07/02/2009 Doomkerke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Steeds de moeite waard, deze rit. Als het enigzins kan... :roll:
slekke(rapper dan witten)
Mountainbiker

Post by slekke(rapper dan witten) »

hupla, zal ook eens modderbanden komen testen, ben benieuwd heb ginder nog nooit gereden.
Gismo
Mountainbiker

Doomkerke

Post by Gismo »

8) net terug thuis vertrokken vanuit Brugge maat ogepikt richting doomkerke was nog wa aan regen in begin was dan rond 8.15 uur .Was mooie tocht lag er wat vettig bij maar al bij al ging het nog goe 75.15 km op de teller avs 21.5 km/h mijn maat is nog en keer na aankomst aan het tochten kon nie stoppen keihard man . goeie organisatie bepijling ok tot volgend jaar .See You :P :P
Putter Pierre
Mountainbiker

Post by Putter Pierre »

lag er vettig bij
raad je modderbanden aan want ik vertrek binnen een 1/2 uurtje naar daar
Dophabike
Mountainbiker

Post by Dophabike »

Gismo ,

Bedankt voor het gezelschap. Thuis om 12.30 en 86 km op de teller. Stikkapot , ritje naar huis langs kanaal vol tegen wind.
Heb genoten van het tochtje, mooi parcours en perfect uitgepijld. Wel vond ik het vrij rustig qua deelnemers
betonboerke
Mountainbiker

Doomkerke

Post by betonboerke »

Deze morgen "vroeg " kunnen vertrekken MOOI PARKEERPLAATSJE GEVONDEN VOOR HET HUISNUMMER 60a ( was daar wel nog niemand wakker!!) Mooi ritje, niet zo goed uitgepijld. Eerste gedeelte niet veel zaaks( veel macadam), maar werd pas goed na de tweede stop ( voor ons eigenlijk niet nodig op maar 50km) was lang geleden terug langs "den oude vaart" mooi!!! Van wie hebben ze daar toelating voor gekregen echt goed gedaan !!! door het park van de paters ook daar goed uitgestipt!! Komen zeker volgend jaar terug
TAF RAPIDO
Mountainbiker

Post by TAF RAPIDO »

Een tof parcour vooral na de tweede stop, een paar pittige kilometers,goeie bevoorrading en douches waren ook goed. =D>
Een mooie streek trouwens.
CIAO
Gismo
Mountainbiker

Doomkerke

Post by Gismo »

Dophabike 8) ja was tof heb er ook van genoten zoals je zegt terugweg wast stampen Bedankt voor het gezelschap en de babbel en see you :P :P
winnitou
Mountainbiker

Post by winnitou »

Vanmorgen hier ook gestart voor de eerste keer maar wel al een paar keer gereden in Kruiskerke dus wisten we al wat we konden verwachten.

De eerste 5km waren idd maar pover wat betreft off road maar naarmate de tocht vorderde werd het alsmaar beter.
Persoonlijk vond ik het wat jammer dat ze de kasseitjes door het militair domein wat links hebben laten liggen.

Uitpijling kon beter ( een beetje aan de zuinige kant ) maar toch niet verkeerd gereden.

Bevoorradingen in orde en achteraf nog een gratis boterham.

Kort samengevat kan ik zeggen dat ik mij geamuseerd heb en dat het voor herhaling vatbaar is.
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

In de late voormiddag hier gestart. Kende het parcours nog wel van vorige edities en de aarzelende start verbaasde me enigszins, net als de toch wel zuinige bepijling. Na Sint-Pieters-Veld werd het echter beter en aan de bevoorrading werd op de kaart duidelijk dat het beste nog moest komen.

Helaas, zover niet geraakt. Bij de afdaling van de brug over de autosnelweg ten val gekomen bij het verlaten van het fietspad naar de weg. Met mijn knie in mijn kader gekneld geraakt en dat deed geen deugd. Mijn pedaal (gelukkig geen klikpedalen) ook in tuttifrutti. #-o #-o #-o Dan maar de pechdienst gebeld, die er al bij al redelijk snel was.

Na de douche nog wat uitgejankt bij Superfan, Fritisie en gezelschap. Knie doet verdorie nog steeds pijn. Stappen gaat, maar vaak pijnscheut. Hopelijk geen serieus letsel en enkel wat verrokken. [-o< Zou niet graag uitvallen met TET Torhout, Aarsele (meest 'Lichterveldse' parcours in W-Vl) en Allennes-les-Marais in het vooruitzicht. :evil: (en kan het me ook niet op mijn werk veroorloven voor de moment)
Post Reply