12/12/08 Diksmuide

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Karolus
Mountainbiker

Post by Karolus »

Het was inderdaad een koud ritje met hier en daar gladde plekjes.Jammergenoeg heb ik m'n ritje iets over halfweg moeten staken ( en zo het mooiste deel vd rit moeten missen :cry:
:achterband plat ...m'n band was vastgevroren aan de velg en tot overmaat van ramp lagen m'n geax barrowmuds op en deze krijg je bij dit soort weer niet meer op en van de velg #-o
Na een 20 min wachten ben ik opgepikt door de pechdienst =D>
Mijne dank aan de medebikers die de kerstman tevergeefs wilden helpen =D>
Mss moet ik volgend jaar met de slede afkomen :drunk:
polonium
Mountainbiker

Post by polonium »

Aan allen die zijn afgezakt naar Diksmuide ' Bedankt voor jullie deelname'. =D>
Misschien tot volgend jaar? En amuseer jullie nog de rest van de winter in de velden. :wink:
2 fast 2 follow
Mountainbiker

Post by 2 fast 2 follow »

Gisteren avond ook in Diksmuide present, het parcours was zeer goed berijdbaar met af en toe een vettige strook. Ook tot de vaststelling gekomen dat er op de 40km niet veel volk aanwezig was. De ijzige wind zorgde ervoor dat het nog wat lastig was na halfweg. Om 19u 30 vertrokken en om21u25 al terug op de markt. Bep was goed, bev. ook. Dit was voor mij de betere rit van de vorige jaren, die overvloedig door regen geplaagd waren. Enkel op het laatste wa koude teentjes gekregen door het opspatten van water.

Stats : 38,22km 1u52min avs 20,4km/u
Greetz

Tot volgend jaar

2f2f
Last edited by 2 fast 2 follow on Sun 14 Dec 2008 18:31, edited 1 time in total.
fast2
Mountainbiker

Post by fast2 »

:-D :-D eerste keer meegedaan aan den stille nacht met de rik c en de erika zonen , en tis voor herhaling vatbaar !!
vooral den bevoorrading met de hartverwarmende drankjes en koekjes !
Eenmaal tegen den grond gaan liggen maar de rit verder kunnen afmaken !
Langs deze weg wil ik rik c nog bedanhen voor het licht in het duister te willen zijn .
tot volgend jaar !!! =D>
panbiker
Mountainbiker

Post by panbiker »

Voor de 2 de maal deze rit gereden, ijzige kou besliste vele om niet af te komen,maar toch leuk tocht gereden,prima bevoorrading,maar bepijling kon voor mij toch iets beter,(2x misreden :oops: ),denk als je op de rijbaan rijdt en linksaf moet er rechts zeker een pijltje staan(misschien een fluolintje bijhangen zoals in torhout ) ,prima technisch parcourtje op het einde =D> =D> warme douche's =D> wel wat frisjes in de zaal waardoor korte après :drunk: :drunk:
volgend jaar terug =D> =D>

ps rit was toch warmer dan vandaag in moen
Surviver III
Mountainbiker

Post by Surviver III »

Waar komen de fotos online?
Post Reply