09/08/09 GOMZEE-ANDOUMONT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

peterke1974 wrote:de 80 gedaan. Weinig asfalt gezien.
Waarschijnlijk hebben ze de mooiste paadjes bewaard voor de chrono's.
op de 39 was anders ook weinig asfalt, mooi parcours
gettah
Mountainbiker

Post by gettah »

Na 4 weken verlof met veel te veel eten + drinken en veel te weinig fiets toch maar de 48 gaan bollen.

Zoals verwacht hem ik mijn peren goed gezien maar mij ook goed geammuseerd.
Persoonlijk vond ik de tocht van Haversin ( regio Ciney ) enkele weken terug mooier.

Volgend jaar zien da ik wa scherper sta, dan gaan we voor de 80.

G.
Torfoe
Mountainbiker

Post by Torfoe »

tarzan wrote:
Schijfrem wrote:Ben hier vandaag ook de 48km TT geweest rijden.
Qua organisatie was deze perfect: genoeg parking (koeienstront inbegrepen :=) ), vlotte inschrijving, veel fluo pijlen en waarschuwingsborden onderweg en nadien een prima afspuitstand en een lekkere sossis. Van de omloop had ik meer verwacht, ik had wat meer pittige hellingen verwacht maar het is eerder een tamelijk snelle en kurkdroge Ardennen rit geworden met soms wat teveel asfalt in. 4 bevoorradingen is ook een beetje teveel van het goede, dat breekt uw ritme. 2 is meer dan genoeg.

http://www.pixagogo.com/9632724170
Ben ik blij dat ik dit lees. Ik dacht al dat ik niet meer normaal was.
Waarom ? Omdat ik meer verwacht had van deze tocht. In mijn redelijke gespijsde historiek van ardennentochten heb ik nog nooit zoveel asfast moeten rijden als vandaag. Aan de laatste bevoorrading iemand gesproken die de 56 chrono aan het rijden was en hij wist mij te zeggen dat er zeer weinig asfast was.
Dit doet mij vermoeden dat ze een zo mooi mogelijk parcours wilden voor de chrono rijders, maar dat de toertocht rijders daar een beetje de dupe van waren.

Toch heb ik mij geamuseerd hoor, tkon alleen veel beter.
Ik heb de 56 km ook gereden en echt niet veel asfalt gezien. Daarom vond ik deze opmerking "te veel asvalt" zeker niet op zijn plaats.
Maar blijkbaar zijn de chrono tochten en toertochten over volledig (sommige korte stukjes gemeenschappelijk) verschillende parcoers gelopen.
Torfoe
Mountainbiker

Post by Torfoe »

saiko wrote:
Schijfrem wrote:Ben hier vandaag ook de 48km TT geweest rijden.
Qua organisatie was deze perfect: genoeg parking (koeienstront inbegrepen :=) ), vlotte inschrijving, veel fluo pijlen en waarschuwingsborden onderweg en nadien een prima afspuitstand en een lekkere sossis. Van de omloop had ik meer verwacht, ik had wat meer pittige hellingen verwacht maar het is eerder een tamelijk snelle en kurkdroge Ardennen rit geworden met soms wat teveel asfalt in. 4 bevoorradingen is ook een beetje teveel van het goede, dat breekt uw ritme. 2 is meer dan genoeg.

http://www.pixagogo.com/9632724170
aan de foto's te zien hebben we redelijk kort bij elkaar gereden.

Deze meneer hebben we regelmatig gezien, die viel nogal op met zijn korte broek :)
http://pix1.telenet.be/S5UzQ!eNL4QpsQ5I ... SCF024.JPG

En achter deze groep heb ik redelijk veel achter gehangen
http://www.pixagogo.com/Photos/Albums/P ... KjWRXv0uXw
Zoals voordien gemeld herken ik echt weinig van het parcour dat ik gereden heb (56km ) in de foto's.
Dus zoals ik dacht zater er niet veel gemeenschappelijke stukken in.
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Gewoon de Chrono als tt rijden, heb ik ook gedaan. 8 euro, da's toch geen geld ? Met al die bevoorradingen en kadoo's aan de start.
Docteur Dérailleur
Mountainbiker

Post by Docteur Dérailleur »

de 81 gedaan en er zat idd weinig asfalt in en als ik mijn benen zich de weinig aanwezige asfalt zich nog herinneren is dat omdat die ook pijnlijk omhoog ging
Docteur Dérailleur
Mountainbiker

Post by Docteur Dérailleur »

de 81 gedaan en er zat idd weinig asfalt in en als ik mijn benen zich de weinig aanwezige asfalt zich nog herinneren is dat omdat die ook pijnlijk omhoog ging
pieterp
Mountainbiker
Location: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up

Post by pieterp »

Hemd wrote:Gewoon de Chrono als tt rijden, heb ik ook gedaan. 8 euro, da's toch geen geld ? Met al die bevoorradingen en kadoo's aan de start.
Dat hebben wij ook gedaan en is vaak de beste optie, voor die paar euros meer kan je niet sukkelen.
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Volgens de reacties van de editie 2008 was de 48 TT toen zwaarder dan de 55 chrono, nu was het kennelijk omgekeerd.
Ik heb deze keer de verkeerde gekozen :cry: #-o
Izirajder
Mountainbiker

Post by Izirajder »

Was zondag een leuk tochtje. Heb de 39 gedaan.
De asfaltstukken vielen mee, kon ik een beetje recupereren :oops: :oops: :oops:.
Ik was toch blij da ik mijn camelbak bijhad want bij de eerste bevoorrading (na 16 km) was alle drank op #-o #-o #-o .
Ik was nochtans om 10.15u gestart.
Zeker tot volgend jaar.
Post Reply