cannondale F1

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Bonefish wrote:Je hebt me wel ontmoedigd eig :evil:
Nee Ik dacht dat er gewoon wat vertraging was met de levering,weet niet juist hoe dit in elkaar zit met leveringen enzo..
Is het dan bekend dat er in Februari geleverd wordt ?
Akkermans ken ik niet.

grtz
Akkermans

Jeanken moet wachten tot februari en een bikepartner van mij moet ook wachten tot (eind) februari op z'n F1.

Op zich zie ik dat niet als een probleem, dan loopt de winter (hopelijk) ook op z'n eind.

Een beetje vertraging op de levering is onzin natuurlijk, welk onderdeel kan er tegenwoordig niet op één week tijd de wereld rond?

Als jij bestelde in oktober had je fiets toch bij de eerste leveringen moeten zijn eind nov, begin dec? Kan me moeilijk inbeelden dat Akkermans de enige is die zo'n fiets kreeg....

Waar heb je de fiets besteld?
Bonefish
Mountainbiker

Post by Bonefish »

Ik zie dat wel als een probleem eig...ben nogal een winter fan...
Dat betekent dat ze met mijn voeten aant spelen zijn dus weet ik alvast waar ik sebiet langs ga...

Snow and bike store van AS adventure in schoten.

grtz
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Bonefish wrote:
Snow and bike store van AS adventure in schoten.

grtz
AS Adventure vind ik een prima winkel, voor outdoor kledij enzo...
Wist niet dat die ook C'dale fietsen verkochten, dat doe ik toch liever bij een speciaalzaak. Heb je trouwens wat korting gekregen daar of is 't de volle pot?

Denk dat je best elders gaat kopen als je deze winter nog met die F1 wil rijden.
Akkermans is vandaag en morgen gesloten, maar als je die F1 echt wil zou ik snel een mailtje sturen, als deze fiets nog niet verkocht is deze week rij je er volgende week mee buiten. :wink:

Succes alvast
Bonefish
Mountainbiker

Post by Bonefish »

Ja sinds dit jaar doen ze cannondale;zou zelf testcenter komen op den duur. Heb al voorschot betaald dus moet natuurlijk weten of ik dit terug kan krijgen.Ga ze alvast straks aan de tand voelen en dan miss inderdaad akkermans contacteren.

thanks voor je info
grtz
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

In Schoten vind ik geen enkele dealer van C'dale op de website....
Misschien zijn ze afhankelijk van andere dealers en zit het probleem daar, dit was ook het probleem met de beruchte Speci die nooit aan is gekomen bij die dealer waar ik het al over had hier...

Iig succes ermee. :wink:
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

Op mijne nieuwe koersvlo moest ik toch ook enkele maanden wachten zenne.
Besteld 7 november, levertijd 8 maart 2010 :lol: (scott CR1).
Nu hebben Scott Benelux en m'n LBS (Hendrickx Herentals) allebei heel wat moeite gedaan, en het frame zou er vandaag aankomen :P
De verkoper wat onder druk zetten...
Bonefish
Mountainbiker

Post by Bonefish »

Dat zal misschien nog verwerkt moeten worden op de cannondale site,er staan al flink wat fietsen van cannondale in de winkel ook.En als een een testcenter komt zullen ze ook wel bekend dealer zijn/worden zeker .

anyhow ga het straks horen
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Bonefish wrote:
anyhow ga het straks horen
Ben benieuwd. :wink:
Bonefish
Mountainbiker

Post by Bonefish »

Kon mij niet inhouden en heb al ff gebeld.
Was nog steeds geen exacte leverdatum geweten, kon mij wel vertellen dat het jan/februari wsl zou worden hoogstwsl.
Toen ik vroeg waarom ze mij dan al twee keer hebben wijsgemaakt dat mijn fiets de volgende week zou binnekomen,was het even stil aan de overkant van de lijn.Hij wist hier natuurlijk niets van.
Andere winkels konden al fietsen op voorraad hebben omdat ze vroeger besteld hadden ... FYI mijn bestelling dateert van (15/10) .

heb besloten maar wat geduld uit te oefenen en mijn oude fiets nog een laatse maal terug tot leven te wekken..

grtz
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Dus ze hebben u goed bij uw .... #-o

Blijf erbij, een fiets koop je best bij een kenner, niet in een alles-in-één winkel van 't stad.

Bij mij konden ze mijne rug op, ik lach daar niet mee als ze zo met m'n .... rammelen. :-)

Als je minder dan 200€ voorschot betaalde en de volle prijs moet betalen zou de optie om elders (met 10% korting) te kopen natuurlijk.. en dan ben je ook zeker van een deftige service naverkoop :wink:
Post Reply