Za 21/11/2009 Tielt

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
just for fun
Mountainbiker

Post by just for fun »

Vandaag ook gestart in Tielt. 'k Vond het best wel een aangename tocht met enkele onverhardstroken die ik totaal niet kende.
Vandaag ook even mijn goed hart getoond.
Een dame was op één van de modderstroken gevallen en geraakte blijkbaar niet meer recht (probleem klikpedaal?) . Dan maar in de volle modderstrook gestopt en afgestapt om haar overeind te helpen =D> =D> .
Ja 'k weet het, 'k ben een engeltje :evil:
Wat me wel opviel (kan toeval zijn) maar veel bikers met lekke banden langs de kant.
NONKEL@BOB
Mountainbiker
Location: Sportivo Fiandria ATB Alu - Rockshox Reba Race - Shimano SLX 2009

Post by NONKEL@BOB »

Pfff, ge moogt mij bij die lijken tellen na Kanegem. Dan komen we terug in TIELT en krijgen we nog een stukje ??? voorgeschoteld in het industriepark voor de laatste restjes eruit te persen. (moet wel gezegd dat dit strookje het zwakste van de rit was).

Kortom, met veel plezier deze rit gereden, volgend jaar zie je me hier terug, om in de modder te ploeteren en te sterven
just for fun
Mountainbiker

Post by just for fun »

weet iemand waar ik de foto's kan bekijken die genomen zijn even na de bevoorading?
spuiterke
Mountainbiker

Post by spuiterke »

bij google rodeden intypen. machtige fotos. :wink:
just for fun
Mountainbiker

Post by just for fun »

thx spuiterke voor de info :wink:
Gillio
Mountainbiker

Post by Gillio »

Gisteren met plezier de tocht gereden , met een 7 tal voor de tocht van 47 km vertrokken en in 3 verschillende groepjes toegekomen. Heel mooi parcours , goeie bevoorrading en veel natte-offroad. Volgend jaar komen de buren uit Ruiselede terug ! =D>

Enig minpuntje : één keer van dichtbij kennis gemaakt met de natte
ondergrond , slippertje die ik aan m'n vrouw eerlijk kon opbiechten :lol:
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

TIELT/PITTEM - De jaarlijkse veldtoertocht ‘Op zoek naar de molens' die WTC Tielt Sportief samen met de Sportdienst van stad Tielt afgelopen zaterdag op poten zette, kende een noodlottige afloop. De 47-jarige Gerrit Verstraete uit de Paardestraat in Egem werd op het parcours door een hartaanval getroffen en overleed ter plaatse.

‘De man nam precies op zijn 47ste verjaardag aan onze veldtoertocht deel', getuigt Piet Dejonghe van WTC Tielt Sportief. ‘Verstraete had zich ingeschreven voor de grootste tocht van 47 kilometer en amper 15minuten na zijn vertrek aan de Europahal is hij langs de Bergmolenweg, nog in Tielt, onwel geworden. Het betrof weliswaar een onverhard maar toch normaal stuk weg. De ongelukkige fietste alleen en werd aangetroffen door drie mountainbikers die achterop kwamen en die meteen de hulpdiensten verwittigden. Ook een lid van onze club die ambulancier is, snelde ter plaatse. Hij poogde net als de hulpdiensten nog om de man te reanimeren, maar tevergeefs.'
Veel sterkte aan de achterblijvende familie...
Tubeken
Mountainbiker

Post by Tubeken »

uncle sam wrote:
TIELT/PITTEM - De jaarlijkse veldtoertocht ‘Op zoek naar de molens' die WTC Tielt Sportief samen met de Sportdienst van stad Tielt afgelopen zaterdag op poten zette, kende een noodlottige afloop. De 47-jarige Gerrit Verstraete uit de Paardestraat in Egem werd op het parcours door een hartaanval getroffen en overleed ter plaatse.

‘De man nam precies op zijn 47ste verjaardag aan onze veldtoertocht deel', getuigt Piet Dejonghe van WTC Tielt Sportief. ‘Verstraete had zich ingeschreven voor de grootste tocht van 47 kilometer en amper 15minuten na zijn vertrek aan de Europahal is hij langs de Bergmolenweg, nog in Tielt, onwel geworden. Het betrof weliswaar een onverhard maar toch normaal stuk weg. De ongelukkige fietste alleen en werd aangetroffen door drie mountainbikers die achterop kwamen en die meteen de hulpdiensten verwittigden. Ook een lid van onze club die ambulancier is, snelde ter plaatse. Hij poogde net als de hulpdiensten nog om de man te reanimeren, maar tevergeefs.'
Via deze weg wil ik ook mijn medeleven betuigen aan de getroffen familie en kennissen.
ezechiel
Mountainbiker

Post by ezechiel »

Tubeken wrote:
uncle sam wrote:

Via deze weg wil ik ook mijn medeleven betuigen aan de getroffen familie en kennissen.
² medeleven aan familie, vrienden en kennissen
Metalbiker
Mountainbiker

Post by Metalbiker »

Ook ons medeleven aan de getroffen familie en kennissen. Veel sterkte in deze moeilijke dagen.

vanwege de Tegenterters AARSELE
Post Reply