mijn singlespeed krel spuit ik ni af, knal die af en toe ns op en laag, trek het vuil eraf wa smeersel op de ketting en gewoon bollen
ik spuit velo gewoon ni meer af, heb ofwel emmer mee ofwel op plastiek in auto, en ik mijd sowieso al die massatts, maar begrijp de frustatie zeker, maar idd op zo'n events heb je altijd 'rare' figuren rondlopen.
Zouden ze bij de afspuitstanden eens geen plakaatje zetten..
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
een dikke ²Bulls-Eye wrote:Denk dat er toch wel een aantal stresskippen bij zitten hé, ik ga voor mijn plezier biken en weet begod nie waarom ik mij daar dan ook druk in zou maken, als het mij te lang duurt sowatt, draai ik mij om en ben weg.
En heb ik thuis geen goesting meer, dan is het voor de volgende dag.
- grote plateau
- Kerstman
Post by grote plateau »
Misschien een tipje voor de handige Harry's:steek een mobiele fietscarwash
ineen en meld u aan bij de inrichters van de tocht.
Vraag nen euro de fiets en tijdens het kuisen kan de biker zich wassen en een drankje nuttigen.Wedden dat dit een gat in de markt is.
en.....ge schrijft u in bij "de bedenkers" en ge zult nog ne schone prijs winnen en gratis reclame.
(wel "patentje" aanvragen hé!)
Vraag nen euro de fiets en tijdens het kuisen kan de biker zich wassen en een drankje nuttigen.Wedden dat dit een gat in de markt is.
en.....ge schrijft u in bij "de bedenkers" en ge zult nog ne schone prijs winnen en gratis reclame.
- Mint Sauce
- Mountainbiker
Post by Mint Sauce »
gewoon in dat sigarettending in uw auto pluggen, dient dat ook nog ergens voor (tenzij je tot daar fietst natuurlijk):
http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... nerID=2054

http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... nerID=2054

- nebraz
- Mountainbiker
Zijn dat tepelklemmen voor mensen die te lang hun fiets aan het kuisen zijn?Mint Sauce wrote:gewoon in dat sigarettending in uw auto pluggen, dient dat ook nog ergens voor
en nog iets:
Volgens mij zijn het meestal zij die het meest gefrustreerd zijn over zulke futuliteiten degene zijn die het langst aan hun eigen materiaal bezig zijn.
Last edited by nebraz on Wed 17 Dec 2008 13:29, edited 1 time in total.
- blubberduck
- Mountainbiker
Post by blubberduck »
euh, jouw redenering: dus als we met 15 man na elkaar 1 spuitleiding gebruiken verbruiken we minder dan 15 man met elk een spuitleiding..euhStijn E. wrote:Een tip aan iedereen:
P.S. Tis niet omdat er 15 spuiten voorzien worden dat deze constant moeten gebruikt worden......
en dan heb je weer 14 wachtenden....rare redenering...
Ja ik weet het, ik heb mij nogal kort geformuleerd. Ik wil hiermee vooral zeggen dat als er veel spuiten zijn, de mensen langer kuisen aan hun MTB omdat ze ervan uit gaan dat er met de 14 andere spuiten genoeg capaciteit is om de andere bikers hun mtb te laten afspuiten.Stijn E. schreef:
Een tip aan iedereen:
P.S. Tis niet omdat er 15 spuiten voorzien worden dat deze constant moeten gebruikt worden......
euh, jouw redenering: dus als we met 15 man na elkaar 1 spuitleiding gebruiken verbruiken we minder dan 15 man met elk een spuitleiding..euh
Gebaseerd op het principe van hoe groter de capaciteit, hoe meer men er gebruik van maakt. En laat dat nu hetgene zijn waar iedereen hier in dit topic de pest aan heeft.
mvg
Stijn
- blubberduck
- Mountainbiker
Post by blubberduck »
aha, hierbij klopt uw redenering voor 100%Stijn E. wrote:Ja ik weet het, ik heb mij nogal kort geformuleerd. Ik wil hiermee vooral zeggen dat als er veel spuiten zijn, de mensen langer kuisen aan hun MTB omdat ze ervan uit gaan dat er met de 14 andere spuiten genoeg capaciteit is om de andere bikers hun mtb te laten afspuiten.Stijn E. schreef:
Een tip aan iedereen:
euh, jouw redenering: dus als we met 15 man na elkaar 1 spuitleiding gebruiken verbruiken we minder dan 15 man met elk een spuitleiding..euh
Gebaseerd op het principe van hoe groter de capaciteit, hoe meer men er gebruik van maakt. En laat dat nu hetgene zijn waar iedereen hier in dit topic de pest aan heeft.
mvg
Stijn
grtzz