25/01/2009 Genk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

Fons Moors wrote:Kwas er ook en maakte wat filmbeelden.
Voorlopig enkele 152 geknipte fotokes uit de filmbeelden - Filmkes komen later...

Image
Het forumtreintje schoon op een rij op een paar indivuen na: Liberodger, spookvanhetbos, Wouter512 en cube46. Eric.b was de weg aan het ffennen. :roll:
Spijtig dat er geen juffrouw bij was eh Fons. :wink:
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

BASSMAN wrote:Euuuhhhh,heb ik dan toch iets gemist vandaag,dacht dat door het slechte weer de afgelopen dagen,het parkoer met de vele rijders een moderpoel ging worden.Niet dus,shit

Er was ook een kid's toer van 12 km erbij, buiten de 21,34,46 km.
Vos in de bossen
Mountainbiker

Vwalla se....weeral achter de PC mijn kostbaar tijd te verprutsen #-o
PRACHTIG TT.........en een paar mensen tegen gekomen van 't forum, ook van de Brandweer Genk...de locatie van de bevoorrading was inderdaad heel speciaal, in een van de oude gebouw van de mijn....en de eerste keer an mijn leven de terril van Winterslag gezien (de krater, dat is heel speciaal).
De laatste loodjes waren zeer zwaar, na 40 km in de blubber, pfffff, maar de laatste stuk op de "kam" , dat was heel speciaal =D>
Pijlen hier en daar nie op tijd gezien, maar met wat hulp, terug de goede weg gevonden. PRACHTIG mannen van de organisatie, tof parkoer, tot de volgende keer. :-D

Total km vandaag (ben met de fiets ernaar gereden)= 71 km :wink:
Twido
Mountainbiker
Location: thompson razer 2007, magura 33, rockshox reba race,xt groep,xtr wielen.

Post by Twido »

Was er ook bij en de rit was best te pruimen, het parcours lag er verrassend goed berijdbaar bij.
De wegwijzers hadden hier en daar beter gekund. Maar voor de rest was de organisatie in orde.
Had ook net 2 nieuwe banden erop en dat was een spectaculaire verbetering.
Achter een racing ralph op 3 bar en voor een rocket ron op 2.5 bar.
Vooral de rocket ron was een bijzonder aangename verassing.
Loopt licht op harde delen en heeft zeer veel grip in de bochten en in de modder. Geeft ook heel veel vertrouwen aan de rijder.
Geen goedkoop bandje, waarschijnlijk niet de beste levensduur maar wel ontzettend veel rijplezier. (hopelijk blijft dit zo in andere omstandigheden.)
Vos in de bossen
Mountainbiker

Ja, die Rocket ron, met die banden rijden de "kampioenen" ermee. Ze zullen zeker goed zijn. Die van me NN, beginnen te slijten, en dat was te voelen in de slijk en op de wortels (af en toe dacht ik, nu smak tegen de grond of tegen een boom #-o ....want het was hier en daar toch serieus glad. Maar ik heb me goed geamuseerd.
Twido
Mountainbiker
Location: thompson razer 2007, magura 33, rockshox reba race,xt groep,xtr wielen.

Post by Twido »

Ja, ik zag er veel voor me die problemen hadden met de , af en toe , gladde ondergrond maar met die rocket ron was het allemaal geen probleem.
En voor de 5 euro meer dat die kost tov een NN moet je het volgens mij niet laten =P~ .(gekocht bij mozes bikes waar ze me het goedkoopst waren)
Nu , ik ben nog maar een beginner en ik heb zelf nog niet met een NN gereden maar de weerstand van deze band op hardere ondergrond heeft me steeds tegen gehouden hem te kopen.
Vos in de bossen
Mountainbiker

Omdat ik alleen hier in de buurt (Hoge-kempen en de terril en Noord-kempen) rijdt, heb ik geen verstand met echt harde terrein (Ardennen oa).
Tot nu toe met NN en RR gereden en met Michelin. Juist, voor 5 € meer kun je niet sukkelen.
Krisbach
Mountainbiker

Post by Krisbach »

Geen spijt dat ik vroeg uit m'n bed gekropen ben,
wist nie dat het zo mooi fietsen was in Genk!
die vele singletracks, enkele neidige klimmetjes en verraderlijke afdalingen...SUPER!

Alleen jammer dat mijn GPS voor vervanging weggestuurd is...
als er iemand de track heeft zou mij da veel plezier doen?
Post Reply