25/10/2009 BIERBEEK

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Freaky
Mountainbiker

Post by Freaky »

koppigaard wrote:RED BULL BABES in hoofdletters. Wat mag/kan ik me daar visueel bij voorstellen? Zijn dat soms UFO's op mtb's? Ik ben niet meer mee, vrees ik.
Red Bull geeft je vleugels... dus die UFO's zitten mss. wel dichter bij de realiteit dan je denkt :-D
Come & see of de werkelijkheid je verbeelding benadert !

Nog wat info: ze hebben beloofd een heuse Red Bull bar mee te brengen, dus je kan gezellig aan de toog gaan hangen desgewenst...
Freaky
Mountainbiker

Post by Freaky »

pierrot le fou wrote:....
Met goede ondergrond , dus GEEN regenweer, zal het te doen zijn ...
Bij verkenning de laatste dagen tot de vaststelling gekomen dat het tot op heden goed meevalt. Overal goede grip (weliswaar met Michelin XCR Mud's) en echte ploeterpartijen zijn er nergens bij (wat de Waals-Brabantse stukken betreft: op vele stukken is ondergrond ofwel klei-achtig zodat er wel water op blijft staan maar dat het niet doordringt, ofwel vloeit het voldoende af door de hellingsgraad, ofwel zijn er uitwijkmogelijkheden om rond plassen te rijden).

Ik zorg in elk geval voor een parcours-update in de loop van de week. Kwestie dat er wat info is omtrent de 'sloffen' die je idealiter monteert... Maar ik vermoed dat allround banden à la Nobby Nic het best uit de verf komen. Hoewel enkele behendige bikers van onze club met Racing Ralph's ook nergens echt moesten onderdoen...

Moraal van het verhaal: tot op heden valt de ondergrond heel goed mee.
Foempes
Mountainbiker

Post by Foempes »

we zullen er zijn ..... :P
letsgetloose
Mountainbiker

Post by letsgetloose »

Freaky wrote:Nog dit om jullie te overtuigen...

Al wie komt kan rekenen op een warm onthaal van 2 heuse RED BULL BABES (en Red Bull à volonté vanzelfsprekend...) aan de laatste bevoorrading.

Kwestie van iedereen nog een boost te geven als ze de eindsprint inzetten :-)
man man man, dan hoop'k dak et goe koud em diene dag !
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

koppigaard wrote:RED BULL BABES in hoofdletters. Wat mag/kan ik me daar visueel bij voorstellen? Zijn dat soms UFO's op mtb's? Ik ben niet meer mee, vrees ik.
Deze bjoeties:
Image

Image

:drunk:
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

Schijfrem wrote:
Deze bjoeties: ...
Met een beetje pech is het de rechtse!

Image
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Freaky wrote:Nog dit om jullie te overtuigen...

Al wie komt kan rekenen op een warm onthaal van 2 heuse RED BULL BABES (en Red Bull à volonté vanzelfsprekend...) aan de laatste bevoorrading.

Kwestie van iedereen nog een boost te geven als ze de eindsprint inzetten :-)

PS, voor de duidelijkheid:

Voor de 25km is dit de enige BV
voor de 45 km is dit de tweede BV
Voor de 55 & 65 km is dit de derde BV
He, ik hoop dat die er al staan als ik des morgens in de vroegte passeer :)
Freaky
Mountainbiker

Post by Freaky »

@Adri:

Ze staan er vanaf 9u normaal...maar als je de lange afstand neemt duurt het toch een dikke 50km vooraleer je er bent gok ik... Dus normaal zouden ze er moeten staan (als je de eerste volledige controle-toer rijdt voor dag en dauw), tenzij je echt wel enorm in vorm bent Adri :-D
Last edited by Freaky on Wed 21 Oct 2009 07:54, edited 1 time in total.
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

:bounce: OK :-D
Kan ik nog even een shot Red Bull nemen voor de laatste kilometers.. en ik zal ze ook even op de foto zetten :roll:
Freaky
Mountainbiker

Post by Freaky »

phille wrote:mooi !

Graag toch verduidelijken waarom je spreekt van 70k als er een paar lijnen eronder 65 staat en ook op de affiche op de site, in extremis toch nog 70 in orde gekregen ?
Nog even terugkomen op dit bericht...Zoals al aangegeven houden we graag wat flexibiliteit wat betreft definitieve parcours (en dus exacte afstanden) om die alternatieven te kiezen die er qua ondergrond er het best bijliggen. Door de gebruikelijke last minute bijsturingen komen we grappig genoeg plots weer heel dicht bij wat er op de flyer staat... :wink:

Onze beste gok is dat dit het definitief wordt:

25 = 26,6 km
45 = 44,5 km
55 = 55 km
65 = 64,5 km

De maximale afstand zal dus dichter bij de 65 liggen dan initieel gedacht.. en het zullen eerder 900 dan 1000 hm zijn... wie er absoluut 1000 wil moet dan maar de steile kassei-strook aan de finish een keer of 10 opvlammen :-D

Op onze website vind je ook nog wat ge-actualiseerde hoogteprofielen
http://meerdaal2000.homestead.com/
Post Reply