25/01/09 Ingelmunster

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

Draaien,keren ,omhoog, omlaag IK KOM AF (o)

Zeker weer de k'stek op m'n gezicht(of was't matras :-k ) afdaling aansnijden.

Wat die 25Km/H betreft k'hoop da mijne maat dit niet leest of hij kent weeral zijn streefdoel en ikke.............derachter tjeezen #-o #-o #-o #-o [/quote]
pjer
Mountainbiker

Post by pjer »

Voila, de volledig in de prak gereden fiets netjes afgeleverd te "Plaattens" . Een beetje gaan slijmen bij de mémé's, een beetje gaan zingen op driekoningen en een beetje zielig gedaan bij mijn vrouw, dat zou moeten volstaan om mij een nieuw exemplaar aan te schaffen en op post te zijn bij Davy en co.
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

vandaag was het bij de brigandsbikers opkuisdag:
- droogleggen van beken
- snoeien van struikwas
- bomen verplaatsen #-o
- blaadjes vegen (sommigen kunnen wel wat bijles gebruiken van GrotePlateau)
- fatsoeneren en vastleggen van sommige trajecten

Wat was mijn conclusie van de dag:
- zone X: deze ligt al minder hobbelig, maar na enkele 100-bikers zal dit hopelijk een autostrade zijn. De beklimmingen zijn goed te doen (voor mij toch). Ne schone kombocht =P~ . +-1200m
- zone Y: het traject is momenteel 1800m (dit wordt deze week hopelijk volledig goedgekeurd), en bied voor elk wat wils waaronder een 500m singletrack.
- in de eerste 11km maar liefst 8 km offroad =D> , waaronder 4 nieuwe stroken, goed voor 3.5km.
Metalbiker
Mountainbiker

Post by Metalbiker »

:roll: :roll: :roll:

... Ben al aan het watertanden ....

:P

We komen alvast met een ferme delegatie Tegenterters.

Metalbiker
8)
davy
Mountainbiker

Post by davy »

[quote="pjer"]Voila, de volledig in de prak gereden fiets netjes afgeleverd te "Plaattens" . Een beetje gaan slijmen bij de mémé's, een beetje gaan zingen op driekoningen en een beetje zielig gedaan bij mijn vrouw, dat zou moeten volstaan om mij een nieuw exemplaar aan te schaffen en op post te zijn bij Davy en co.[/quote

Pjer als je komt tof, zal je vast wel zien in de zaal en zal mijn voorzitter nog ne keer sturen om u te trakteren.

geen ne zever maar ge szult versteld staan wat je onder de wielen geschoven krijgt.

Veel nieuws staat op het programma.
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

Jullie zullen inderdaad opnieuw hartelijk verrast worden, want er zijn heel wat nieuwe stukken bijgekomen.

Hier wat cijfers

In het overzicht van de ofroadstroken, zijn stroken van minder dan 100m geen zone.

53 km; 51 offroadstroken, 62% offroad

42 km; 43 offroadstroken, 65% offroad

34 km; 35 offroadstroken, 63% offroad

Grtz volty
clubboys
Mountainbiker

Post by clubboys »

Mister T. wrote:
KUBA wrote:Is deze rit kwa parcours idem aan deze die in september doorgegaan is ?, k'weet nog dat ik hier dikke fun beleefd heb.
- Crossparcours? (hopelijk zonder medebiker die er zwaar gevallen was)
- ooigembos , klein zwitserland enz enz.

Graag wat info
1. natuurlijk niet idem.
2. Crossparcours wordt niet gedaan omwille van de gekende redenen (recent afgesloten door eigenaar)
3. Ooigembos wordt eveneens links gelaten, nu dit zoals Cowboy Peter meedeelde in de winter meestal ondoenbaar is
4. Klein Zwitserland, Kasteelpark en talloze andere stukken zullen wel van de partij zijn!
5. Gemeenten die worden aangedaan zijn: Ingelmunster, Meulebeke, Izegem, Oostrozebeke en Hulste

We proberen om een voor ieder doenbaar parcours aan te bieden, dat vooral berijdbaar is (want voor hetzelfde geld is onze streek die dag in een modderveld herschapen). Aangezien we echte 'winterafstanden' bieden, namelijk 32 en 52 km, kunnen niet alle offroadstukken die de streek te bieden hebben in onze TT zitten. Dit zou trouwens niet te doen en niet aangeraden zijn.
Waar in Izegem passeren jullie?
MoozeMeiske
Mountainbiker
Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart

Post by MoozeMeiske »

Hier zijn enkele foto'kes van de voorbereiding te bekijken van hetgeen er zondag onder uw noppen geschoven zal worden (met dank aan Volty en zijn nieuw fototoestel). http://blog.brigandsbikers.com/?p=412
De 'locals' zullen misschien al enkele stukken herkennen? :wink:
Nesten
Mountainbiker
Location: Cannondale Rush 600 black - lefty vork - upgrade SRAM X.0

Post by Nesten »

Wie goed kijkt herkent volgende stukken : Mandescircuit Ingelmunster, speelplein De Krekel en Ter Borcht in Meulebeke (bij de weg: moeten we die heel steile afdaling af per fiets???). Ik meen ook de bosjes tussen voetbalveld in Ring in Ingelmunster te hebben herkend (ook tof en iets technischer).

Zondag ben ik van de partij met de gekende TGV, al zal mijn wagonneke wellicht moeten afhaken. Ik ben de laatste maanden banecoureur geweest. Tot dan ! 8)
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

Nesten wrote:Wie goed kijkt herkent volgende stukken : Mandescircuit Ingelmunster, speelplein De Krekel en Ter Borcht in Meulebeke (bij de weg: moeten we die heel steile afdaling af per fiets???). Ik meen ook de bosjes tussen voetbalveld in Ring in Ingelmunster te hebben herkend (ook tof en iets technischer).

Zondag ben ik van de partij met de gekende TGV, al zal mijn wagonneke wellicht moeten afhaken. Ik ben de laatste maanden banecoureur geweest. Tot dan ! 8)
Die steile helling aan het sportcentrum is natuurlijk uitgetest, en ze is te doen, natuurlijk is hier een keuzemogelijkheid, moeilijk of makkelijk.

grtz volty
Post Reply