28/12/2008 De Haan

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

phille wrote:
claessra wrote:PS Schijnt dat ze zéér streng gaan zijn voor Zwartrijders (grr.. :oops:)
mag ik weten wat jullie doen ? Wij proberen ook de zwartrijders te ontmoedigen maar tis ni makkelijk ... vooral het feit dat je ze enkel op een privestuk mag tegenhouden is een probleem, de openbare weg is tenslotte van iedereen en exclusiviteit krijg je niet direct ....
20 meter voor de bevoorading controlepost zetten (armbandjes of iets anders) geen armbandje is geen bevoorrading . 50 km zonder bev. is nie aangenaam .
Aragorn
Mountainbiker

Post by Aragorn »

Samen met Geertje kom ik ook af. Nog nooit gereden in De Haan dus ben benieuwd.....

Grtz Aragorn
Terre
Mountainbiker

Post by Terre »

blomsky wrote:Hoe zit het met het stuk (8km) op het strand. Veel wind?? En op kop??
Vandaag was er niet veel wind (N-NW), het stuk op het strand hebben we niet gereden (hoog water) maar wel op de dijk en echt niet veel wind.
Voor zondag voorspellen ze NO dus dat zal wind op kop zijn...
Terre
Mountainbiker

Post by Terre »

D2E wrote:Kun je op het strand met een gewone 2.1 band uit de voeten? Hopelijk wel want kga er niet speciaal andere voor kopen :-D
Zal wel lukken. Je moet zowiezo een compromis maken. Ofwel strandband dan zit je goed op het strand, maar kan problemen geven in de velden (modder). Ofwel modderband juist omgekeerd.
Denk dat de beste band voor zondag iets tussenin is zoals bvb. Racing Ralph.
Maar ze geven temp. onder nul, het zou overal hard moeten liggen dus zal je in principe met elke band uit de voeten kunnen...
vannoli
Mountainbiker
Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Post by vannoli »

ja samen met de D2E en de andere maten aanwezig

Ben benieuwd voor de benen ,al 1maand niets ,nu eens de hele week vroeg slapen ,hopelijk helpt het wat
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Aragorn wrote:Samen met Geertje kom ik ook af. Nog nooit gereden in De Haan dus ben benieuwd.....

Grtz Aragorn
Witten2 gaat voor de eerste maal onze groep vervoegen. Welkom bij de modderbikers (zo noemen ze ons thuis)van de St Ritatrappers.

Ridleybiker en de rest van de crew om ong 8h15 zijn we zeker ter plaatse.
Afstand houden we nog in beraad. Eerst even afwachten hoe ik Wingene en Assebroek verteerd heb en hoe jullie omloop erbij ligt. Hoogst waarschijnlijk in de polders hard als ik de weersvoorspelling mag geloven.

Groeten
geertje :wink:
Last edited by geertje on Thu 25 Dec 2008 16:08, edited 1 time in total.
PR-barberiet
Mountainbiker

Post by PR-barberiet »

ik kom zoals elk jaar ook af
wezze
Mountainbiker

Post by wezze »

zal ook voor de eerste keer aanwezig zijn.
normaal samen met acidboy, leopard en moestie 3d.
hoe ziet het parkoers eruit?
kun je het vergelijken met middelkerke?
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Ik ben ook benieuwd naar het parcour. De strandstrook - van De Haan tot Bredene tegen de beukende ijskoude wind in rijden - wordt aftellen voor mij.
Het is vooral wat volgt dat mij zal moeten bekoren.
Komaan jongens van de organisatie, licht een tipje van de sluier.
adilo
Mountainbiker

Post by adilo »

Zal ook afkomen deze wil ik zeker niet missen ..... is de betere TT aan onze kust
Post Reply