Zo 13/12/2009 Tervuren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
phille
Mountainbiker

Post by phille »

foutmarge van 10% -> acceptabel
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

'k Ga mij hier zondag eens laten gaan.

'k Heb goede ervaringen met deze streek op gebied van modder, in vergelijking met Oost-Vlaamse TT's.
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

phille wrote:foutmarge van 10% -> acceptabel
:off:
mijn oog "viel" op datum van je registratie ... zou da écht wel kloppen :bounce:
phille
Mountainbiker

Post by phille »

heb da forum hier destijds mee opgezet, 1 van de enige waken waar ik me in mijn leven al heb over beklaagd :-) :-) :-) :-)
bij het overzetten van de accounts naar dit phpbb forum is wel wat meer mis gegaan ... maar tis wel mijn geboortejaar :-)
Noobie
Mountainbiker

Post by Noobie »

Na twee weken inactiviteit en een beetje zieken deze week ga ik hier ook starten. Aan de foto's te zien ziet het er zeker de moeite uit om er een uurtje naartoe te rijden :-)
Wel redelijk druk precies, ik denk bij de lateren te starten.

Cu
Voervallei Voske
Mountainbiker

Post by Voervallei Voske »

ikke met de fiets wrote: Bedankt !
ik heb zonet de download gedaan, maar zie nu een verschil in hm's met jullie affiche ; de route gedownload is 595 hm en op affiche 660 hm. ligt waarschijnlijk aan het klimaatsverschil. :-D
ofwel ligt het café op nen hogen berg ... #-o
Ja, het is Garmin Edge 705 (595hm) tegen Polar S725X (660hm), ik denk dat de Garmin accurater kan zijn. Ofwel is de Polar blijven registreren in het café, en hij hing aan de zogezegde 'hijs'-arm. Dus 60m verschil (Polar - Garmin) gedeeld door 30 cm (toog- mond)dan komen we op .... :drunk: slokken. Ja, laten we het maar houden op de accuraatheid van de Garmin.
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

Voervallei Voske wrote:Ofwel is de Polar blijven registreren in het café, en hij hing aan de zogezegde 'hijs'-arm. Dus 60m verschil (Polar - Garmin) gedeeld door 30 cm (toog- mond)dan komen we op .... :drunk: slokken. Ja, laten we het maar houden op de accuraatheid van de Garmin.
:-D =D>
en te denken dat mijn Polar 725 tijdens de spinning een daling registreert, dan zal er serieus wa "arm-hefferij" aan te pas gekomen zijn :roll:
Tabula Rasa
Mountainbiker

Post by Tabula Rasa »

na een break van bijna 2 maanden nu, wordt het tijd dat ik de wintertraining start. vandaag ingeschreven voor de nodige spinning, zondag een gezapige TT. zijn hier ook wat bosstroken?
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

Tabula Rasa wrote:na een break van bijna 2 maanden nu, wordt het tijd dat ik de wintertraining start. vandaag ingeschreven voor de nodige spinning, zondag een gezapige TT. zijn hier ook wat bosstroken?
zet er maar zeker van =D> :P :roll:
Herminator
Mountainbiker

Post by Herminator »

Is het parcours doenbaar met Racing Ralphs of beter Noby Nicks opleggen ?
Post Reply