Zo 03/01/2010 Sint-Jozef / Londerzeel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Docteur Dérailleur
- Mountainbiker
Post by Docteur Dérailleur »
als ik mij niet moet haasten (moet ca. 1 uur rijden), dan ga ik idd. zeker afkomen. Merci hé.
-
marathonfreak
- Mountainbiker
Post by marathonfreak »
Ale, van Steenhuffel naar Londerzeel, ik zal ook maar mijn best doen om af te komen zeker.
Momenteel laatste stand van zaken :
In Londerzeel ligt 5 cm sneeuw.
De Tourtocht gaat gewoon door.
Wij vragen alleen aan de deelnemers om voorzichtig te zijn, en hun snelheid aan te passen
Zoals eerder gezegd blijft vertrekken mogelijk tot 12 uur deze middag , en zelfs dan zullen wij niet op een kwartiertje zien, indien er mensen de verplaatsing naar Londerzeel hebben gemaakt.
Met bijzondere dank aan alle dappere bikers die deze winterse omstandigheden trotseren.
In Londerzeel ligt 5 cm sneeuw.
De Tourtocht gaat gewoon door.
Wij vragen alleen aan de deelnemers om voorzichtig te zijn, en hun snelheid aan te passen
Zoals eerder gezegd blijft vertrekken mogelijk tot 12 uur deze middag , en zelfs dan zullen wij niet op een kwartiertje zien, indien er mensen de verplaatsing naar Londerzeel hebben gemaakt.
Met bijzondere dank aan alle dappere bikers die deze winterse omstandigheden trotseren.
-
kona62
- Mountainbiker
- Location: scott expert racing van 2000 en een KONA four supreme 2008
ik sla nogmaals eens over
ik ben zelfstandige en kan me niet permiteren onder uit te gaan
ik werk zonder werknemers en als ik niet werk blijft alles liggen en komt er geen geld in het laatje , en leg maar aan de klanten uit dat je gevallen bent met de fiets dat begrijpen ze niet
zo wacht ik tot het minder gevaarlijk wordt , ja je kan altijd vallen maar als je zo denkt mag men niet meer buiten komen
ik ben zelfstandige en kan me niet permiteren onder uit te gaan
ik werk zonder werknemers en als ik niet werk blijft alles liggen en komt er geen geld in het laatje , en leg maar aan de klanten uit dat je gevallen bent met de fiets dat begrijpen ze niet
zo wacht ik tot het minder gevaarlijk wordt , ja je kan altijd vallen maar als je zo denkt mag men niet meer buiten komen
Vanmorgen (7u30) ook vertrokken met een bang hartje....rond 8u15 toch gewaagd om te vertrekken en eerlijk gezegd geen moment spijt gehad.
Gekozen voor de 40 en het parcours(qua staat) heeft het er de laatste 6 jaar nog nooit zo deftig bijgelegen, ook al waren er zo goed als geen aanpassingen
Prafo Palmvelden, 't was een leuke besneeuwde tocht , met een heelijk winterzonneke=D>
en voor de rest was ook alles dik in orde
mij zien ze zeker eens terug op hun volgende tochten
een tevreden biker die vroeg uit de veren was
Gekozen voor de 40 en het parcours(qua staat) heeft het er de laatste 6 jaar nog nooit zo deftig bijgelegen, ook al waren er zo goed als geen aanpassingen
Prafo Palmvelden, 't was een leuke besneeuwde tocht , met een heelijk winterzonneke=D>
en voor de rest was ook alles dik in orde
mij zien ze zeker eens terug op hun volgende tochten
een tevreden biker die vroeg uit de veren was
- Tabula Rasa
- Mountainbiker
Post by Tabula Rasa »
Serieus getwijfeld deze morgen, maar ook ik heb geen spijt gehad. Was wel oppassen met de bevroren moddersporen op bepaalde stukken, maar de 50km werden vlot verteerd. Eénmaal onderuit gegaan op een stuk bevroren mos maar geen erg. Puike organisatie.