heb nog geen fotos van mijn gear maar heb het net gekocht!
board van Burton + bindingen + schoenen voor een mooi bedrag, 100 dollar! is wel ex-rental maarja, aangezien ik nu nog een beginner ben kan ik het hier wel mee leren neem ik aan!
Voor skies heb ik atomic e.7 boots en skies worden waarschijnlijk b-3s (weet niet zeker of ze zo heten)
Morgen ga ik de hele dag boarden! kan niet wachten... zaterdag en zondag wordt het -28 hier dus dat wordt warm inpakken!
fotos van gear komen morgen.
boarders en skiërs show me your stuff en pics!!!
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Als de aarde blijft opwarmen en alles overstroomt kunde maar beter gaan waterskieen of - langlaufen.
-
Stijnie
- Mountainbiker
what the fuck -28...waar zitte gij daar jong??Jansen wrote:heb nog geen fotos van mijn gear maar heb het net gekocht!
board van Burton + bindingen + schoenen voor een mooi bedrag, 100 dollar! is wel ex-rental maarja, aangezien ik nu nog een beginner ben kan ik het hier wel mee leren neem ik aan!
Voor skies heb ik atomic e.7 boots en skies worden waarschijnlijk b-3s (weet niet zeker of ze zo heten)
Morgen ga ik de hele dag boarden! kan niet wachten... zaterdag en zondag wordt het -28 hier dus dat wordt warm inpakken!
fotos van gear komen morgen.
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Dan is surfen voor snowboarders én skaters die schrik hebben om hard te vallen (ik doe ze alle drie). Helaas één keer tijdens het skaten niet gefocused bij het afkomen van het grinden op een rail en vier knie- operaties rijker. Dan maar begonnen met snowboarden, surfen en mtb ...El Perro Diablo wrote:Snowboarden is voor skaters die schrik hebben om hard te vallen.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Als ge met het (branding)surfen op een rij haaientanden boardslide en ge valt.......