Het zou kunnen, maar ik denk het niet ... ik zie nl niet direct een afdaling richting deze klim?Ramboke wrote:Bedoelt ge hier die single track in Oud-Heverlee (die deel uit maakt van de groene route) en de daaropvolgende afdaling met de wortels?
05/07/2009 Oud-Heverlee Meerdael Classic
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
jaro
- Mountainbiker
Neen die single track dat is naast de spoorweg in Pécrot, de afdaling dus ook.Lampion wrote:Het zou kunnen, maar ik denk het niet ... ik zie nl niet direct een afdaling richting deze klim?Ramboke wrote:Bedoelt ge hier die single track in Oud-Heverlee (die deel uit maakt van de groene route) en de daaropvolgende afdaling met de wortels?
-
Alles moet kapot
- Mountainbiker
Post by Alles moet kapot »
Wij zouden graag met aantal man een tussenafstand doen van ongeveer 80 à 85 km. (door tijdsgebrek)
Wat zijn de mogelijkheden? Door bijvoorbeeld één of andere lus te laten liggen... (en zo ja, welke lus dan best)
Greetz.
Wat zijn de mogelijkheden? Door bijvoorbeeld één of andere lus te laten liggen... (en zo ja, welke lus dan best)
Greetz.
als je me je email pb't , stuur ik je de beste mogelijkheid doorAlles moet kapot wrote:Wij zouden graag met aantal man een tussenafstand doen van ongeveer 80 à 85 km. (door tijdsgebrek)
Greetz.
- Dirty Daddy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Post by Dirty Daddy »
Haha.....Kont is genezen na de 24u van Westerlo.....Kom mee af samen met Jakke Pompier en nog enkele club leden.....zal wel voor de 66km zijn aangezien ik nog moet gaan " gaan eten" met de madam om de 4de huwelijks verjaardag te vieren......
-
Kiekefretter in de kempen
- Mountainbiker