20/12/2008 Veldegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Roeselarenaere
- Mountainbiker
Post by Roeselarenaere »
Hey, zou zaterdag graag nog eens met de cyclocross rijden, zou het parcours nog doenbaar zijn met de smalle banden.
- rombaft
- Mountainbiker
- Location: Canyon 29'er, CUBE 26" fixed fork, Canyon ultimate CF 8,0
OK, thx,steval wrote:Als ik me goed herinner van vorig jaar, gaat de tocht een andere richting uit. Was een heel toffe rit met de technische stukjes. Aanrader
schik dan ook wel af te zakken naar veldegem.
is dit trouwens een lastige VTT ? ik ga waarschijnlijk met vermoeide benen moeten starten en ik weet niet of ze 50km moederstoempen zien zitten (mijn benen dus) ?
Iemand een idee ?
ter vergelijking, iemand die Aartrijke gereden heeft, Aartrijke vond ik best lastig.
Vergerlijk die maar met Aartrijke, en idd, der zaten zondag al een aantal stukken in die we zaterdag voorgeschoteld krijgen.rombaft wrote:OK, thx,steval wrote:Als ik me goed herinner van vorig jaar, gaat de tocht een andere richting uit. Was een heel toffe rit met de technische stukjes. Aanrader
schik dan ook wel af te zakken naar veldegem.
is dit trouwens een lastige VTT ? ik ga waarschijnlijk met vermoeide benen moeten starten en ik weet niet of ze 50km moederstoempen zien zitten (mijn benen dus) ?
Iemand een idee ?
ter vergelijking, iemand die Aartrijke gereden heeft, Aartrijke vond ik best lastig.
De pijlkens (wit met rode punt) waren zelfs al bevestigd.
-
proper manneke
- Mountainbiker
Post by proper manneke »
[quote="Vuul Ventje"]Deze wslk nog nooit gereden of 'k ben 't vergeten
Ik zal proberen Proper Manneke mee te krijgen maar hij zal eerst moeten klaar geraken met isoleren
Hopelijk willen mijn remmen deze keer beter mee; want als ge na iedere tt mag veranderen van remblokskes kun je toch wel zeggen dat er iets mankeert!
[/quote
Zal toch proberen te rijden want het is weer al een paar weekjes tussen. We moeten er èèns uit zijn, het zal weer afzien zijn.
Een goede leffe nadien maakt alles weer goed.
klaar geraken is zeker nog niet voor morgen.
Ik zal proberen Proper Manneke mee te krijgen maar hij zal eerst moeten klaar geraken met isoleren
Hopelijk willen mijn remmen deze keer beter mee; want als ge na iedere tt mag veranderen van remblokskes kun je toch wel zeggen dat er iets mankeert!
Zal toch proberen te rijden want het is weer al een paar weekjes tussen. We moeten er èèns uit zijn, het zal weer afzien zijn.
klaar geraken is zeker nog niet voor morgen.
- Bresciani
- Mountainbiker
- Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)
Yeps,
Wij komen ook af met drie mannen en een madam...
Nog een vraagske
, ze spreken van regen voor zaterdag
, zal't parcours dan nog berijdbaar zijn en blijven of wordt het een gekkenwerk
, kwestie van de tijd in te schatten... Als't stoempen
is, dan gaat het allemaal niet zo vlot hé en 't is rond 16u30 al serieus donker hé...
Grtz en tot zaterdagmiddag.
Wij komen ook af met drie mannen en een madam...
Nog een vraagske
Grtz en tot zaterdagmiddag.