chouffe marathon 2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
-
adriescc03
- Mountainbiker
Post by adriescc03 »
Ik wil deze ook gaan rijden.Ik heb bij de marathons in de ardennen in het verleden altijd de langste afstand gereden.Maar ben er de afgelopen jaren niet meer geweest i.v.m. mijn rug.Maar nu wil ik ook weer de langste afstand rijden.Is het onderweg nog mogelijk de korte afstand te nemen?
Weet er iemand hoe de ondergrond daar nu bijligt? Ik vertrek morgen naar ol fosse in houffa voor een weekje biken, maar niet zo veel zin om ganser dagen in de modder te ploeteren.
Zondag met de bike naar achouffe en dan zien we wel welke afstand we kiezen.
Ik heb wel al de modderbanden gemonteerd, kwestie van een beetje grip te hebben.
Zondag met de bike naar achouffe en dan zien we wel welke afstand we kiezen.
Ik heb wel al de modderbanden gemonteerd, kwestie van een beetje grip te hebben.
Re: Parcours
Ik kwam deze tegen: http://www.gpsies.com/map.do?fileId=wnqmbsyltvfhftmfBrainfood wrote:Weet er iemand waar ik een kaartje van het parcours kan bekijken? Want ik wil een aantal renners bevoorraden.
Volgens mij is dit de route van vorig jaar.
Ben ook benieuwd hoe het erbij ligt. Net als bieste vertrek ik morgen naar Ol Fosse d'Outh. Maar voor het inchecken in het hotel eerst route 6 in Houffalize rijden!
-
adriescc03
- Mountainbiker