Niet allemaalHerder Ronny wrote:Bad timing, we zitten in Malmedy voor de RDHF
Ik doe de Regiotour
Post by Herder Alex² »
Niet allemaalHerder Ronny wrote:Bad timing, we zitten in Malmedy voor de RDHF
Hoe moet ik het off-road gehalte van de tocht inschatten?freezy wrote:Ik start voor de 130km, heb al 2 keer 100 en 1 keer 130 gedaan. Vorig jaar ook gestart voor de 130 maar op de Muur afgedraaid naar huis, toch 100km gehaald die dag. Was wel extreem die dag, zo ploeteren![]()
Ik start in Zottegem, zo heb ik die zware 30km op het einde. Dan kan ik nog altijd beslissen of ik ze doe of niet.
Als het droog ligt is het gedeelte van St L Houtem naar Erpe Mere, Ninove en Geraardsbergen heel goed te doen. Dan kan je echt vliegen. Weinig technische stukken, meestal brede veldwegen. Maar daarom niet minder leuk. Van Geraardsbergen trekken ze richting Lierde, Brakel, Michelbeke en dan wordt het wel wat zwaarder. Ze doen oa de gekende zijkant de Berendries aan, maar er zitten al evenveel onbekende stukjes in die evenveel pijn doen.Dimi... wrote:
Hoe moet ik het off-road gehalte van de tocht inschatten?
Zitten er veel bekende hellingen of vooral onbekende kuitenbijters in het parcours? Ik zou de 130 doen.
Post by MC Anthony »
Post by patrick_dlr »
Post by Steven vd Eynde »
Om nog maar te zwijgen van een kwartiertje geleden. Wat een onweer...freezy wrote:'t Zou weer eens een moddereditie kunnen worden... De laatste dagen is er toch al tamelijk wat gevallen!