16/08/2009 Haasrode

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
roger
Mountainbiker

Post by roger »

serge wrote:
roger wrote:In het begin ook iemand geholpen bij breuk ketting.nadien men zadeltasje vergeten te sluiten en weg men nieuwe topeak en 2 powerlinks.

Voor mij was het een een mooie tocht ook al heb ik deze stukjes al 100 maal gereden.Laatste voorbereiding op Cristalp en eigenlijk ging het redelijk goed na een zwaar week-endje aan zee.Nu heb ik gezworen van geen druppel alkohol meer te drinken tot volgens week-end.
Dan hebben wij elkaar gemist, doe het goed volgende week.

Groetjes
Serge,had ik dat geweten dan hadden we thuis kunnen afspreken en samen er een mooi ritje van gemaakt.

Je kunt nog altijd mee,er is nog plaats in de wagen.
davefsr
Mountainbiker

Post by davefsr »

heb ook 64km gereden, mooie tocht met veel bekende wegskes. wel eens leuk de muur en de kluis andersom ...
800 hm's
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

Mooie tocht wederom in Haasrode.
Bepijling was perfect, bevoorrading voldoende.

Heb het vandaag wel maar bij de 42km gehouden (met heen/terug wel 100km). Verslagje op blog.

Tot volgend jaar Haasrode! =D>
LV
Mountainbiker

TT Haasrode

Post by LV »

Net als mijn clubmakker ook gaan rijden in Haasrode. Wel voor de 62km gekozen, die er uiteindelijk 65 bleken te zijn. Prachtige tocht met enkele pittige klimmekes.
Uiteindelijk 81km op de teller.
G-Stoel
Mountainbiker

Post by G-Stoel »

Mooie tocht , prachtige streek ,64 km gedaan met m'n zoon van 15 jaar.
hadden 64 km aan 21 gem en 830 hm.
Bevoorradingen waren voldoende.
zero
Mountainbiker

Post by zero »

heb deze ook gereden, de 52 km. vond het een mooi tochtje, niet echt spectaculair. vond het jammer dat veel klimmen op de asfalt of kasseien waren. de eerste bevoorrading was goed, bij de tweede was er niet zoveel meer, maar dat vond ik niet erg.

ik heb een vraagje, ik heb nu al een aantal keer in een tt de lianenklim opgereden en vroeg me af waar die ergens ligt? zodat ik er is met vrienden op kan rijden.
serge
Mountainbiker
Location: Yeti old skool. Seven Sola/IMX 29er custom, Roubaix.

Post by serge »

roger wrote:
serge wrote:
roger wrote:In het begin ook iemand geholpen bij breuk ketting.nadien men zadeltasje vergeten te sluiten en weg men nieuwe topeak en 2 powerlinks.

Voor mij was het een een mooie tocht ook al heb ik deze stukjes al 100 maal gereden.Laatste voorbereiding op Cristalp en eigenlijk ging het redelijk goed na een zwaar week-endje aan zee.Nu heb ik gezworen van geen druppel alkohol meer te drinken tot volgens week-end.
Dan hebben wij elkaar gemist, doe het goed volgende week.

Groetjes
Serge,had ik dat geweten dan hadden we thuis kunnen afspreken en samen er een mooi ritje van gemaakt.

Je kunt nog altijd mee,er is nog plaats in de wagen.
Er komen zeker nog van die momenten, ik had nu ook niet veel tijd, moest in de nammidag nog weg.
Ik kan geen verlof krijgen, spijtig, anders was ik zeker mee.

Groetjes
Mountain JOhler
Mountainbiker

Post by Mountain JOhler »

Proficiat aan de organisatoren. Bewegwijzering was zeer goed aangegeven.

Zeer mooie TT. 62 km waren er 64,5 op mijn teller. Gemiddeld 21 km/u.

We moeten hier in de streek niet ver rijden voor km en hoogtemeters bij elkaar te sprokkelen :wink:

Tot volgend jaar.
edg
Mountainbiker

Post by edg »

zero wrote:ik heb een vraagje, ik heb nu al een aantal keer in een tt de lianenklim opgereden en vroeg me af waar die ergens ligt? zodat ik er is met vrienden op kan rijden.
Ik stelde mij dezelfde vraag al voor de TT, en deze keer herkende ik de plaats: het bleek dat ik er misschien al 100 keer voorbijgereden was met de koersfiets. #-o

De klim ligt langs de weg van Nethen naar Hamme-Mille. Zie
http://maps.google.com/maps?f=q&source= ... 8&t=h&z=16

't Is die smalle beboste strook, pal naar het zuiden.
Koeneman
Mountainbiker

Post by Koeneman »

Mijn indruk van deze toertocht was positief. Ik reed de eerste keer in het Leuvense. De hoeveelheden bos die we voorgeschoteld kregen waren enorm, vergeleken met 'bij ons in het Pajottenland'.
Bevoorradingen in orde, er was overal voldoende. Bepijling ook in orde, al moest ge soms bij erg scherpe bochten wel even opletten.

Enige jammere: mijn bikepartner reed na 15 km lek. Gelukkig is de 'collegialiteit' onder mountainbikers nog redelijk groot en heb ik met iemand anders kunnen meerijden.
Post Reply