Super mooie mtb. Jammer dat jullie dit stop zetten.
Mag ik misschien vragen waarom jullie stoppen? Dit gewoon uit nieuwsgierigheid.
Tot zaterdag rond 14 uur voor 55 km!!
See you
Post by Den Tourist »
Post by Zotte Marre »
Ik ben er nochtans heel zeker van dat Safety Jogger in september de keuze liet tussen de kasseien of de singletrack tussen de prikkeldraad. Dus mochten we wel langs daar naar boven. En dat was ná 1 januari 2009! Of is het een kwestie van droog liggen? Niet dat het een sinecure is erop te rijden als het heel modderig ligt, natuurlijk!jodelaietie wrote: Offroad tussen de draad is verboden door de gemeente (erosie) sedert 1 januari 2009 en de fruitboer laat ook niemand meer toe sedert 2009, wegens teveel vuil op de weg beneden.
S
Da's juist, ge kon kiezen. Wijle hebben de single off road gepakt en dat was niet om te lachen... en 't lag poeierdroog. In 't nat gerokte dor niet deftig op peis ikZotte Marre wrote: Ik ben er nochtans heel zeker van dat Safety Jogger in september de keuze liet tussen de kasseien of de singletrack tussen de prikkeldraad. Dus mochten we wel langs daar naar boven. En dat was ná 1 januari 2009! Of is het een kwestie van droog liggen? Niet dat het een sinecure is erop te rijden als het heel modderig ligt, natuurlijk!
Post by jodelaietie »
No , niks kwestie van droog of nat of wie organiseert , als je dat stukje parcours op uw plan indient bij de gemeente altijd geschrapt na 1 jan 2009.Zotte Marre wrote:Ik ben er nochtans heel zeker van dat Safety Jogger in september de keuze liet tussen de kasseien of de singletrack tussen de prikkeldraad. Dus mochten we wel langs daar naar boven. En dat was ná 1 januari 2009! Of is het een kwestie van droog liggen? Niet dat het een sinecure is erop te rijden als het heel modderig ligt, natuurlijk!jodelaietie wrote: Offroad tussen de draad is verboden door de gemeente (erosie) sedert 1 januari 2009 en de fruitboer laat ook niemand meer toe sedert 2009, wegens teveel vuil op de weg beneden.
S
Post by meester biek »