20 meter voor de bevoorading controlepost zetten (armbandjes of iets anders) geen armbandje is geen bevoorrading . 50 km zonder bev. is nie aangenaam .phille wrote:mag ik weten wat jullie doen ? Wij proberen ook de zwartrijders te ontmoedigen maar tis ni makkelijk ... vooral het feit dat je ze enkel op een privestuk mag tegenhouden is een probleem, de openbare weg is tenslotte van iedereen en exclusiviteit krijg je niet direct ....claessra wrote:PS Schijnt dat ze zéér streng gaan zijn voor Zwartrijders (grr..)
28/12/2008 De Haan
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- henkieboy
- Mountainbiker
Zal wel lukken. Je moet zowiezo een compromis maken. Ofwel strandband dan zit je goed op het strand, maar kan problemen geven in de velden (modder). Ofwel modderband juist omgekeerd.D2E wrote:Kun je op het strand met een gewone 2.1 band uit de voeten? Hopelijk wel want kga er niet speciaal andere voor kopen
Denk dat de beste band voor zondag iets tussenin is zoals bvb. Racing Ralph.
Maar ze geven temp. onder nul, het zou overal hard moeten liggen dus zal je in principe met elke band uit de voeten kunnen...
Witten2 gaat voor de eerste maal onze groep vervoegen. Welkom bij de modderbikers (zo noemen ze ons thuis)van de St Ritatrappers.Aragorn wrote:Samen met Geertje kom ik ook af. Nog nooit gereden in De Haan dus ben benieuwd.....
Grtz Aragorn
Ridleybiker en de rest van de crew om ong 8h15 zijn we zeker ter plaatse.
Afstand houden we nog in beraad. Eerst even afwachten hoe ik Wingene en Assebroek verteerd heb en hoe jullie omloop erbij ligt. Hoogst waarschijnlijk in de polders hard als ik de weersvoorspelling mag geloven.
Groeten
geertje
Last edited by geertje on Thu 25 Dec 2008 16:08, edited 1 time in total.
- PR-barberiet
- Mountainbiker
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
Ik ben ook benieuwd naar het parcour. De strandstrook - van De Haan tot Bredene tegen de beukende ijskoude wind in rijden - wordt aftellen voor mij.
Het is vooral wat volgt dat mij zal moeten bekoren.
Komaan jongens van de organisatie, licht een tipje van de sluier.
Het is vooral wat volgt dat mij zal moeten bekoren.
Komaan jongens van de organisatie, licht een tipje van de sluier.