19/04/2009 Haacht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jokkestoemp
Mountainbiker

Post by jokkestoemp »

ook terug de 50 gedaan zeer goed afgepijld maar ben er toch in geslaagd om 1 keer mis te rijden :oops: geen hoogte meters maar zeer mooie tocht terug huis 70km op de teller,naar huis ging wel iets lastiger na de lekkere tongerlo (op nuchtere maag) op banaan na :lol:

volgend jaar zeker weer van de partij.proficiat aan de organisatie =D>
Verellen
Mountainbiker

Post by Verellen »

Leuke tocht, zat een beetje van alles wat in :P
Die privé-stukken waren de mooiste.
Veel slijk op't laatst, man da bleef aan uw fietske plakken, nie te doen! :oops:
40 km gedaan met mijne maat en heel goed geamuseerd.
Steengoede organisatie, goeie sfeer, lekkere Tongerlo en wreed gelachen met die slijkpassage op't laatst :drunk:
Viel wel op hoeveel mensen er al afstappen nog voor ze de plas of de bagger betreden :-?
Da's toch mtb hé mannen, er door verdorie, of toch op zijn minst proberen hé! :lol:
Lekkere hotdog achteraf, de spuitstand kon wel wat meer druk verdragen, konden niet met 2 tegelijk spuiten. :lol:
Tot volgend jaar en nu wachten op de foto's!
Fred
Mountainbiker

Post by Fred »

Mooie verzorgde TT in Haacht.
Ik wist niet dat er zoveel singele tracks waren in de streek.
En de bevoorading was precies een buffet.
Den Tongerlo was super.
Mij zien ze daar volgend jaar terug.
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Toffe tocht van 50 km gereden in Haacht.

Prima single traks en mooie privéstukken en landschappen.
Hoogtemeters ongeveer 115m ( volgens mijnen meter ), maar t' moet niet altijd op en af gaan om een plezante tocht uit te tekenen.
Bepijling dik in orde en een bevoorrading met lekkere zelfgebakken cake.
Op het laatst nog een leuk stukske modder ( maar ene voet aan grond moeten zetten ) en dan als beloning een Tongerloke die gesmaakt heeft.
Dan nog een tweetal kilometer en onzen dag was weer goed.

Tot de volgende.

Jaro.
funkstar
Mountainbiker

Post by funkstar »

Zeer knap tochtje gereden deze ochtend.
Niets dan lof over verrassend leuke parcours.
Idem voor de organisatie en grote onderscheiding voor de bevoorrading.
De tongerlo achteraf waren de meer dan verdiende suikers die heen fietstocht richting huis (Putte) alleen maar Interessanter op maakte.

Een filpje van dit alles is terug te vinden op onze website:

http://www.mtbteammargi.tk
Nazgul
Mountainbiker
Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""

Post by Nazgul »

Leuke tocht daar in haacht, was geleden van de eerste tt die ik ooit gedaan heb.
Die bospassages waren =P~ . Het weer zat mee en de sfeer zat er ook goed in aan de tongerlo stand.
Goede training gehad met op en af naar huis, goed voor 105km.

Voor herhaling vatbaar dus. =D> =D> voor de organisatie.
LaGamuza
Mountainbiker

Post by LaGamuza »

Zeer leuke tocht, wel maar de 27km gebold :oops: maar was na een lelijke maar spectaculaire val gisteren voor mij vooral een beetje losrijden, de afpijling was zeer goed alsook de bevoorrading. Wij hebben ons met heel de groep goed geamuseerd en komen volgend jaar zeker terug.
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Papegaai gespot aan de boorden van de Dijle!

Post by StrammerMax »

Ben de 50 km komen rijden, net zoals vorig jaar, maar ik dacht dat de vorige keer langer geleden was. Ik herkende bepaalde stukken terug van toen. Het was een mooie tocht, in een landschap met vers groen dat aan de bomen komt en al die beekjes die boordenvol water stonden. Afwisselend parcours met verharde paden, veldwegen, hobbelige paadjes door weiden en singletracks door stukjes bos en in opengestelde privé-domeinen. Ik had het heuvelachtiger verwacht, maar een vlakke tocht elders dan thuis is mooi meegenomen, zeker na de nightbike van gisteren in Rillaar (en daardoor pas ver over middernacht in m'n tram). Bevoorrading was in orde. Omdat ik pas laat vertrokken was, stond de Tongerlostand al droog, maar ik heb een glas gekregen aan de aankomst in ruil voor m'n polsbandje. Bikewash was in orde, net zoals de bepijling en de rest van de organisatie door mtbh8! Een mooie verjaardag gehad! Tot een volgende keer!
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

Ohoooo StrammerMax ;is hier iemand jarig? =D>
pertotal
Mountainbiker

Post by pertotal »

goede bepijling,goe weer wel wat vlak maar dat was eens een goeie conditie traing.
het stuk na de gratis tongerlo stand was het spijtig dat ik geen zwembroek meehad voor door diene reuze plas te zwemmen.
volgend jaar komen we zeker terug.
proficiat mtbh8 :wink:
Post Reply