Wo 11/11/2009 Varsenare

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Chiemel
Mountainbiker
Location: Rood operatiemes "handmade in USA", ongeveerde Decathlon mud/beachbike

Post by Chiemel »

Voila zie, we zitten hier rustig ons ontbijtje te eten om straks te starten aan de verkenning!
Deze nacht heeft het op 't eerste zicht een beetje geregend, maar t kan nie veel zijn, want alles ligt nat maar 'k zie nergens plassen liggen.
Voor de moment valt er ook niets uit de lucht.
Hopen dat we dit zo kunnen houden!!! :-D :bounce: :-D :bounce:

Aan allen: have fun straks!!!
JustForFun
Mountainbiker

Post by JustForFun »

Leuke tocht met veel afwisseling - het parcours lag er bijna overal goed berijdbaar bij. Ik had wel de indruk dat middenafstand van 37 km langer was ofwel had ik slechte benen.
Foxy
Mountainbiker

Post by Foxy »

Leuk parcourtje (25km). Opt gemak een gemiddelde van 20 gehaald, waarvan ik toch versteld stond. Leuke bosstukjes en tof van het extra lusje met de nijdige bergjes.
Organisatie was ook heel goed: niet moeten wachten, goede bevoorrading.
Volgende keer ben ik terug van de partij zonder tegenslagen!

edit: er stond iemand foto's te nemen ook ergens midden het bos, zijn die ergens te bekijken? (als het al dan niet al iemand was die ze online zet :-) )
Last edited by Foxy on Wed 11 Nov 2009 17:36, edited 1 time in total.
blomsky
Mountainbiker

Post by blomsky »

Leuke tocht! 50km + ritje naar huis = 58km.

En inderdaad na een km of 17-18 aan de start gekomen. Daar zonder problemen nog kunnen betalen en dan toertje verder gedaan.

Weinig nieuwe dingen gezien maar bedankt om deze vrije morgen in te vullen voor mij!
BULL007
Mountainbiker

Post by BULL007 »

Leuk tochtje maar gezien de hogere kostprijs mocht er toch een 2e bevoorrading ingezeten hebben en liefst werkende douches (er kwam geen water uit) :oops:
steval
Mountainbiker

Post by steval »

de gekende stukken, voor mij geeft dit niet. Een 2de bevoorrading mocht wel, zeker gezien de 3,8 euro. Denk dat het meer is van hoe meer volk hoe meer geld in de lade. En die douches werken daar bijna nooit deftig.
Vorig jaar was het ook zo. Ben met de bike gekomen om dit te vermijden.
steval
Mountainbiker

Post by steval »

de gekende stukken, voor mij geeft dit niet. Een 2de bevoorrading mocht wel, zeker gezien de 3,8 euro. Denk dat het meer is van hoe meer volk hoe meer geld in de lade. En die douches werken daar bijna nooit deftig.
Vorig jaar was het ook zo. Ben met de bike gekomen om dit te vermijden.
Sloebertje
Mountainbiker

Post by Sloebertje »

De 37km gereden en had er 41km maar dat maakt niets uit. :-)

Er was wel een zeer zware modderstrook in het begin van de rit, deze strook had men beter weg gelaten wegens veel te gevaarlijk.
De meesten reden er aan de rechter kant en gleden er regematig uit en dit bij een prikkeldraad! #-o

Prijs was wel wat aan de dure kant € 3,80 :^o

Op MYB-you http://www.mtb-you.be/mtb-toertocht-varsenare-1805.php staat er € 2-3,5 :roll:

Anders was het wel een mooie rit vooral door de bossen. :-)
Last edited by Sloebertje on Wed 11 Nov 2009 18:47, edited 1 time in total.
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

Aangename rit gereden deze morgen zonder al te veel verrassingen, met uitzondering van een aantal nieuwe privé stroken. De eerste en laatste kilometers nogal wat veel baan, maar de eerste boereslag die we voorgeschoteld kregen was meteen al een schot in de roos ... euh ... slijk :bounce: :bounce:
Terug een stukje door het domein nonnekes van bethanie en van de paters van zevenkerken. Op de rit van 01/11 Aartrijke waren de passages echter wel veel langer. Maar dat zal waarschijnlijk niet aan de organisatie maar aan de paterkes en zusterkes gelegen hebben. We moeten ze echter dankbaar zijn dat we hun domein mogen doorkruisen.
Eén bevoorrading op de 50 was voor mij voldoende, toch wel een beetje jammer van de hoge inschrijvingsprijs, toch in vergelijking met vele andere organisaties. Maar ja, 't was vandaag verlofdag hé en dan tellen de vele uren werk die ze erin gestoken hebben dubbel zekerst :P :P
Voldaan thuisgekomen met 72km op de teller.
Corleone
Mountainbiker

Post by Corleone »

Zeer aangename rit,leuke stroken in het bos,kheb daar ene zien overkop gaan..
hopelijk zonder erg.
Bepijling..bevoorraading was oke..douches oke.
Op de 45ste km iets in mijn knie geschoten kzal wel zien morgen hoe erg dat is want kben moe.

@eagle : in vlamertinge wast nog erger dan dat eerste stuk vandaag.Maar
kgeef toe tkan best gevaarlijk zijn.

thx aan de organisatie

c

ps
nog een kleine mededeling:volgend jaar misschien meer afspuitmogelijkheden
want da stond daar vol.
Post Reply