10-11/01/2009 Kemmel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
wezze
Mountainbiker

Post by wezze »

Zal ook van de partij zijn. verleden jaar voor de eerste keer gereden en moe zeggen =D> prachtig.
is er dit jaar weer zo'n lekkere laatste bevoorading?
en hoe gevaarlijk is die afdaling juist als het nog zo hard gevroren ligt?
Dizze
Mountainbiker

Post by Dizze »

picco wrote:
CuBiker wrote:
laagvlieger wrote:WAt versta je onder gevaarlijke afdaling, smal met grachten of wortels enzo of héél steil. Kunnen jullie geen fotoke plaatsen van die afdaling(jullie zijn toch krakken in foto's en filpjes hé) IK kom ook eens proeven van de kemmel al 2 jaar kriebelt het maar nog niet geraakt.
Ken de streek redelijk goed ,ga al 20jaar naar de rally van Ieper :bounce:
Hoeveel stijgingspercentage heeft de kemmel feitelijk max en gemiddeld.
Zegt je de "Zwarte Molen" iets (tss. Bailleul en Nieuwkerke) , wel dan is het iets verder richting Nieuwkerke. Waar je links naar Dranouter kan ( via resturant De Wulf) duiken we rechts het "gevaarlijke" stukje onverhard in. Het is inderdaad smal, stenen en altijd zeer glibberig. Oppassen is de boodschap!

wat bedoeld je met oppassen cu biker?
Wel Picco , ik bedoel dat ..als ge daar tegen de grond gaat , het wel eens pijn zou kunnen doen. Versta je ? #-o
PVDM
Mountainbiker

Post by PVDM »

Verdorie, als ik dit allemaal lees ga ik zeker proberen van de partij te zijn; Heb er een verre verplaatsing vanuit Dendermonde voor over. Laat ons hopen dat de vriesgoden nog een beetje stand houden....
Fredrik
Mountainbiker

Post by Fredrik »

Zeker de moeite deze tocht, ik heb deze al 2 maal gereden.
De afstand vanuit Stekene naar ginder is ca 1u 15 (enkel), maar dit heb ik er voorover.
Ideaal interval parcour.
Tot in de Kemmel
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

PVDM wrote:Verdorie, als ik dit allemaal lees ga ik zeker proberen van de partij te zijn; Heb er een verre verplaatsing vanuit Dendermonde voor over. Laat ons hopen dat de vriesgoden nog een beetje stand houden....
Nog iemand van Dendermonde, wanneer ga je zaterdag of zondag?
Vuul Ventje
Mountainbiker

Post by Vuul Ventje »

Probeer aanwezig te zijn; mss in gezelschap van Proper Manneke en Riding Butcher...hopelijk werkt mijn achterschijfrem terug tegen dan want met die pittige afdalingskes aldaar... #-o
leffe
Mountainbiker

Post by leffe »

In deze rit in eigen streek zijn we zeker van de partij!
tobi
Mountainbiker

Post by tobi »

Kgaan mu pa proberen te overtuigen, en anders word het varsenare :-)

Grtz
vince 78
Mountainbiker

Post by vince 78 »

Zijn zekers van de partij!!Inderdaad prachtige en mooie toer,eentje die je nie rap vergeet,zekers fysiek!! :oops:
betonboerke
Mountainbiker

Kemmel

Post by betonboerke »

@Tobi, iedere TT heeft zijn "charmes" maar deze kun je echt niet vergelijken met Varsenare, deze is echt supper de supper kwa parcour, en toch een pak "lastiger" bekijk maar eens de "hellingskens "die te nemen zijn !!!
Post Reply