Zo 10/01/2010 Zeebrugge
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- SafariChris
- Mountainbiker
Post by SafariChris »
Tapijtjes waar nodig, yep!Traxer wrote:Ik meen me te herinneren dat het vorig jaar ook hard bevroren lag. Zelfs tapijtjes op de gladste stukken?ReeVeS wrote:Het zal heel de week zwaar vriezen ook ... we zijn wel voorbereid op deze weeromstandigheden ... wie wat tegen de kou kan zal zijn hartje ophalen tijdens deze rit
- SafariChris
- Mountainbiker
Post by SafariChris »
Huren kan ook!!
blijkbaar, dan moet dat daar wel een heel goede organisatie zijn.
aanwezig! en als m'n mtb nog niet in orde is met mn gedemonteerde hybride (da zal ook wel lukken)
-
heistenaar
- Mountainbiker
Post by heistenaar »
sneeuw of vriezen rijden gaan we !!!i-Mac wrote:Hopelijk zijn de weermannen vrouwen verkeerd wat het weer betreft voor de volgende tijd. Ze voorspellen vanaf vrijdag weer sneeuw.
- Bresciani
- Mountainbiker
- Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)
Ik meen mij te herinneren dat die tapijtjes vorig jaar waren aangebracht op de laag ijs...SafariChris wrote:Tapijtjes waar nodig, yep!Traxer wrote:Ik meen me te herinneren dat het vorig jaar ook hard bevroren lag. Zelfs tapijtjes op de gladste stukken?ReeVeS wrote:Het zal heel de week zwaar vriezen ook ... we zijn wel voorbereid op deze weeromstandigheden ... wie wat tegen de kou kan zal zijn hartje ophalen tijdens deze rit
We reden dus letterlijk over 't water...
Ik was fotograaf van dienst en stond er dus zelf niet op...

De rest van de pics zijn te bekijken op
http://bresciani.pinkbike.com/album/MTB ... Zeebrugge/
Last edited by Bresciani on Mon 04 Jan 2010 23:49, edited 1 time in total.