Anzegem-Zwevegem-Harelbeke - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- dark dingo
- Mountainbiker
Post by dark dingo »
yep zanneis,deze openingstocht staat al opgeschreven in mn agenda,ik ben er dus zeker bij en mn vriend "de facteur" waarschijnlijk ook!!als ik mij niet vergis is het vertrek in groep voorzien om 9.00u aan centrum "de brug" in zwevegem!!tzou leuk zijn als we met een groepje konden rijden en zo misschien wa nieuwe mensen leren kennen!!zanneis wrote:Moesten we nu ne keer afspreken om op 9 juli samen de nieuwe Bloso-route van Zwevegem te rijden ?
dan kan ik eindelijk eens een gezicht plakken op "'symtex"
groeten dingo
Is niet zo moeilijk om mij te herkennen, zelfde 4300 trekbike als dezedark dingo wrote: tzou leuk zijn als we met een groepje konden rijden en zo misschien wa nieuwe mensen leren kennen!!![]()
![]()
dan kan ik eindelijk eens een gezicht plakken op "'symtex"![]()
![]()
groeten dingo
die in mijn profiel staat maar met spatborden, dual function klikpedalen
('k gebruik die voor naar mijn werk te gaan ook).
Eigenlijk weinig impressionant proffesioneel materiaal, maar 'k heb er
nog geen klachten over.
Ikzelf ben een vree mager ventje
helm met wat wit erin en langs achter komen er 2 blauwe koordekes uit,
in de hoop ne keer iemand van mountainbike.be tegen te komen
Greetz
Symtex
- dark dingo
- Mountainbiker
Post by dark dingo »
mijn herkenningspunten zijn:ik heb 3 tattoo's,piercing in lip en neus,ben 1.90m,weeg110 kg,drink een bakske jupi per dag,heb net twee jaar bak achter de rug en kan verschrikkelijk goe liegen!!

- archie bunker
- Mountainbiker
Post by archie bunker »
Lijkt mij een goed idee.zanneis wrote:Moesten we nu ne keer afspreken om op 9 juli samen de nieuwe Bloso-route van Zwevegem te rijden ?
Wanneer en waar wordt er afgesproken. Moet op 9 juli wel werken in de voormiddag.
Denk dat ge niet veel keuze gaat hebben. Er is een groepsstart voorzien om 9u om de route in te rijden.archie bunker wrote:Lijkt mij een goed idee.zanneis wrote:Moesten we nu ne keer afspreken om op 9 juli samen de nieuwe Bloso-route van Zwevegem te rijden ?
Wanneer en waar wordt er afgesproken. Moet op 9 juli wel werken in de voormiddag.
- dark dingo
- Mountainbiker
Post by dark dingo »
heb tijdens de tt van sellewie beneden verschillende nieuwe mtb-bordjes zien staan met het gekende logo maar dan in een nieuw groter jasje gestoken!!
welk kleur vertrekt er eigenlijk vanuit zwevegem?
alé gasten,tot 9 juli!!

alé gasten,tot 9 juli!!
Info die ik tot heden heb over de nieuwe route staat hier.dark dingo wrote:heb tijdens de tt van sellewie beneden verschillende nieuwe mtb-bordjes zien staan met het gekende logo maar dan in een nieuw groter jasje gestoken!!welk kleur vertrekt er eigenlijk vanuit zwevegem?
alé gasten,tot 9 juli!!![]()
Voor de overge info wacht ik op een antwoord van de sportdienst.
mss beetje meer uitleg bij de info van kadeeka.dee wrote:Info die ik tot heden heb over de nieuwe route staat hier.dark dingo wrote:heb tijdens de tt van sellewie beneden verschillende nieuwe mtb-bordjes zien staan met het gekende logo maar dan in een nieuw groter jasje gestoken!!welk kleur vertrekt er eigenlijk vanuit zwevegem?
alé gasten,tot 9 juli!!![]()
Voor de overge info wacht ik op een antwoord van de sportdienst.
rode route : start in zwevegem (transfo)
groene route : start in kortrijk (lange munte)
blauwe route : start in bossuit (pompstation) of spiere-helkijn
zijn MTB-routes van Westtoer (provincie west-vlaanderen), behalve rode route (zwevegem) die tevens een bloso-route zou worden