20/09/2009 Tielen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
black bulls
Mountainbiker

Post by black bulls »

vanmorgen hier ook de 49 km gedaan.
Zoals mijn verwachtingen als voorgaande jaren, een schitterend tochtje. Mooie afwisseling van singletracks, karresporen en beetje asfalt.
Ondanks mijn slechte gezondheid moest ik me tevreden stellen met een avs van 25,2 km/u.
Mooie bevoorrading, en veel appelsientjes gegeten (vitaminen voor mijn valling) :lol:
Bedankt aan de goede organisatie en tot de volgende. =D>
cheeseman
Mountainbiker

Post by cheeseman »

vanmorgen ook de 49 km gereden

knappe toer gasten, =D>
prima bevoorrading ok =D>
Bepijling ok , seingevers ok kortom alles dik in orde :bounce:
En als toemaatje nog een kremmeke bovenop :bounce:

Had me in het begin wat ingehouden omdat ik vanalles verwachtte dat ik op m'n eerste TT van 't seizoen liever niet tegenkom.
Alles Ok de eerste 40 km , maar tijdens de laatste kilometerkes was 't vat af en heb in het Militair Domein nog ne ferme klop van den hamer gekregen. :oops: :oops:

In ieder geval ik kom volgend jaar terug , fun verzekerd :bounce:

Sorry gasten van het oranje ploegske uit WIJNEGEM da ge efkes op uwe taxichauffeur hebt moeten wachten, :bounce: maar laat ons hopen dat dit betert tijdens het winterseizoen [-o< [-o<

grts
erwin
Mountainbiker

Post by erwin »

Vandaag ook de 49km in Tielen gedaan, goede organisatie, veel afwisseling, veel zand :drunk:

Tot volgend jaar!
bike smurf
Mountainbiker

Post by bike smurf »

Wij zijn vanuit Wijnegem (WBC) ook met een ploegske komen meerijden. En 't was de moeite; nen dikke proficiat voor de organisatie [-o< [-o< [-o< !
Goeie bepijling, seingevers waar het moet, bevoorrading ok, erg mooi parcoers door een prachtige omgeving en met de nodige uitdagingen... ja, 't was in orde!
Moet er nog zand zijn? Zand was er in elk geval genoeg :lol:
NERMAL
Mountainbiker

Post by NERMAL »

8) pijltjes waar staan die zo ongeveer, heb die namelijk hier nog niet gezien
foerske
Mountainbiker

Post by foerske »

idd schone toer! goei organisatie! heel goei bepijling!!!!!! heel goei bevoorraading! en schoon parcours! en dan da weer! de zon die zich door de nevel en mist probeert te branden, schitterend gewoon!
49km gedaan, 24,7 op de kilometric, 23,9km/u op de gps... ben content!
jakke-pompier
Mountainbiker

Post by jakke-pompier »

Wat me ook is opgevallen is dat de manne van bos en groen ook hier weer alles hebben kapot gereden met hun machines om bomen te kappen. [-X :evil:
En dan zeggen de manne van het groen da wij met onze mtb het bos kapot maken. #-o
SilverFokske
Mountainbiker

Post by SilverFokske »

Hier ook komen rijden (was 2 jaar geleden ook al goed meegevallen, dus...)
's Morgens wat lang getaffeld, en... de conditie was, als gevolg van Kermis en andere uitstappen al niet zone vette; dus maar tegen 10en vertrokken.

Leuke tocht, niet te zwaar (vond het met de los-zand-stroken nogal meevallen), lekker weertje, goede bepijling, goede bevoorrading, seingevers en info-bordjes. Kortom, prima organisatie.
Zat idd nogal wat bloso in, maar was weeral een tijdje geleden, en poeierdroog deze keer. Dus, fun.

Even na de bevoorrading, het laatste stuk met 3 jonge gasten uit het Antwerpse gereden (ene woont hier eigenlijk bij me in de buurt). Hun tempo paste me perfect, enenals hun attitude. Lollig en voor de fun.
Thx guys, cu again, sometimes, somewhere.

Even na twaalven terug, met denk ik ongeveer 49 km (batterij tellertje leeg); prima douches en après (schitterende accomodatie heeft de KLJ daar bij jullie trouwens).

Voldaan en opgefrist terug naar huis. Meer moet dat niet zijn.
toeristje
Mountainbiker

Post by toeristje »

Namens onze club, De Tielense wielertoeristen wil ik iedereen bedanken die aanwezig was.

Jullie waren met 1087 deelnemers =D> =D> =D>

Jullie reacties spreken boekdelen denk ik :lol:

Met stip te noteren in de agenda: 19 september 2010 voor de 11de editie :wink:
Guy-ant
Mountainbiker

Post by Guy-ant »

Idem dito de voorgaande positieve reacties.
En bediening aan tafel bij den après !
Hebben wel een Leffe douchke gekregen bij den eerste plateau !
Post Reply