SPECIALIZED HT CARBON 2009 : wat nog aanpassen?

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

SD2E wrote:Maar begrijp die zadelpen niet, is eentje met setback (geplooide en vind ik niet mooi :oops: ) maar je zadel staat heel ver naar voor.
Dan kun je toch beter eentje zonder setback steken en je zadel in het midden zetten?
En na een paar ritten met een ontsteking in bv. de knieën zitten omdat de estitiek primeert boven de correcte positie #-o

Ontopic:
Heb je deze fiets gekocht om ermee te rijden of enkel om in de showroom te pronken?
Indien 1: zadel/zadelpen correct positioneren of kader omruilen in een kleiner kader, rode Speci vork er terug in (als je die nog hebt), zwarte kabels ipv kleurboek kabels, stickers op de velgen eraf laten (weegt minder ;-))
Indien 2: no comment :roll:
driven
Mountainbiker
Location: cube stereo k18 customized/van nicholas zion onderweg

Post by driven »

gewoon wel een mooie fiets natuurlijk :-D t is aan de eigenaar of hij hem mooi vind toch(wil niet de heilige maria gaan uithangen hoor! [-o< )maar hoeveel denk je nog te groeien de komende tijd ben ik wel benieuwd naar.
SD2E
Mountainbiker
Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Post by SD2E »

Herder Ronny wrote:
SD2E wrote:Maar begrijp die zadelpen niet, is eentje met setback (geplooide en vind ik niet mooi :oops: ) maar je zadel staat heel ver naar voor.
Dan kun je toch beter eentje zonder setback steken en je zadel in het midden zetten?
En na een paar ritten met een ontsteking in bv. de knieën zitten omdat de estitiek primeert boven de correcte positie #-o
Maakt toch niet uit dat zadel blijft op perfect dezelfde plaats #-o

see?
Image
radical
Mountainbiker

Post by radical »

Ik zou 't frame, de cranks, de vork en de derailleur lossen, de eerste drie in't zwart (en alu) zoeken, en dr een XT shadow aanhangen.

Nu vraag ik mij af waarom ge ne fiets zou willen maken naar de goesting van een forum, in plaats van wat ge zelf graag ziet...
scurry
Mountainbiker

Post by scurry »

radical wrote:Nu vraag ik mij af waarom ge ne fiets zou willen maken naar de goesting van een forum, in plaats van wat ge zelf graag ziet...
Daar maak ik me nu geen zorgen om sé :-)
Hij stelt een vraag en diegene die willen helpen geven hem een voorstel en dan heb ik mijn (vrijwillige) bijdrage gedaan :wink:
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

SD2E wrote:Maakt toch niet uit dat zadel blijft op perfect dezelfde plaats #-o
Blijkbaar lukt het niet zonder setback om het zadel op de correcte positie te plaatsen ;-)
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

Die streepjes op de zadelrails duiden het toegelaten 'bereik' aan. Ga je erbuiten zoals hier : ideaal om je zadelrails te breken
zive
Mountainbiker

nieuwe foto's + gewicht

Post by zive »

voila si,

een paar aanpassingen : zadel aangepast, bar ends er af, rocket ron achteraan , achterbrug bescherming : terug zwart

Image

en natuurlijk het gewicht : 8 KG 940 :bounce: :bounce: :bounce:
zive
Mountainbiker

ah ja het gewicht

Post by zive »

Image

8kg 940

Image
sjees
Mountainbiker

Post by sjees »