05/07/2009 Oud-Heverlee Meerdael Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Lampion
Mountainbiker
Location: Cube Elite 29 2012 / Trek Fuel EX6.5 2008/ Giant Yucon 2006

Post by Lampion »

Ramboke wrote:Bedoelt ge hier die single track in Oud-Heverlee (die deel uit maakt van de groene route) en de daaropvolgende afdaling met de wortels?
Het zou kunnen, maar ik denk het niet ... ik zie nl niet direct een afdaling richting deze klim?
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Lampion wrote:
Ramboke wrote:Bedoelt ge hier die single track in Oud-Heverlee (die deel uit maakt van de groene route) en de daaropvolgende afdaling met de wortels?
Het zou kunnen, maar ik denk het niet ... ik zie nl niet direct een afdaling richting deze klim?
Neen die single track dat is naast de spoorweg in Pécrot, de afdaling dus ook.
Lampion
Mountainbiker
Location: Cube Elite 29 2012 / Trek Fuel EX6.5 2008/ Giant Yucon 2006

Post by Lampion »

dus ik ben juist als ik zeg dat het niet die is want de vaste route loopt ook niet langs pécrot ...
Foempes
Mountainbiker

Post by Foempes »

is inderdaad die singletrack in Pecrot tegen die schuine kant , eigenlijk is't aan Florival station of zoiet dat'm begint .. 8)
ni die van de groene Bloso achter Don Bosco in Oud-Hever.

de "trappen" aan den bloemist zitten er dit jaar niet bij
Alles moet kapot
Mountainbiker

Post by Alles moet kapot »

Wij zouden graag met aantal man een tussenafstand doen van ongeveer 80 à 85 km. (door tijdsgebrek)
Wat zijn de mogelijkheden? Door bijvoorbeeld één of andere lus te laten liggen... (en zo ja, welke lus dan best)

Greetz.
Viper San
Mountainbiker

Post by Viper San »

Er zijn zeker mogelijkheden om een lus af te snijden. Ken ze nu niet direct vanbuiten maar aan de start en alle bvvd'ingen hangt een kaart van het volledige parcours om te kijken waar je eventueel kan afsnijden
Foempes
Mountainbiker

Post by Foempes »

Alles moet kapot wrote:Wij zouden graag met aantal man een tussenafstand doen van ongeveer 80 à 85 km. (door tijdsgebrek)
Wat zijn de mogelijkheden? Door bijvoorbeeld één of andere lus te laten liggen... (en zo ja, welke lus dan best)

Greetz.
als je me je email pb't , stuur ik je de beste mogelijkheid door
Dirty Daddy
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)

Post by Dirty Daddy »

Haha.....Kont is genezen na de 24u van Westerlo.....Kom mee af samen met Jakke Pompier en nog enkele club leden.....zal wel voor de 66km zijn aangezien ik nog moet gaan " gaan eten" met de madam om de 4de huwelijks verjaardag te vieren......
Kiekefretter in de kempen
Mountainbiker

Post by Kiekefretter in de kempen »

Wijle komen ook met een man of 6, als we Werchter overleven... :-D
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Zaterdagavond een trouwfeest tot de vroege uurtjes, ma toch probeer ik af te komen.
De afstand zal afhangen van de hoeveelheid uurtjes slaap, 0, 1, 2 of misschien 3 :P
Post Reply