De week erna is't wel weer wa verder te doen (Bastogne, 230km).
Als ik op mijnen bike zit op een mega-parcours kan ik die afstand heel goed relativeren.
Kunnen jullie na de zaterdagse verkenning effie laten weten hoe het gesteld is met het parcours. Ik hou wel van wat slijk, maar de combinatie ervan met 85 km en dik 2000 hm is mij te uitdagend ...montenbaiker wrote:Als er zijn die ook de zaterdag al eens de streek willen verkennen... heb nogal wat tracks van de streek staan op gps. Wij zullen rond de middag vertrekken voor een ritje van een uur of 3-4. Je kan gerust met ons meerijden.
Post by montenbaiker »
We blijven daar overnachten en zullen niet op 't internet kunnen... dus zullen we helaas de staat van het parcour niet kunnen doorgeven.Murdock wrote:Kunnen jullie na de zaterdagse verkenning effie laten weten hoe het gesteld is met het parcours. Ik hou wel van wat slijk, maar de combinatie ervan met 85 km en dik 2000 hm is mij te uitdagend ...montenbaiker wrote:Als er zijn die ook de zaterdag al eens de streek willen verkennen... heb nogal wat tracks van de streek staan op gps. Wij zullen rond de middag vertrekken voor een ritje van een uur of 3-4. Je kan gerust met ons meerijden.
Post by Steven vd Eynde »
Waarschijnlijk een domme vraag van mij, maar is het ginder een week droog gebleven?herder levi wrote: Deze editie is zeker lastiger dan vorig jaar, dus ik hoop dat het nog een dikke week droog blijft, anders wordt het misschien te zwaar.
Weerstation op 5km van Olloy:Herder Steven wrote:Waarschijnlijk een domme vraag van mij, maar is het ginder een week droog gebleven?herder levi wrote: Deze editie is zeker lastiger dan vorig jaar, dus ik hoop dat het nog een dikke week droog blijft, anders wordt het misschien te zwaar.