens terug op hun volgende tochten

een tevreden biker die vroeg uit de veren was
dragonfly
Mountainbiker

Post by dragonfly »

Vertrokken rond 8 uur en geen moment spijt gehad dat ik ben opgestaan :-)
Tocht was echt super. Gekozen voor de 40km maar ergens een splitsing gemist en dus de 52 gedaan maar was genieten van begin tot einde. Pacours was overal perfect bereidbaar. Laat het nog maar wat sneeuwen 8)
sandokan
Mountainbiker

Post by sandokan »

heb deze tocht ook vanmorgen gereden en het was een aparte ervaring; prachtig wit winterlandschap met een stralende zon; het volledig ondergesneeuwde parcours was vrij goed berijdbaar, ben nergens gevallen.
Tabula Rasa
Mountainbiker

Post by Tabula Rasa »

Serieus getwijfeld deze morgen, maar ook ik heb geen spijt gehad. Was wel oppassen met de bevroren moddersporen op bepaalde stukken, maar de 50km werden vlot verteerd. Eénmaal onderuit gegaan op een stuk bevroren mos maar geen erg. Puike organisatie.
Post Reply