Hopelijk meer geluk dan de vorige keer, toen heb ik mijn derailleur in brokken gereden... koste me toch 65-70 euro...
14/12/08 Lendelede
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ik zal er zijn in Lendelede! Mijne roots ligt daar, ik ken het parcours van 22 km daar al, maar ik ga voor de 52 dit weekend. Eens lekker afzien om met volle moed te beginnen blokken (en dus zeker een maand niet meer te kunnen mtb'en
)
Hopelijk meer geluk dan de vorige keer, toen heb ik mijn derailleur in brokken gereden... koste me toch 65-70 euro...
Ik zal er zijn in Lendelede! Mijne roots ligt daar, ik ken het parcours van 22 km daar al, maar ik ga voor de 52 dit weekend. Eens lekker afzien om met volle moed te beginnen blokken (en dus zeker een maand niet meer te kunnen mtb'en
)
Is er dan een logisch, statistish en wetenschappelijk verband tussen het aantal eieren geofferd door grote plateau en het aantal arme klaren die hun kap over de haag werpt? Of zit de heilige geest daar voor iets tussen?Moustache wrote: Ge moet vlug nog ne keer advies vragen aan Grote Plateau... Die weet wat te doen met zijn eiers... Die arme Klaren zijn er wel mee !
- Moustache
- Kerstman
Het enige statisch aantoonbare bewijs is, dat twee (door de Plateautjes) hardgekookte eieren ervoor hebben gezorgd dat het vrijwel heel de tijd regende in Pittem.Nonkel T wrote:Is er dan een logisch, statistish en wetenschappelijk verband tussen het aantal eieren geofferd door grote plateau en het aantal arme klaren die hun kap over de haag werpt? Of zit de heilige geest daar voor iets tussen?Moustache wrote: Ge moet vlug nog ne keer advies vragen aan Grote Plateau... Die weet wat te doen met zijn eiers... Die arme Klaren zijn er wel mee !
Dus Stafke, als je echt succes wilt, zou ik ervoor zorgen dat:
1. de eieren niet gekookt zijn
2. die eieren echt bij de arme klaren terecht komen
3. je dit best voor volgende zondag in orde brengt
4. je dat rozenkranske niet vergeet, steekpenningen in de vorm van een donatie in den offerblok worden daar meestal ook aanvaard
5. je niets zegt aan Grote Plateau of hij slurpt ze nog uit om "kloek" te staan tegen zondag !
Enfin, je ziet maar he, ik was maar gewoon misdienaar, wat weet ik van al die zaken....
Zouden rauwe bio scharreleieren ook niet goed zijn??????Moustache wrote: Dus Stafke, als je echt succes wilt, zou ik ervoor zorgen dat:
1. de eieren niet gekookt zijn
2. die eieren echt bij de arme klaren terecht komen
3. je dit best voor volgende zondag in orde brengt
4. je dat rozenkranske niet vergeet, steekpenningen in de vorm van een donatie in den offerblok worden daar meestal ook aanvaard
5. je niets zegt aan Grote Plateau of hij slurpt ze nog uit om "kloek" te staan tegen zondag !
![]()
![]()
Enfin, je ziet maar he, ik was maar gewoon misdienaar, wat weet ik van al die zaken....
Of chokolade eieren van de sint????
We zien wel wat we kunnen leveren hé
@ camille
ik denk dat ge nog wel enkele nieuwe stukjes zult ontdekken ook hoor
tot de 14e
- grote plateau
- Kerstman
Post by grote plateau »
Nen Rodenbach met de DORRE van een EI....niets dat beter is om kloek te staan.Moustache wrote: 5. je niets zegt aan Grote Plateau of hij slurpt ze nog uit om "kloek" te staan tegen zondag !
Zondag zal ik er staan na opnieuw een kort nachtje.We gaan weer voor de volle 52km.
- KUBA
- Mountainbiker
- Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL
(1 strook houden we voorlopig nog voor NIET TE DOEN maar als het weer een beetje mee wil,maken we er een keuze mogelijkheid van. )
Zeg stafke , kunt ge niet gewoon een bordje zetten NIET TE DOEN . K'kan u verzekeren dat er al ene liefhebber is die wil zien of zijn herstelde zadelpen en vernieuwde cassettebody die hij vorige week in snot gereden heeft wel goed hersteld is.
En wie diene hij is laat ik aan jullie over
Zeg stafke , kunt ge niet gewoon een bordje zetten NIET TE DOEN . K'kan u verzekeren dat er al ene liefhebber is die wil zien of zijn herstelde zadelpen en vernieuwde cassettebody die hij vorige week in snot gereden heeft wel goed hersteld is.
er is er ng ene die die strook ook wel eens wil proberenKUBA wrote:(1 strook houden we voorlopig nog voor NIET TE DOEN maar als het weer een beetje mee wil,maken we er een keuze mogelijkheid van. )![]()
Zeg stafke , kunt ge niet gewoon een bordje zetten NIET TE DOEN . K'kan u verzekeren dat er al ene liefhebber is die wil zien of zijn herstelde zadelpen en vernieuwde cassettebody die hij vorige week in snot gereden heeft wel goed hersteld is.![]()
![]()
-
erman paulus
- Mountainbiker
Post by erman paulus »
@pjer
@moustache
Tschijnt dat de weergoden intussen al duidelijk de kaart van Lendelede hebben getrokken. Beetje vriezen, droog,....
En die weergoden hebben mij ook ingefluisterd dat er een leuk aantal nieuwe stukjes in zitten...
En de broers van die weergoden hebben mij ook verteld dat er veel Leffes te krijgen zijn achter de tocht zelf...
wat moet een MTB-mens nog meer hebben?
Kstel voor dat iedereen na de tocht, al dan niet met stroken die niet te doen zijn, ne Leffe drinkt ter ere van die weergoden
@moustache
Tschijnt dat de weergoden intussen al duidelijk de kaart van Lendelede hebben getrokken. Beetje vriezen, droog,....
En die weergoden hebben mij ook ingefluisterd dat er een leuk aantal nieuwe stukjes in zitten...
En de broers van die weergoden hebben mij ook verteld dat er veel Leffes te krijgen zijn achter de tocht zelf...
wat moet een MTB-mens nog meer hebben?
Kstel voor dat iedereen na de tocht, al dan niet met stroken die niet te doen zijn, ne Leffe drinkt ter ere van die weergoden