10/01/2009 Sint-job-in't-goor

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
petruske
Mountainbiker

Post by petruske »

ik zal een afspraak maken met sven nijs e kunde samen gaan trainen kan ie nog wat aan snelheid winnen dan groetjes
vinni
Mountainbiker

Post by vinni »

[quote="CyclingDream"]Hoe kom je aan deze gegevens ?

- > voor de snelheidsfreaks h/t 68 km en 25,6 gem

Da jij 25,6 Km/u gereden hebt in St job int Goor daar geloof ik geen ballen van !

laatstaan 68 Km de rit was maar 40 Km lang ![/quote]

Hij woont in malle zie ik, als je mùet de fiets naar de inschrijving rijd en dan ook na de toch met de fiets terug naar huis rijd heb je 68 km. Als je dan over asfalt naar de inschrijving rijd kan je toch makkelijk 25,6 in totaal hebben!
:wink:
CyclingDream
Mountainbiker

Post by CyclingDream »

Ja da klopt :-)

Ik had iets van een 170 tal km afgebolt !

Tegen een gemiddelde van bij nadering 75 Km/u :lol:

Op de snelweg mocht men maar 90 Km/u (SMOG) en men gemiddelde bij de MTB - tocht was 21,8 Km/u =P~
coolrunner
Mountainbiker

Post by coolrunner »

Gisteren in st job gestart om 13u30 toch even gewacht voor iets betere temperaturen.
Het was echt plezant met die sneeuw heel schoon uitzicht dat is is iets anders he , da maakt ge misschien de volgende 10 jaar niet meer mee.
Het is dan wel spijtig voor de organisatie dat er niet zo veel volk op af komt want al de thuisblijvers hadden ongelijk!
We vonden het wel even moeilijk met een te veel aan pijltjes van de tocht van schoten heb ik vernomen.
Het was kou maar we hebben ons nadien maar opgewarmd met blonde leffe altijd goed.
Groeten
petruske
Mountainbiker

Post by petruske »

straf nijs rijdt maar een gemiddelde van 27 op een zonder singel tracks en hard parkoer
Sjoemmi
Mountainbiker

Post by Sjoemmi »

Ben rond half twaalf vertrokken en was zonder twijfel de mooiste tocht die ik dit jaar gereden heb. Al zal de sneeuw daar wel veel mee te maken gehad hebben.
Inderdaad zeer spijtig dat er zo weinig deelnemers waren, de afwezigen hadden zeker ongelijk.
Wel moet men zeker rekening houden met de afpijlers van de rit van zondag. Ik heb zeker op 5 plaatsen op dezelfde boom pijlen naar links en rechtdoor zien hangen, en allemaal Mavic pijlen. Gelukkig kon je aan de sporen in de sneeuw dikwijls het juiste pad wel zien.
Post Reply