boarders en skiërs show me your stuff en pics!!!

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Jansen
Mountainbiker

Post by Jansen »

heb nog geen fotos van mijn gear maar heb het net gekocht!
board van Burton + bindingen + schoenen voor een mooi bedrag, 100 dollar! is wel ex-rental maarja, aangezien ik nu nog een beginner ben kan ik het hier wel mee leren neem ik aan!
Voor skies heb ik atomic e.7 boots en skies worden waarschijnlijk b-3s (weet niet zeker of ze zo heten)
Morgen ga ik de hele dag boarden! kan niet wachten... zaterdag en zondag wordt het -28 hier dus dat wordt warm inpakken!
fotos van gear komen morgen.
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Als de aarde blijft opwarmen en alles overstroomt kunde maar beter gaan waterskieen of - langlaufen.
Stijnie
Mountainbiker

Post by Stijnie »

Jansen wrote:heb nog geen fotos van mijn gear maar heb het net gekocht!
board van Burton + bindingen + schoenen voor een mooi bedrag, 100 dollar! is wel ex-rental maarja, aangezien ik nu nog een beginner ben kan ik het hier wel mee leren neem ik aan!
Voor skies heb ik atomic e.7 boots en skies worden waarschijnlijk b-3s (weet niet zeker of ze zo heten)
Morgen ga ik de hele dag boarden! kan niet wachten... zaterdag en zondag wordt het -28 hier dus dat wordt warm inpakken!
fotos van gear komen morgen.
what the fuck -28...waar zitte gij daar jong??
Jansen
Mountainbiker

Post by Jansen »

Stijnie
Mountainbiker

Post by Stijnie »

Jansen wrote:www.skipanorama.com

canada!
pfff canada =P~ =P~ , de max...das nen droom momenteel! Daar wil ooit eens naartoe om te biken en te skiën zenne...
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

El Perro Diablo wrote:Snowboarden is voor skaters die schrik hebben om hard te vallen.
Dan is surfen voor snowboarders én skaters die schrik hebben om hard te vallen (ik doe ze alle drie). Helaas één keer tijdens het skaten niet gefocused bij het afkomen van het grinden op een rail en vier knie- operaties rijker. Dan maar begonnen met snowboarden, surfen en mtb ...
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Als ge met het (branding)surfen op een rij haaientanden boardslide en ge valt.......
greenie
Mountainbiker

Post by greenie »

Jansen wrote:www.skipanorama.com

canada!

ben daar in maart nog geweest. Niet meteen mijn favoriet resort in Canada, hoewel Taynton Bowl wel wat mogelijkheden biedt.
En de Crazy Horse Saloon ook :drunk:

Ga de groeten eens doen aan Hayley Wilson.
Teze
Mountainbiker

Post by Teze »

El Perro Diablo wrote:Als de aarde blijft opwarmen en alles overstroomt kunde maar beter gaan waterskieen of - langlaufen.
Ben net terug van Italië en geloof mij maar dat ik niet moeten wakeboarden heb. Blijkbaar hebben ze daar zelf de laatste 20 jaar zoveel bakken sneeuw ni meer gekregen/gezien.
Stijnie
Mountainbiker

Post by Stijnie »

schijnt dat het de moeite is hé in gans de alpen...
ik moet nog wachten tot 30januari, ik hoop dat er dan nog een beetje ligt zenne [-o<
Post Reply